honda-civic

Αρκετά είναι τα ρεκόρ που έχουμε δει τις τελευταίες ημέρες όσον αφορά τις επιδόσεις στο 400άρι. Από τη μία το Nissan GT-R και η Porsche 911 Turbo S της Ekanoo Racing, αλλά γρήγορα τα ρεκόρ αντικαταστάθηκαν με νέα, αφού η AMS πήρε τα ηνία, ενώ και το γερμανικό supercar έγινε ακόμα πιο γρήγορο, πάντα δια χειρός Ekanoo Racing.

Ένα νέο ρεκόρ έχουμε και σήμερα, αυτή τη φορά από το Honda Civic. Έχει κάτω από το καπό έναν 2λιτρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 1.850 άλογα στον στρόφαλο, δηλαδή πάνω από 1.600 στον εμπρός άξονα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να ολοκληρώσει το 400άρι σε 7,615 δευτερόλεπτα, βγαίνοντας με 320,95 χλμ/ώρα.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Που’σαι ΜΠΑΜΠΙΝΟ μου!!Αυτά είναι ρε τα ΧΧΧΧΧΧΧ αυστηρώς ακατάλληλα!
    Όχι οι λαδιεροφλωριές!1850 ΑΛΟΓΑ, από διλιτρούμπα ρεεε!Έχει σαλτάρει όλο το πλήθος!
    Μουρλοπαλαβώνω και εγώ! : ) : )

    • manowar

      Καλυτερα μιας ωρας μαλακο εσωτερικο πορτα που κανει γκουπ και να φαω τιγανισμενο λουκανικο απο λαδι κοφταρισματως tsi παρα 40 χρονια σιβικ να τρεχω απροβληματιστος στην ευθεια και να κανω πατζινγκ τζαμπινγκ απο το παραθυρο ταν ερθει η ωρα της στροφης.. :-)

    • Thenoone

      Κάποιες εταιρείες κάνουν όνομα με αξιοπιστία και δύναμη μοτέρ και κάποιες άλλες με μαλακά πλαστικά και γκουπ στο κλείσιμο της πόρτας όσο για το στρίψιμο που λες μια χαρά στρίβει το civic απλά όσα δε πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια

    • manowar

      οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια φυσικα αυτο εννοειται ποιος σοβαρος αγοραστης θα συγκρινει γκολφ με σιβικ που να το πας το σιβικ αν εισαι 20χρονος κατι γινεται..

    • περαστικός

      Ο ίδιος αγοραστής που θα συγκρίνει μια Mercedes με μία BMW..

    • manowar

      S class. Με 7αρα e class με 5νταρα η c class με 3αρα;;κορυφαια μοντελα ολα αυτα που ειπα γιαυτο οι 2 αυτες φιρμες εχουν πθασει ταβανι στιην προτίμηση και γιαυτο σημαντικά πρόσωπα πολιτικοι επισημοι και ολο το αφαν σκατε εχει η μερκ η μπεμβε και αμεσως μετα τα μεγαλα αουντι αλλα οχι τοσο συχνα.οποτε πες μου ενα λογο που το σχολιο σου δεν ειναι ακυρο

    • περαστικός

      Ρώτησες ποιος θα συγκρίνει Civic με Golf και σου απάντησα..
      Ο ίδιος που θα μπει στην διαδικασία σύγκρισης μιας C με μια 3άρα πχ..

      Ο Ομπάμα πάντως έσκασε με καμιά 20αρία GM…και ο Πουτιν έχει κάτι Ρωσικά που ούτε την μάρκα δεν θυμάμαι…
      Ο Κινέζος έχει κατι Κινέζικα στρογκυλοφάναρα, ο Γάλλος κάτι περίεργα Citroen και Peugeot, o Άγγλος κάτι Jaguar και ο Ιταλός μέχρι πρότινος είχε κάτι Lancia …
      Τα προτεκτοράτα και οι αποικίες της ντεμέκ αφαν σκατέ παίρνουν ότι τους πλασάρει το αφεντικό..

    • manowar

      Διαφορα στο πρεστιζ ζτην ποιοτητα και στο κυρος αξια μεταπώλησης βασικες διαφορες για μενα..τα μηχανικα δεν τα εβαλα γιατι οβκαθενας μεσα στο μυαλο του εχει την δικη του θεωρία

    • περαστικός

      Όλα αυτά τα έχει παραπανίσια ένα Golf απο ένα Civic..?

    • manowar

      Ειτε δεν αρεσει σε καποιους ειτε οχι ειναι μια κατηγορια που το γκολφ ειναι το μπεστ σελλερ φαβορι πως το λενε εδω το μκ7 σαρωσε ακομα και μεσα στην ιαπωνια φυσικα και τα χει παραπανισια δηλαδη ποιος το βγαζει πρωτο καθε φορα;;εχουν. Παρανομα λογισμικα ακομα και στα γκαλοπ;

    • περαστικός

      Κάποτε..και για πολλά χρόνια…ήταν το Corolla…
      Που θες να καταλήξεις..?

    • manowar

      Το κορολλα ηταν σε πωλησεις πρωτο και αξια μεταπωλησης πιο παλια ομως και παλι το γκολφ ηταν το τοπ μεχρι μκ2 εχτισε ολοκληρη κατηγορια εμπροσθιων χατμπακ μην ξεχναμε οτι το γκολφ ειχει εχει την ιστορια του δημιουργου πισω του

    • περαστικός

      Πάλι δεν κατάλαβα τι εννοείς αλλά δεν βαριέσαι..

    • manowar

      Το διορθωσα πετα και δευτερο λαικ.

    • ερωτηση…ποσα κιλα το θηριο ??? :-D

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Άχουτο το Μπαμπίνι μου,παρουσιάστηκε μετά από 2 μέρες!
      Κρύφτηκες καλό μου παιδάκι,ακούγωντας το κανιβαλοτέρας,να ξερνοβολά φωτιές από τα external;;;
      Πάλι ρε πετάς την μπάλα στην εξέδρα;; : )
      Mην ασχολείσαι με τα περί φορτίων, δεν τα πιάνεις τα τεχνικά.

      Υπάρχουν Αμερικάνικα, που τρέχουν ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΑ DRAG.
      Αμέτρητα Ford,Dodge,Chevrolet κτλ-κτλ,είναι πολύ πιο βαριά από το Civic.
      Eδώ το ΤΕSLA MODEL S,που ζυγίζει ΠΑΝΩ ΑΠΌ 2 ΤΟΝΟΥΣ,έχει το
      0-100 ΣΕ 2.4 δεύτερα!
      Και θέλετε να καταλάβετε με τις φαντασίες σας,πως λειτουργούν τα φορτία;; : )

    • ΠΣΚ φιλος !!! οταν πρεπει τα κλεινω ολα !!!!! :-D
      τωρα που γυρισα στην καθημερινοτητα…….. ναμαι και γω !!! :-D

      μα αυτο σε λεω..και δεν το καταλαβαινεις….οτι για να πας γρηγορα ειναι πολλοι οι λογοι !!! ενας απο αυτους ειναι το χαμηλό βαρος !!!!!

    • Mika

      Τσαμπα καιει λαμπα, τσαμπα περιμενω!!!
      Το ξερεις αυτο??
      :p :p

  • SAMURAI-66
  • fanboy

    πως το καταφεραν οι ατιμοι?

  • Thenoone

    Πολύ καλό.
    Το μοτέρ που φοράει ποιο είναι;

    • Dimitris

      Λογικά το B20

    • Dimitris

      Λογικά το B20

    • Thenoone

      Αλεξίσφαιρα μοτέρ όλη η σειρά B

    • Thenoone

      Αλεξίσφαιρα μοτέρ όλη η σειρά B

    • Dimitris

      Το πιο πιθανό βέβαια το μπλοκ να είναι απο aftermarket εταιρεία, δε νομίζω το στοκ ακόμα και με πουκάμισα στους κυλίνδρους να αντέχει 70psi που διάβασα

    • Thenoone

      το μπλοκ είναι b20 honda

    • Dimitris

      Το πιο πιθανό βέβαια το μπλοκ να είναι απο aftermarket εταιρεία, δε νομίζω το στοκ ακόμα και με πουκάμισα στους κυλίνδρους να αντέχει 70psi που διάβασα

    • Dimitris

      Το πιο πιθανό βέβαια το μπλοκ να είναι απο aftermarket εταιρεία, δε νομίζω το στοκ ακόμα και με πουκάμισα στους κυλίνδρους να αντέχει 70psi που διάβασα

    • Thenoone

      Αλεξίσφαιρα μοτέρ όλη η σειρά B

    • Thenoone

      Αλεξίσφαιρα μοτέρ όλη η σειρά B

    • Thenoone

      Αλεξίσφαιρα μοτέρ όλη η σειρά B

    • Thenoone

      Αλεξίσφαιρα μοτέρ όλη η σειρά B

    • Soko

      2 λιτρα ειναι και το Κ20 αλλα .. ειναι τρελα οτι και να λεμε απλα αυτα τα μοτερ ειναι αθάνατα

    • Dimitris

      Επική σειρά μοτέρ

    • Soko

      φιλε ναι και άπλα δεν θα ξαναβγουν στην αγορά αυτα τα μοτερ και γενικα αυτα τα αυτοκινητα γιαυτό ακόμα και σήμερα και όσο περνανε τα χρονιά η άξια τους θα ανεβαίνει και ας είναι και 40 χρονιά αυτοκίνητα ..

    • Soko

      φιλε ναι και άπλα δεν θα ξαναβγουν στην αγορά αυτα τα μοτερ και γενικα αυτα τα αυτοκινητα γιαυτό ακόμα και σήμερα και όσο περνανε τα χρονιά η άξια τους θα ανεβαίνει και ας είναι και 40 χρονιά αυτοκίνητα ..

    • Dimitris

      Είμαι περίεργος αν το καινούργιο μοτέρ του Type R τραβάει βελτίωση. θα το μάθουμε σε λίγα χρόνια όταν ελπίζω να πέσουν οι τιμές

    • Soko

      φιλε ναι και άπλα δεν θα ξαναβγουν στην αγορά αυτα τα μοτερ και γενικα αυτα τα αυτοκινητα γιαυτό ακόμα και σήμερα και όσο περνανε τα χρονιά η άξια τους θα ανεβαίνει και ας είναι και 40 χρονιά αυτοκίνητα ..

    • Dimitris

      Επική σειρά μοτέρ

    • Dimitris

      Επική σειρά μοτέρ

    • Soko

      2 λιτρα ειναι και το Κ20 αλλα .. ειναι τρελα οτι και να λεμε απλα αυτα τα μοτερ ειναι αθάνατα

    • Soko

      2 λιτρα ειναι και το Κ20 αλλα .. ειναι τρελα οτι και να λεμε απλα αυτα τα μοτερ ειναι αθάνατα

    • Soko

      2 λιτρα ειναι και το Κ20 αλλα .. ειναι τρελα οτι και να λεμε απλα αυτα τα μοτερ ειναι αθάνατα

    • Soko

      2 λιτρα ειναι και το Κ20 αλλα .. ειναι τρελα οτι και να λεμε απλα αυτα τα μοτερ ειναι αθάνατα

    • Soko

      2 λιτρα ειναι και το Κ20 αλλα .. ειναι τρελα οτι και να λεμε απλα αυτα τα μοτερ ειναι αθάνατα

    • Dimitris

      Λογικά το B20

    • Dimitris

      Λογικά το B20

    • Dimitris

      Λογικά το B20

    • Dimitris

      Λογικά το B20

  • Soko

    ενταξη γαματο ειναι αλλα ειναι μονο για drag .. παντος ειναι τρελο !!!

  • Soko

    ενταξη γαματο ειναι αλλα ειναι μονο για drag .. παντος ειναι τρελο !!!

  • Soko

    ενταξη γαματο ειναι αλλα ειναι μονο για drag .. παντος ειναι τρελο !!!

  • Soko

    ενταξη γαματο ειναι αλλα ειναι μονο για drag .. παντος ειναι τρελο !!!

  • Soko

    ενταξη γαματο ειναι αλλα ειναι μονο για drag .. παντος ειναι τρελο !!!

  • Soko

    ενταξη γαματο ειναι αλλα ειναι μονο για drag .. παντος ειναι τρελο !!!

  • edurakias
  • edurakias
  • edurakias

    Texnologia apo alon planiti
    https://www.youtube.com/watch?v=7W-hC2HC5Sk

  • sergio360

    Οποιος νομιζει οτι το συγκεκριμενο εχει κατι κοινο με το σιβικ εκτος απο το καλουπι και ισως και τον πισω αξονα ειναι βαθια νυχτωμενος….

    • Dim203

      Μαλλον εσυ εισαι βαθια νυχτωμενος, το συγκεκριμενο σιβικ εχει στοκ σασί, κανονικα φαναρια και πλαστικά εσωτερικα, κινητήρα σειρας β με Honda μπλοκ 20ετιας, κεφαλη,στροφαλο και φλατζα ολα Honda της ιδιας σειρας, και το μοτερ βγαζει συνηθως ολοκληρη τη σεζον πριν αντικατασταθει

    • Thenoone

      Απλά κορυφαία μέταλλα και αξιοπιστία

    • NickAtsi

      Ακριβώς αυτό που είπε ο Dim, https://www.speedfactoryracing.net/race-team/

    • Thenoone

      στοκ πλαίσιο και μπλοκ b20 honda καληνύχτα

    • sergio360

      Εγω γιατι βλεπω roll cage μεσα?Και το μπλοκ ειναι απειραχτο λε;ς εσυ τωρα…χμμμμμ….Παρακαλεισθαι οσοι δεν εχετε περασει ουτε εξω απο πιστα να μην γραφετε οτι σας κατεβαινει γιατι μονο ρεζιλι γινεστε.Παει και σε σενα και στον αλλον απο πανω που εγραψε οτι εχει στοκ κεφαλη,φλαντζα και στροφαλο.Χαχαχαχαχα

    • Thenoone

      2.0L B-Series Civic (World’s Quickest & Fastest stock chassis FWD car)
      Προφανώς και θα έχει roll cage μέσα εσύ λες να τρέχει με 1850 άλογα χωρίς προστασία; ότι να ναι…. μαλλον άλλος δεν έχει περάσει ποτέ από πίστα
      Το μπλοκ είναι b20 για τα σωθικά δε γνωρίζω γιαυτό δεν έγραψα καλό βράδυ

    • sergio360

      Επειδη λοιπον γενικα δεν γνωριζεις και αυτο φαινεται,σε πληροφορω οτι κανενας κινητηρας δεν εχει βγει απο το εργοστασιο με 140 αλογα και ροπη ποδηλατου προκειμενου να εχει αντοχες να φτασει 1850 αλογα και ροπη στον θεο.Καταλαβαινεις η δεν καταλαβαινεις?Honda ειπαμε ειναι το σουλουπι μονο.Το μοτερ ειναι αλλο πραμα.

    • Thenoone

      Σου έχω απαντήσει ήδη στο πάνω ποστ μάλλον δε το είδες καλά

    • panos

      να συμπληρωσω οτι αν εκει στην χοντα βγαζουν μοτερ με 140 αλογα
      που να αντεχει με τα ιδια εξαρτηματα να βγαλει 1850 χωρις να σπαει, δλδ με τεραστιο συντελεστη αντοχης, η ειναι ηλιθιοι κ επρεπε να ειχαν κλεισει
      η τους επιδοτουν..

    • manowar

      Πειραγμενα ειναι εκτος αν οι δικοι μας ειναι εντελως μλκες εδω στα ντραγκστερ τα 2 σιβικ και τα εχουν πειραξει b20 βασεις και τα 2 με πολυ λιγοτερα αλογα και εκει ειναι τοσο μαγκες που δεν εχουν βαλει χερι σε πιο πολλα.

    • manowar

      Πειραγμενα ειναι εκτος αν οι δικοι μας ειναι εντελως μλκες εδω στα ντραγκστερ τα 2 σιβικ και τα εχουν πειραξει b20 βασεις και τα 2 με πολυ λιγοτερα αλογα και εκει ειναι τοσο μαγκες που δεν εχουν βαλει χερι σε πιο πολλα.

    • Dim203

      Το να εισαι ασχετος με το θεμα δεν ειναι κακο, το να εχεις αποψη οντας ασχετος ειναι.
      χονεψε λοιπον οτι η κεφαλη ειναι στοκ με ροικη, το μπλοκ β18 με χιτωνια και ο στροφαλοσ μαμα honda.
      τι να κανουμε αλλοι πληρωνουν μαλακο εσωτερικο και σηματακια κ αλλοι μεταλλα κ αξιοπιστία

    • sergio360

      Ο ενας λεει b18,ο αλλος b20.Αποφασιστε.Αλλα οτι και να πειτε εσεις,ποσως μετραει,μαλλον ουτε καπο ανοιχτο δεν εχετε δει.Στροφαλος μαμα λεει,απο ατμοσφαιρικο με ροπη χειροτερη απο παπακι να το πανε 1850 αλογα.Χαχαχαχαχαχαχα!Καλοοοοοοο

    • Thenoone

      Λογικό είναι να μη βλέπουμε καπό ανοιχτό εσύ πάλι το έχεις μάθει απέξω τόσες φορές που έχεις μείνει στο δρόμο χαχαχαχχα καλό

    • sergio360

      Μονο μια φορα απο μπαταρια φιλαρακι παρκαρισμενος…Για σας παλι δεν ξερω,μιας και δεν με φτανετε καν,οποτε…

    • Soko

      η ροπη μια χαρα ειναι για τα κυβικά του και για ατμοσφαιρικό μοτερ τα polo και τα golf εχουν παραπάνω ?? μιλάω για ατμοσφαιρικα μοτερ μην μου συγκρινεις τα τελευταία μοντέλα τα golf τα τουρμπο

    • sergio360

      Καταρχην εγω τα σιχαινομαι τα polo και τα golf.Και απο ολα τα σχολια για την ροπη των χοντα κολλησες?Εγω ειμαι της αποψης οτι οταν ενα αμαξι δεν προσφερει απολυτως τιποτα σε στριψιμο και φρενα(που τα χοντα ΔΕΝ προσφερουν),τοτε επιβαλλεται να ειναι τουρμπο αν ειναι λιγα κυβικα.Αλλα και παλι για μενα δεν εχει λογο υπαρξης η τουλαχιστον δεν υπαρχει ποτε περιπτωση να με συγκινησει εμενα ενα αμαξι που δεν στριβει και δεν φρεναρει οσα αλογα και να εχει απλα και μονο επειδη ”ειναι αξιοπιστο”.Να το βρασω.

    • Soko

      κόλλησα λίγο αλλα ενταξη δεν με πειραζη στον δρομο αλλα διχνουν τα χοντα τωρα ολλη λένε ότι δεν στρίβουν άλλα αν δεις στο youtube τη κάνουν στην ιαπωνια θα ανοίξεις τα μάτια σου και σε θέμα φρενών και στης στροφές .. λες ότι δεν στρίβουν άλλα δείχνουν η χρόνοι στο Nurburgring Ηοnda Civic Type R (7:50.63) δες Audi RS4 B7 (8:09.00) και Αudi RS6 Avant (C6): 8:09.00 δεν έχω κάτι αλλο να πω τωρα ειναι πολύ οπός εσένα που δεν θέλουν τα το πιστέψουν και χτυπάνε το τριπακι οτι δεν στρίβουν αλλα ένταξη μην το αποδεχτείτε αν δεν θελεται ..

    • sergio360

      Μιλαμε για εργοστασιακα αμαξια…Πως γινεται ρε γμτ ομως τα χοντα να στριβουν μονο στην Ιαπωνια ομως,ε?…Για τα audi γιατι μου λες?Σου ειπα δεν συμπαθω τα Γερμανικα…

    • Soko

      παραδειγα και για συγκριση .. εχει και χρονους με εργοστασιακα αν ψάξεις θα δεις και με civic και με τα τρελα integra .. παντου στριβουν απλα εκει ειναι και η οδηγει επαγγελματιες .. μην βλέπεις αυτους που τα γαμάνε στης στόφες .. αυτα βλέπει ο κόσμος και βγάζουν λανθασμένα συμπεράσματα ..

    • sergio360

      Ενω στην ευρωπη και στην αμερικη δεν υπαρχουν επαγγελματιες οδηγοι….Οκ!Απλα πες μου ποσοι Ιαπωνες τρεχουν πχ στην F1 και στο WRC και στο WEC…Αστειες δικαιολογιες.Ενα NSX εβγαλε η Honda αντε και ενα S2000 που και αυτο δεν ηταν να το οδηγεις.Ολα τα αλλα…..

    • Soko

      γιατι άκουσες από επαγγελματιες οδηγούς απο την ευρωπη η αμερικη οτι δεν στριβουν ? τι να πω.. αλλα ασε τα s2000 και nsx ειναι αλλου αυτα τα εργαλεία μιλάμε για τα μπροστινοκινητα τελος παντος εγω σου ειπα μιλανε η χρονοι στο Nurburgring .. μιλάνε οχι εγω .. απλα δεν το αποδέχονται και στην Αμερική η Ηonda σαρώνει σε αγορές δεν ειναι τυχαίο και αυτο ….

    • sergio360

      Πληροφοριακα,Jap crap τα λενε στο USA.Και ναι,ολοι-ανεξαιρετως-λενε οτι τα μπροστοκινητα χοντα δεν στριβουν ουτε με αιτηση στο δημαρχειο.Χαχαχαχαχαχα!!!

    • Soko

      γελας sergio360 γελας και σου λεω αυτό το λένε μερική που βλέπουν κάποια civic να σκιλαζουν και να περνάνε κάτι 3 λίτρα αμερικάνικα απο 2 λιτρα μοτέρ και επίπεδη τσαντίζονται τα λένε Jap crap με λιγα λογια ο φτωχός με αμαξι αξιας πολης κατώτερης γαμαει τον λεφτά της Αμερικής .. αλλα επίσης βλεπω οτι δεν μου απαντάς στην ερωτηση που σου εκανα με το χρονο του type r στο Nurburgring αυτο δειχνει οτι δεν μπορείς να πεις τίποτα στο θεμα της στροφής και ασε τους αλλους να λενε γιατι πολυ απλα δεν ξερουν .. και επισης σε λιγο θα μας πειτε οτι το Nurburgring ειναι ολλο ευθεία και χωρείς στροφές … εχεις ακουση αυτο που λενε ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΗΟΝDA ΚΑΙ ΓΑΜΑΕΙ !!!

    • sergio360

      Το γκολφ ειναι πιο γρηγορο απο το σιβικ,που μονο εργοστασιακο σιβικ δεν ηταν αυτο γυρισε στο ρινγκ….Χαχαχαχαχαχα!Καλα,το γ@μαει το λενε μονο αυτοι που εχουν σιβικ 14αρι και νομιζουν καβαλανε παγκανι,αστο….

    • Soko

      εργοστασιακο σιβικ ειναι σε λιγο θα ερθει και το αλλο και μετα θα δουμε τι θα γινει … ενω θες να πεις το γκολφ ειναι εργοστασιακο ?

    • sergio360

      Πολυ πιο κοντα στο εργοστασιακο απο οτι το σιβικ που δεν ειχε καν εσωτερικο και ημισλικ λαστιχα.Αστο.

    • Soko

      δεν μιλαω αλλο γιατι δεν αξιζει θα δεις του χρονους στο Ring οταν βγει το καινούργιο !!!

    • sergio360

      Χαχαχαχαχαχα!!!

    • manowar

      Εγω εχω ακουσει μεχρι δεν σπαει δεν χαλαει ειναι χοντα.το γαμαει ειναι αλλων κατασκευαστων χαρακτηριστικο.

    • panos
    • manowar

      αν θες σου βγαζω φωτογραφια το συννεφο που ειμουν απανω να δεις απο ποσα μετρα με εριξες ελευθερη πτωση

    • Soko

      πολυ λίγα s2000 εχουν σπάσει μπιελα και αυτο ειναι απο της 1 γενιας τωρα το 2 γενιας δεν εχει αυτό το θεμα ..

    • panos

      το οτι ηταν πρωτης γενιας δεν αναιρει το γεγονος των σπασμενων μπιελων σε μοτερ που πολλοι τα θεωρουν αλεξισφαιρα, επισης αν
      κ δεν εχει μεγαλη σημασια, το s2000 ειναι ενα απο τα αμαξια που
      θα ηθελα στο dream garage μου, γτ σαν γνησιος petrolhead που
      ειμαι ανατριχιαζω οταν το ακουω να βαραει 9ρες..

    • Soko

      ειναι αλεξίσφαιρα μην τα ισοπεδώνεις ολλα παντός θα εγω ανατριχιάζω με καθε vtec !! αλλα το s2000 είναι άλλη φάση .. επειδη ωμος εχω φώτο s2000 δεν σημαίνει οτι δεν μου αρέσει το type r και αυτο με τρελαίνει .

    • panos

      δεν τα ισοπεδωνω ολα, αλλα επειδη πολλοι θεωρουν οτι ολα τα μοτερ
      της χοντα ειναι αλεξισφαιρα το ιδιο θα επρεπε να ισχυει κ για τα πρωτης γενιας του S2000, ενα μοτερ ομως που σπαει μπιελες δεν το λες κ
      αλεξισφαιρο, της δευτερης ομως γενιας αν οντως δεν σπαει, τοτε ειναι
      σιγουρα αλεξισφαιρο..

    • Soko

      χαχαχαχα καλος πανο

    • Soko

      χαχαχα γαμαει γιατι δεν σπάει !!! αλλα λενε τα βιντεο στο youtube

    • manowar

      τα βιντεο στο γιουτουμπ;;χαχαχαχαχ ενταξ τα βιντεο γαμανε τοτε

    • manowar

      Μλκα με αυτα που λες θα νομιζουν οτι ειμαστε το ιδιο με 2 προφιλ αν εξαιρέσει ς αυτο με τα γερμανικα ιταλοτρολλακι…χαχαχαχα

    • manowar

      Σοκο αυτα με το ρινγκ πανε και ερχονται συναιχως.και το γκολφ χαμήλωσε αναρτηση εβαλε πισω μαλακι πλαστικο πανελ για να καθισει το ρολλ cage (που ειναι μονο φια περιπτωση τουμπας μονο βαρος δινει το συγκεκριμενο)και περασε πρώτο.δεν σημαινει τιποτα αλλα παντα ρε φιλε οι jdm. Το γυνουσαν στην βελτιωση παντα τα κριτήρια ηταν η βελτιωση.και εμενα βελτιωμενο ειναι εχει γυρο στα 35 αλογα πανω και δεν εχω θεματα.και πιστευω οτι αυτο που φταιει και δεν εχω θεματα ειναι η ηλικία οσο παλιότερα τοσο λιγοτερα θεματα

    • Soko

      ένταξη δεν λέω πάνε και έρχονται αυτά κάνουν για αν μας τρελάνουν αλλα άσε ωμος τώρα της φοτο με ζημίες απο κατι σ2000 η civic μπορώ και εγω να σου βρω πολλα απο golf οτι θελεις εχει το ίντερνετ τα jpm ειναι σαφώς καλύτερα απο ευρωπαϊκά δεν λεω αλλα εκει ειναι και η αξια του ιαπωνα !!! και τα παραπάνω άλογα τα μαμα

    • manowar

      ποιες φωτο με σιβικ ρε συ;;

    • manowar

      εισαι πολυ αρωστος jdm φιλε πρπει να τα δεις σφαιρικα δεν ειναι καλυτερα απο ευρωπαικα τα jdm αν τα παρουμε με specs και κατορθωματα τωρα αν εσενα σαρεσουν ιαπωνικα αγοραζεις ιαπωνικα και εγω γερμανικα η ιταλικα..και δεν ξερω για φωτο με σιβικ και ζημιες μαλλον με μπερδεψες με αλλον

    • Soko

      ο πανος ανεβασε δεν το λεω για σενα και δεν με νοιάζει λιγο πολύ ολλα βγαζουν προβληματα το θεμα ειναι να κρατα για χρονια .. τα μαμα jpm ειναι καλυτερα τι θες να πεις απο τα μαμα εργοστασιακά ? .. γιατι τοτε αυτα τα πουλάγανε μονο ιαπωνια και οχι Ευρώπη ??

    • manowar

      απο μαμα εργοστασιακα αστο..ο γερμναος στο downsizing εχει φυγει ετη μπροστα βγαζει αλογα αποδοση και μικρα κυβικα κανει χρονους στο ρινγκ και γενικα πουλαει σαν ζεστο ψομι επιδη δεν εχει αντιπαλο τον παλιο ιαπωνα.τα καινουρια ιαπωνικα,,,,δεν ξερω δεν θελω να σχολιασω μην φανει καπως..εχεις στην φωτο s2000 ε,,δεν βγαζει η χοντα 2000 σημερα για παραδειγμα και δεν βγαζει και nsx.το παλιο γ@μουσε το καινουριο το θεωρω πολυ λεφτο για το τιποτα απλα ενα πειραμα να μπει σε μια κατηγορια που δεν ηταν ποτε το nsx οντας καθαρομαιμο βενζινοκινητο αυτοκινητο..

    • Soko

      σωστο για το παλιο nsx αλλα παλι το νεο εναι πολυ μπροστά στην νέα τεχνολογία οσο για το downsizing δεν με ενδιαφέρει και πολυ και η χοντα βγαζει τα μικρα turbo vtec αλλα δεν ξερω για χρονους

    • Dimitris

      Dim, πάρε εδώ, μάλλον έχεις δίκιο, B18C1 ήταν το 2012
      http://www.superstreetonline.com/features/htup-1301-1992-honda-civic-cx/

    • manowar

      Ντιμ στην πραγματικοτητα οταν αγοραζεις ενα χοντα εχει ταβανι 135 ιππους με 17 κιλα ροπη.μην βλεπεται αυτα. Που εχουν πεσει απανω στο μοτερ 100 χιλιαρικα και πανω ποιος εχει τοσα ωστε να βελτιωσει ενα παλιο χοντα..λεω παλιο γιατι τα καινουρια δεν κλανουν μια οπως και τα βαγκεν. Το μπλοκ του ντιζελ 20ετιας βαγκεν επισης σηκωνε 2.000 αλογα βλεπε (βαμπιρ)περναει τα τζιτιαρ και τα ρ8 λες και ειναι μπρικια τα παλια ειχαν αξιοπιστια και μεταλα απο ολες τις χωρες τωρα τα εχουν ξεφτιλίσει ολα.μονο στα ακριβα βαζουν πλεον και η με και οι δε μη το βλεπεις μονο απο την πλευρα jdm

    • Soko

      το απλο έχει 135 το vti έχει 160 μαμά το ευρωπαϊκό ek4 και το γιαπωνέζικο jpm έχει 185 με ιδιο σασί και καλύτερα χαρακτηριστικα ανάρτησης το λεγόμενο και θρυλικό ek9 type r το πρώτο civic type r χρονολογίας 1997-2000