jaguar-f-type_svr_coupe-2017-1600-01

Η Jaguar σκέφτεται ήδη την επόμενη γενιά της πετυχημένης από πλευράς πωλήσεων F-Type, με τον Ian Callum, τον αρχισχεδιαστή της βρετανικής εταιρίας να δηλώνει από το Λος Άντζελες όπου βρέθηκε, πως η νέα F-Type θα μπορούσε να είναι κεντρομήχανη. Παρότι ο Callum δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τη νέα γενιά της F-Type, είναι λογικό να περιμένουμε αντίστοιχες εκδόσεις με τις τωρινές, με την SVR να τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας.

O Callum δεν έμεινε μόνο στην F-Type, και μετά την παρουσίαση του I-Pace concept, αναφέρθηκε και στην ιδέα ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου, με τον τεχνικό διευθυντή σχεδιασμού της Jaguar Land Rover, Wolfgang Zeibart, να λέει πως η βρετανική εταιρία βρίσκει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ως “πλήρως ανόητη”. Συγκεκριμένα είπε, η απόδοση των κινητήρων υδρογόνου είναι μόλις 30%, όταν η αντίστοιχη απόδοση των ηλεκτροκινητήρων φτάνει το 70%. Όπως τόνισε, ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα των αυτοκινήτων υδρογόνου είναι η έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού, με την Αγγλία να διαθέτει μόλις τρεις σταθμούς. Γι’αυτό και η JLR επενδύει 3 δισ. λίρες στην ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων.

  • gv

    αγαπαμε κεντρομηχανα αλλα ολοι χρειαζονται ενα εμπροσθομηχανο gt στη γκαμα τους..
    ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο αλλα ειναι μια καλη προσθηκη..

  • gv

    αγαπαμε κεντρομηχανα αλλα ολοι χρειαζονται ενα εμπροσθομηχανο gt στη γκαμα τους..
    ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο αλλα ειναι μια καλη προσθηκη..

  • gv

    αγαπαμε κεντρομηχανα αλλα ολοι χρειαζονται ενα εμπροσθομηχανο gt στη γκαμα τους..
    ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο αλλα ειναι μια καλη προσθηκη..

  • gv

    αγαπαμε κεντρομηχανα αλλα ολοι χρειαζονται ενα εμπροσθομηχανο gt στη γκαμα τους..
    ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο αλλα ειναι μια καλη προσθηκη..

  • gv

    αγαπαμε κεντρομηχανα αλλα ολοι χρειαζονται ενα εμπροσθομηχανο gt στη γκαμα τους..
    ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο αλλα ειναι μια καλη προσθηκη..

  • gv

    αγαπαμε κεντρομηχανα αλλα ολοι χρειαζονται ενα εμπροσθομηχανο gt στη γκαμα τους..
    ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο αλλα ειναι μια καλη προσθηκη..

  • gv

    αγαπαμε κεντρομηχανα αλλα ολοι χρειαζονται ενα εμπροσθομηχανο gt στη γκαμα τους..
    ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο αλλα ειναι μια καλη προσθηκη..

  • gv

    αγαπαμε κεντρομηχανα αλλα ολοι χρειαζονται ενα εμπροσθομηχανο gt στη γκαμα τους..
    ενταξει δεν ειναι και απαραιτητο αλλα ειναι μια καλη προσθηκη..

  • manowar

    Η επομενη εχει μια μεγαλη δυσκολια φυσικα το αυτοκινητο που θα αντικαταστήσει ηταν ενα απο τα 10 πιο σεξοπορνοδιαστροφικα κουπε εβερ…

  • manowar

    Η επομενη εχει μια μεγαλη δυσκολια φυσικα το αυτοκινητο που θα αντικαταστήσει ηταν ενα απο τα 10 πιο σεξοπορνοδιαστροφικα κουπε εβερ…

  • manowar

    Η επομενη εχει μια μεγαλη δυσκολια φυσικα το αυτοκινητο που θα αντικαταστήσει ηταν ενα απο τα 10 πιο σεξοπορνοδιαστροφικα κουπε εβερ…

  • Mika

    Ενδιαφερουσα σποντα πεταξε ο Callum