1990-lotus-carlton-2lc

Είδαμε τα 10 ταχύτερα οικογενειακά στο Nurburgring, εντυπωσιαστήκαμε με τους αριθμούς που δίνουν και την δυνατότητα που έχουν στο να παίρνουν “πορτοφόλια” καθαροαίμων κατασκευών. Παράλληλα, γεννάται κι ένα ρομαντικό ερώτημα: πόθεν κρατάει η σκούφια τους; Γιατί δεν χρειάστηκε να φτάσουμε στο 2016 για να κάνει ένα σεντάν πλάκα σε supercars.

Αυτό το ιδιαίτερα φλέγον ζήτημα θα εξετάσουμε σήμερα, αφού βουτήξουμε στις αναμνήσεις και κολυμπήσουμε στη θάλασσα της νοσταλγίας. Τα μοντέλα που θα ξετυλιχτούν μπροστά σου ίσως να τα είχες αφίσα στο δωμάτιό σου, τα περισσότερα τα έχεις ποθήσει, ενώ δεν αποκλείεται να έχεις οδηγήσει κάποιο από αυτά. Εάν τυγχάνει να είσαι και περήφανος ιδιοκτήτης, τα σέβη μου.

Ακολουθούν οι πιο καλτ και γρήγορες “κούρσες” και “νεκροφόρες”, για τα μάτια σας μόνο!

Σημείωση: Θα καταπιαστούμε με μοντέλα που έχουν τη διττή προσωπικότητα, ώστε να πηγαίνουν “κομμάτια” αλλά και να μπορούν να κάνουν ένα σεβάστο ταξίδι χωρίς να “κουδουνιάζουν” τους επιβάτες. Έχοντας αυτό υπόψη, rally replicas (Evo, STi, Integralle) και ακραία homologation specials (Mercedes 2.5 Evo II) περιμένουν τη σειρά τους για επόμενη λίστα.

  • fatals

    Είμαι απλός άνθρωπος, δε ζητάω πολλά. Ένα RS2 και μια 500Ε

  • Giannisk

    Lotus omega και τα υπόλοιπα κρατήστε τα. Το απόλυτο κτήνος.

    • Steve A

      Ε ναι!! Απλά για διακόσμηση όλα τα άλλα!!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Μία M5 E28 και μία 500E για μένα.

  • θα προσθετα και το accord type r με τον 2.2 που το μοτερ του το εχουμε δει σε πολλα engine swap !!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/3591b068b92f9a41eae614f5576d05b6cdc316bba1b7ee626564c80b5e0ebf24.jpg

  • Γιώργος Βαρδου

    αυτο το legacy, στα driving challenges του Gran Turismo PSP

  • cfu

    Πρoσκυναω RS2!!!!!και Sierra-500E

  • Renesis1

    Όλα τους πιστόλια, με ίσως πιο σκληροπυρηνικό το Lotus Omega.. Θα αναφέρω απλά και το Rover 620 turbo, ένα πολύ γρήγορο για την εποχή του (200hp) και όμορφο πολυτελές οικογενειακό sedan.. https://uploads.disquscdn.com/images/a9063605770ee19557ccb7fccda049b93fbf7385a7470b23e9e372ba03d9264f.png

    • mj

      Ο ορισμός βέβαια της υποστροφής. Μου άρεσε και μένα το πόσο δε φαινόταν το ότι γρήγορο(στην ευθεία).Αυτό και το 9-3Αερο

    • Renesis1

      Έτσι είναι, με βάση το έτος παραγωγής του (1993) είχε θέμα υποστροφής με αυτή την ιπποδύναμη. Αλλά σαν συνολικό πακέτο, εμφάνιση, πολυτέλεια εσωτερικού, γκάζι, αποτελούσε μια πάρα πολύ καλή επιλογή!

  • Petros Lappas

    Δηλαδή η Πόρσε ειναι πισω απο κάθε επιτυχία ….

  • thodoris91

    Το rs2 της ομάδας Σ κυκλοφορεί κανονικά στα χρώματα της ΕΛΑΣ κι έχω την τύχη να το βλέπω και κυρίως να το ακούω σχεδόν καθημερινά (ο ήχος του ανασταίνει και νεκρούς btw)!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Επιβαιωνω,και εγώ το πετυχαίνω ,συχνά πυκνα,και πάντα βράδυ.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    ΑLFA ROMEO 164 Q4,με τον θρυλικό V6 Βusso και τα μυαλά στα μπλέντερ!
    Κοιτάξτε στήσιμο και αρχοντιά η κυρία!
    Μπαίνουμε στο 2017 και σβήνει άνετα σημερινά μοντέλα!
    Πολλά από τα υπόλοιπα μοντέλα του άρθρου, δείχνουν κακογερασμένα και ξεπερασμένα πλέον.

    • rous

      Πανεμορφο αυτοκινητο, με διαχρονικη εμφανιση!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Moντέλο του 1987 η 164.Μιλάμε για 29 χρονών αυτοκίνητο!
      Οι τύποι τα βάφουν με το ελιξήριο της νεότητας. : )
      Συμφωνώ και αυτή είναι απίστευτα διαχρονική.

  • Mrdesperado32

    alfa αλλα πρωτο και καλυτερο h sierilla.αμαξι μπροστα για την εποχη του και σχετικα φτηνο για τα δεδομενα.τρελο πιστολι.το μειονεκτημα του οτι σπαγαν ευκολα τα υαλοκαθαριστιρακια των φανων.και σερβιςμονο στον κυρκο

  • ad276

    Mπραβο παιδια ωραιο αρθρο.θυμηθηκα τα παιδικα μου ονειρα…..Αλλα αν επρεπε να διαλεξω ενα θα διαλεγα το 500E…….

  • xtra

    Rs2 και omega για εμένα.

    Παρα πολυ ωραίο άρθρο και πληρες.
    Πάντως απορίας άξιο που δεν χώρεσε κατι απο το αμερικα!

  • StavrosF

    Εξαιρετικό άρθρο.. Μου άρεσαν πολύ η Alfa, αλλά και το Legacy!! Καλά το RS2, ήταν τέτοιος πύραυλος;;;

  • Steve A

    μπορεί να γίνει μεγάλη λίστα.. Toyota Caldina GT4, Subaru Legacy GTB, Volvo V70R, Impreza WRX wagon, Ferrari 456 GT Venice (ΝΑΙ ξέρω, περιορισμένης παραγωγής αλλά still counts)!!! :D

  • Anestis Genk

    Σε γενικές γραμμές η ασχήμια ξεχειλίζει, AR 75 για μένα ή κάνα skyline ακόμα καλύτερα.

  • DimitrisBXL

    Στην Τζάγκουαρ έπρεπε να βάζατε την XJ8 XJR 1997-2003με τον τετραλιτρο V8 με supercharger στα 370 άλογα.

  • jonjon

    Ενα rs2 για να πηγαίνω τα παιδιά μου για ποδήλατο και εκδρομές! Και μια 155 q4 για γρήγορες βόλτες!

  • Christos F4

    καλα, αφησες εξω την 2.5 Ενο ΙΙ ως ακραια και εβαλες μεσα την κτηνοporschedes 500Ε ?? :P
    και γιατι ανεκδοτο η quattroporte?? αφου δεν ειχε καμια σχεση με την ομολογουμενως κακη σειρα biturbo. ισα ισα που ειχε κι εναν αξιολογοτατο 5λιτρο ν8

  • Bon Viveur

    έχω οδηγήσει την 164, το Omega και το Cosworth. Απίθανα αυτοκίνητα για την εποχή τους.

  • Δημητρης Μαρκοπουλος
  • Bad Belmondo

    Όλα + το Σφυρί της AMG!!!

  • Philby

    Τέτοια θέματα θέλουμε! Μπράβο παιδιά. Πιστεύω πως τη γοητεία του sport sedan δεν την έχει καμιά κατηγορία αυτοκινήτων. Αλλά θα προσθέσω και εγώ ένα.
    https://uploads.disquscdn.com/images/bebc311f9332664504bf3a684c31af974124afbf5f5b2faa9a8360d23a2296b6.jpg

    Toyota chaser tourer V TRD. Για όσους μεγάλωσαν με Gran Turismo 1,2.

  • Mika

    Ωραια ηταν τα αυτοκινητα τοτε να παρει!!!

  • vukostas E93

    Θα συμφωνήσω σε όλα με τα γραφόμενα στη λίστα. Όλα τους υπέροχα. Η μόνη μου ένσταση είναι πως η καλύτερη Μ5 ever είναι μόνο η Μ5 Ε60. Με μοτέρ που ανασταίνει και πεθαμένους και πολλά μα πολλά ξηλωμένα σφραγίσματα σε ευθείες, στροφές και ότι υπάρχει γενικά. Όπως μια βόλτα με το Ring Taxi ένα πράγμα.
    Bonus: Απομονώνοντας τον κόφτη τελικης, βλέπεις πέρα από τα 300 με άνεση καναπέ σαλονιού. Απλά..
    Πάντως από αυτά που είδα θα ήθελα ένα RS2 ή μια 500Ε. Μαύρα παρακαλώ!