ferrari-488-gtb-ipe

Όταν τοποθετείς aftermarket εξάτμιση στο αυτοκίνητό σου, αυτό που θέλεις περισσότερο είναι η βελτίωση στον ήχο. Βέβαια, όταν επιλέγεις σύστημα από μια εταιρεία σαν την iPE, τότε θα πρέπει να περιμένεις και αύξηση στη δύναμη. Η εταιρεία από την Ταϊβάν μάς δίνει αριθμούς, έτσι μπορούμε να δούμε και πόση είναι η δύναμη που περνά στον δρόμο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, με το εργοστασιακό σύστημα εξάτμισης, η Ferrari 488 GTB βγάζει στον δρόμο 586,4 ίππους και 596,8 N·m ροπής (670 άλογα και 760 N·m στον στρόφαλο), όταν με τη νέα εξάτμιση, η απόδοση ανεβαίνει στους 609,1 ίππους και 611,52 N·m ροπής, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει κέρδος 22,7 ίππων και 14,72 N·m ροπής, ενώ το βάρος έχει μειωθεί κατά 10,68 κιλά. Φυσικά, ο ήχος είναι σημαντικά βελτιωμένος.

  • παντως στο αισθητικο κομματι ειναι πολυ πιο ωραια η aftermarket !!!! :-D

    • Mika

      Καλα να καγκουρευεις τον ηχο,ειναι αναγκη και το τιγρε αυτοκολλητο???
      :p :p

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Ti κοστος να εχουν αραγε 2 σωληνες για μια ferrari?!!!

    • sergio360

      Γυρω στα 6-7Κ…Χωρις τελωνειο.