usa traffic

Η IHS Markit, αμερικάνικος κολοσσός αναλυτών και συμβούλων επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πως ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ έφτασε τα 11,6 έτη, αυξημένος ελάχιστα σε σχέση με πέρσι που ήταν 11,5 έτη και αποτελεί ηλικία ρεκόρ αφού όπως φαίνεται κάθε χρόνο αυξάνεται.

Σύμφωνα με τον Mark Seng, αναλυτή της IHS Markit, η βελτίωση της ποιότητας κατασκευής ευθύνεται για το ότι ο κόσμος κρατάει τα αυτοκίνητά του περισσότερο, χωρίς να κάνει λόγο για την οικονομική δυνατότητα των Αμερικάνων να το αντικαθιστούν συχνότερα σε σχέση με παλιά.

Η IHS Markit συλλέγει δεδομένα για την ηλικία των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ από το 2002, όποτε και η μέση ηλικία τους ήταν 9,6 έτη. Δηλαδή σε διάστημα 14 ετών υπήρξε αύξηση της μέση ηλικίας κατά 2 έτη. Η μέση περίοδος ιδιοκτησίας είναι αρκετά μικρότερη από την μέση ηλικία του στόλου, στους 79,3 μήνες, ήτοι εξήμισι έτη περίπου.

Άλλο ένα ρεκόρ για εφέτος είναι τα περισσότερα αυτοκίνητα, μιας και πλέον αγγίζουν τα 264 εκατομμύρια, αύξηση 2,4% η 6,2 εκατομμύρια σε σχέση με πέρσι, και αυτό γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακό, αν αναλογιστείς πως 11 εκατομμύρια πήγαν στο μοιραίο ραντεβού με την πρέσα.

Με μια παρεκβολή στον χρόνο των έως τώρα δεδομένων, η IHS Markit θεωρεί πως θα αυξηθούν τα αυτοκίνητα σε κάθε ηλικιακή ομάδα (αυτοκινήτων) τα επόμενα 5 χρόνια σημειώνοντας συνεχώς ρεκόρ. Πιο συγκεκριμένα, τα αυτοκίνητα έως 6 ετών θα αυξηθούν κατά 16%, αυτά που είναι από 6 έως 11 ετών θα αυξηθούν κατά 11% ενώ τη μεγαλύτερη αύξηση θα έχουν τα αυτοκίνητα άνω των 16 ετών. Αυτά, το 2021 εκτιμάται πως είναι 81 εκατομμύρια στους αμερικανικούς δρόμους, μια αύξηση 30% σε σχέση με τώρα και από αυτά το ένα τέταρτο, δηλαδή τα 20 εκατομμύρια θα πρόκειται για αυτοκίνητα μεγαλύτερα της 25ετίας.

Τέλος η έκθεση της IHS Markit εκτιμά πως αυτό θα αυξήσει τον κύκλο εργασιών επιχειρήσεων που έχουν σχέση με επισκευές και συντήρηση, δηλαδή συνεργεία, εμπόρους και κατασκευαστές ανταλλακτικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι κοντά στα 14 χρόνια. Εσύ το πιο παλιό αυτοκίνητο που είχες στην κυκλοφορία πόσων ετών ήταν/είναι;

  • hellboy

    η βελτίωση της ποιότητας κατασκευής ευθύνεται για το ότι ο κόσμος κρατάει τα αυτοκίνητά του περισσότερο?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τι πραμα?!!!!!!!!!!! χαχαχα!!!!!!!οχι οτι δεν εχουν χρηματα για αγορα αλλου…..
    αλλα φυσικα με τις εταιριες να παιζουν το υπουλο παιχνιδι το πολυ 10 χρονια ζωη ανα μοντελο… περιμενανε αλλα νουμερα……
    Ποια ποιοτητα κατασκευης λεει η εταιρια………?!
    δεν ηταν ποιοτικα τα οχηματα του 60-70 που ηταν σε κυκλοφορια 30 χρονια μετα την πωληση τους… και καποια συνεχιζουν μεχρι και σημερα…… ποιοτητα κατασκευης ειναι επιτυχια τα 10 ετη?! χαχαχαχαχαχαχχα
    με δαυτους κλαιει η μανα του πελε… απο τα γελια…..

    οσο για τα οχηματα που πηγαν πρεσα.. και αυτα που υπολογιζουν να πανε….. ειναι η ποιοτητα κατασκευης που τα στελνει εκει…..
    γιατι υπαρχουν μαντρες τεραστιες στην αμερικη που πουλανε τα παλιοτερα μη ποιοτικα οχηματα ανταλακτικα απο αυτα ακομα και ολοκληρα….. για ανακατασκευη.. και ας καθοντε 10-20 χρονια…..
    δεν ειναι ανακυκλωσιμα “ποιοτικα” σαν τα σημερινα…..
    καποιος να τους ενημερωσει αλλο ποιοτικο οχημα ζωης……και αλλο ποιοτικο ανακυκλωσιμο 5-10 ετων….για εμενα ποιοτικο ειναι το οχημα ζωης… κατασκευασμενο να αντεχει και να ειναι ΠΟΙΟΤΙΚΟ και οχι να βγαζει προβληματα και να σε αναγκαζει στην ανακυκλωση του.

    • Anestis Genk

      Κάτι τέτοιες στιγμές σκέφτομαι θεωρίες συνομωσίας, πως η IHS έχει συμφέρον να λέει κάτι τέτοια.

    • hellboy

      ολο το λομπι ειναι μπλεγμενο…. οχι μια εταιρια..
      οταν βλεπεις εταιριες ΠΧ. φορντ που παραγει στην αμερικη μαζικα… και πλεον και το μαστανγκ… ουσιαστικα λεει εχω οχηματα για 10 χρονια μαξ.. οπως ολες οι εταιριες.. φυσικα…