Honda-Clarity-Fuel-Cell-18

Η μάχη των εταιρειών για πιο καθαρά αυτοκίνητα καλά κρατεί και το τελευταίο διάστημα μετά τα ηλεκτρικά, αρχίζει να υπάρχει μια σχετική κινητικότητα και στα αυτοκίνητα υδρογόνου, με την ελπίδα ότι ένα από τα δύο αυτά συστήματα κίνησης θα δείξει το μέλλον στα αυτοκίνητα. Παρόλο που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, η Honda και η Hyundai δεν είναι σίγουρες και εργάζονται τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα αυτοκίνητα υδρογόνου.

Το υδρογονοκίνητο ix35 Fuel Cell, ήταν το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο αυτοκίνητο όχημα κυψελών καυσίμου στο κόσμο, το οποίο διατέθηκε σε πελάτες της εταιρείας στην Καλιφόρνια το 2014. Η Hyundai σκοπεύει να παρουσιάσει ένα νέο υδρογονοκίνητο crossover που θα το αντικαταστήσει και θα παρουσιαστεί το 2018 στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες που θα γίνουν στην Νότια Κορέα. Εκτός από αυτό, η εταιρεία σκοπεύει μέχρι το 2020 να προσθέσει στην γκάμα της πέντε υβριδικά, τέσσερα plug-in hybrid και τέσσερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο Dave Zuchowski, διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Motor America δήλωσε:

Η θέση μας είναι ότι δεν γνωρίζουμε ποια τεχνολογία του αύριο θα επικρατήσει. Εμείς πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι.

hyundai-ioniq-1

Η Honda από την μεριά της διαθέτει ήδη ένα υδρογονοκίνητο το νέο Clarity Fuel Cellτο όποιο πρόσφατα ήρθε στην Ευρώπη– και το όνομα Clarity θα χρησιμοποιηθεί για ένα ηλεκτρικό και ένα plug-in hybrid όχημα που θα παρουσιαστεί την νέα χρονιά. Ο Steven Center, αντιπρόεδρος του γραφείου περιβαλλοντικής ανάπτυξης της Honda δήλωσε:

Μακροπρόθεσμα, η αγορά θα μας πει τι θέλει, αλλά για την ώρα δεν είμαστε έτοιμοι να πούμε κάτι.

Για αυτό και η Honda έχει υποσχεθεί ότι θα παρουσιάσει υβριδικές ή plug-in hybrids εκδόσεις για σχεδόν όλα τα μοντέλα της. Μέχρι στιγμής καμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει καταφέρει να έχει την επιτυχία του Toyota Mirai το οποίο έχει πουλήσει 885 αυτοκίνητα μέχρι τον Οκτώβριο. Η Toyota έχει ανακοινώσει ότι μέχρι τα τέλη της δεκαετίας θα έχει παρουσιάσει την υδρογονοκίνητη έκδοση της νέας γενιάς του Lexus LS.

  • SAMURAI-66

    Σωστη σκεψη και απο τους δυο.
    Απο την στιγμη που δεν υπαρχει ξεκαθαρα πρωτος που θα δειξει τον δρομο σημερα τουλαχιστον πρεπει να επενδυουν και στης δυο τεχνολογιες.
    Ισως σε μια 5τια η 10τια το αργοτερο να εχουμε καταληξει προς τα που κατευθυνονται τα αισθηματα του καταναλωτικου κοινου και σε αυτο θα παιξει τεραστιο ρολο οι μοναδες τροφοδοσιας και ποσο πυκνες ειναι σε καθε πολιτεια και φυσικα η διαφημιστικη καμπανια και οι τιμες που θα τα συνοδευουν ουσιαστικα το Α και το Ω για τον τελικο νικητη.