708090

Σε περίπτωση που αρέσκεσαι να οδηγείς στην πίστα, σίγουρα θα θέλεις να το κάνεις μ’ ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Επειδή, όμως, αυτό δεν είναι προνόμιο των πολλών, έχεις το δικαίωμα να κάνεις το αυτοκίνητό σου ταχύτερο. Προκειμένου να συμβεί αυτό, μπορείς να έχεις φρέσκα ελαστικά ή να δυναμώσεις τον κινητήρα σου. Μια τρίτη επιλογή είναι να επέμβεις στο bodywork, αλλά αυτό θα μετέτρεπε το όχημά σου σε track-focused.

Το Engineering Explained θέλησε να εξηγήσει ποιος από τους δύο πρώτους τρόπους που γράφω παραπάνω είναι πιο αποτελεσματικός. Έχει τρία «αυτοκίνητα», με το πρώτο να είναι χωρίς κάποια τροποποίηση, το δεύτερο με νέα ελαστικά και το τρίτο με διπλασιασμό της ιπποδύναμης και της ροπής.

Σε μια μικρή πίστα, καταγράφει τους χρόνους με τη βοήθεια ενός βιβλίου. Το συμπέρασμα είναι πως μπορείς να γίνεις πιο γρήγορος με φρέσκα ελαστικά, παρά με διπλασιασμό της δύναμης, αλλά, όπως λέει και ο Jason Fenske, αυτό μπορεί να διαφέρει, ανάλογα με την χάραξη της πίστας και το βάρος του αυτοκινήτου.

  • Anestis Genk

    Ναι αλλά όσο πιο καλά λάστιχα τόσο πιο αδύναμο φαίνεται το αμάξι, ενώ αν τα λάστιχα είναι κουρέλια, λες “πω δεν κρατιέται το τέρας”

    • γιαυτο τωρα που επιτελους επεσε η θερμοκρασια…….τα πρωινα που μπορει να εχει πιασει παγο….νομιζουμε ολοι πως οδηγαμε τερατα που δεν κρατιουντε !!!! :-P

  • Giannis

    Κάπως άκυρο το βίντεο γιατί πρώτα από όλα διαφέρει από αμάξι σε αμάξι.Για παράδειγμα ένα Εvo ας είχε 600 άλογα και θα βλέπαμε τι θα έκανε το στοκ με “καλά” λάστιχα ακόμα και με ημισλικ (με δεδομένο ότι το άλλο δεν φοράει χιονολαστιχα).

    Στην πράξη πάντα τα πολυ περισσότερα άλογα θα φαίνονται σε σοβαρή πιστα εκτός και αν κάνετε σλαλομ αναμεσα σε κώνους.Με αυτό δεν ακυρωνω την σημασία των σωστών ελαστικών.
    Απλά αυτό που λέω είναι ότι αν το αμάξι σας έχει 200 άλογα δεν θα πιάσετε αυτον με τα 400 και ας φορατε και semislick.Μην είστε τόσο αισιόδοξοι.

  • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

    Βάλε γύρω γύρω αυτοκόλλητα του τύπου Μ3, ΑMG, APEXi, HKS, το Nurburgring κτλ κτλ!!
    Σου δίνου 30 άλογα ΕΚΑΣΤΩΣ!!!!!!
    *συν 60 άλογα και 110 Nm ροπή η τεράστια πίσω αεροτομή!!

    • manowar

      Xαχαχαχαχα συμφωνω σε ολα αλλα στη ροπη δεν θα συμφωνησω ρε..σου βγαζει την πιστη για να ανεβει η ρουφιανα ειδικα αν εισαι ατμοσφαιρατος

    • xoul

      Στους τουρμπατους ανεβαινει για πλακα παντως!

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Αυτό σε πείραξε;; :p χαχαχαχα μα όλοι αυτοί με τα αυτοκόλλητα κτλ έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ενα τουρμο στο αυτοκίνητο τους, δεν παίζουμε ;) χαχαχαχα

    • manowar

      Δες το φωτοσοπ απο κατω της 540 αντ να τοποθετηθεί κανας κουβας κορολλα καρινα αλμερα που πραγματικα σπανια τα βλεπεις χωρις σωλινα αυτα τα μοντελα εβαλε την 540..σε λιγο θα ποσταρουνε και κανα φεραρρι με φωτοσοπ..γλουγλουγλογλουγλου κοτεςς

    • biiALFA

      Αχαχα…μα δε το εμαθες.? Υπαρχουν αυτοκοληητα συγκεκριμενα που αυξανουν την ροπη….

    • Smartass

      Ξέχασες το μπουρί πίσω αυτό και αν δίνει άλογα.
      :D

      https://uploads.disquscdn.com/images/b0313874ee084a72603615022fc7365af9d7e9bd262e698ee03b217a89b52d56.jpg

    • Akis-F1 FAN

      Και μην ξεχνάς τις δαγκάνες των φρένων !! Αν τις βάψεις κόκκινες δίνουν άλλα 50 άλογα !! ;-PP

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Πωωωως μου ξέφυγε ρε φίλε, σωστός :p

    • ρε τρολακια του ελεους !!!!!!!!! ελεος !!!!!! ειπαμε να λεμε καμια χοντραδα…αλλα το εχετε τερματισει το θεμα !!!!
      μα να μιλατε για αυτοκολλητα…..για χρωματιστες δαγκανες……για μπουρια…..
      και να εχετε ξεχασει το κυριοτερο ?????
      πιτσιλιστιρια με λεντ ρε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-P

    • Akis-F1 FAN

      Μετά λες εμάς τρολλάκια……άμα του βάλεις led στα πιτσιλιστιρια ρε Μπάμπη μετατρέπεται σε αγωνιστικό το αμάξι !!! Είπαμε να την κρατήσουμε street legal τη φάση ;-PP

    • αφου παντα εκει καταληγουμε…ειπα να το συντομευσω το θεμα !!!! :-D

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      @babinos1983:disqus @akisf1fan:disqus Μην είστε κακοί μην το χοντρένετε….
      Αλλά πως ξεχάσατε την ώθηση που σου δίνει μια συνεχής “μελωδία” μπάσου που ακούγεται απ’ τον βορρά μέχρι τον νότο που λέει και ο Βασιλάκης;; χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • δες αμα ημου καφρος σαν και σας……θα εβαζα στο παιχνιδι τα σκληροπυρινικα…….
      ΝΕΟΝ απο κατω !!!!!!!!
      αλλα ειπα να κρατησω ενα επιπεδο…γιατι καλα τα αλογα που δινουν οι δικες σας οι λυσεις…..αλλα με το δικο μου γινεται UFO !!!!!!! :-P

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Χαχαχα το σκέφτηκα για να είμαι ειλικρινής αλλά μετά σκέφτηκα “καλά, ποιός ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ θα βάλει νεον στα πιτσιλιστίρια αλλά δεν θα βάλει απο κάτω;;;;” και έτσι δεν το ανέφερα καν, το θεώρησα MUST!!!!!

    • αβυσσος η ψυχη και το γουστο του καθε πικραμενου καγκουρα που ψαχνει δυναμη χωρις αξιοσεβαστο χρηματικο μπατζετ !!! :-P :-P

    • manowar

      Εκει εχεις μεινει υπαρχουν κατι πλαστικουρες καπακια με ap racing sexπιστονες..καπακια και απο μεσα ειναι ταμπουρο ποσα sunny gtr δεν τα φορανε χε χε χε χε

    • Akis-F1 FAN

      Κάπου εκεί νομίζω τερματίζει το πράγμα χαχαχα ;-PP

    • DimitrisBXL

      Λίγα δίνεις βρε αδερφέ… με τόσα αυτοκόλλητα δώσε κάτι παραπάνω… τσιγκουνιές θα κάνουμε τώρα

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      30 άλογα έκαστως είπα… άρα 30×5=150 λίγα σου πέφτουν; :p

    • DimitrisBXL

      Δεν είδα το εκαστως… μια χαρά τότε

  • DinosX

    Επειδη τα εχω περασει και τα συνεχιζω. Για να πας πιο γρηγορα στη πιστα θες:
    1) Γερο στομαχι, Χέρια, Εμπειρια-γνωση του αυτοκινητου.
    2) Λαστιχα
    3) Φρενο
    4) Αναρτηση
    5) Αλογα

    • JohnnyXP64

      Symfono k kirios me. Auti tin sira protereotitas

  • NSchinas

    Τρίτος τρόπος, πιο ελαφρυές ζάντες

    • Giannis

      Αυτό το θεωρώ απ την καλύτερη βελτίωση που μπορείς να κάνεις σε ένα αμάξι. Ξεφορτωνεσαι βάρος το οποίο ανήκει σε περιστρεφόμενη μάζα (παρά πολύ σημαντικό) .Επίσης ξεφορτωνεσαι βάρος απ τα άκρα του αυτοκινήτου και δεν χαλας την κατανομή μπρος πίσω.Και βοηθάς ανάρτηση και φρένα .
      Τέλος έχεις και μικρότερη κατανάλωση.

  • panos

    να το φορτωσεις :ρ

  • Akis-F1 FAN

    Άλλος πλανεμένος και αυτός….βάλε 5 σακιά τσιμέντο μέσα να αυξήσεις το βάρος και έχεις κατεβάσει εγγυημένα το χρόνο σου 2-4 sec ανάλογα την πίστα ;-DD

  • panosalp

    Ωραίο θέμα. Με ελαστικά, καλύτερα τακάκια και ανάρτηση πιστεύω μπορεί κάποιος να μπει στην πίστα. Να γίνει καλύτερος οδηγός, να πάει όπως δε θα πήγαινε ποτέ σε κανονικό δρόμο και να περάσει πολύ ωραία σε ένα track day :)

  • Mika

    Λαστιχα, φρενα, αναρτησεις, και μετα πειραγμα στο μοτερ.

  • Spider

    Α) Ελάφρωμα,όσο είναι εφικτό αυτό.(ρεζέρβα,πίσω καθίσματα,γρύλο,εργαλεία)
    Β) Μεγαλύτερη πίεση στα λάστιχα.
    Γ) Σωστή θέση οδήγησης.
    Δ) Ευγενικό χειρισμό του τιμονιού και σωστές γραμμές.
    Σημείωση:
    Όλα τα παραπάνω είναι δωρεάν..