Mercedes-AMG GT R auf dem Nürburgring. Bei einem von der Redaktion „sport auto“ durchgeführten Test erzielt der AMG GT R mit 7.10,9 Minuten Nordschleifen-Rekord. ;Kraftstoffverbrauch AMG GT R kombiniert: 11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 259 g/km Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the "Beast of the Green Hell"; Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Η Mercedes AMG GT R κατάφερε τελικά να πετύχει ταχύτερο χρόνο από την Porsche 911 Turbo S στην πίστα του Nürburgring. Η AMG GT R στα χέρια του Christian Gebhardt του Sport Auto, κατάφερε και πέτυχε χρόνο 7:10.92, χρόνος πολύ ταχύτερος από το 7:18 της 911 Turbo S.

Mercedes-AMG GT R auf dem Nürburgring. Bei einem von der Redaktion „sport auto“ durchgeführten Test erzielt der AMG GT R mit 7.10,9 Minuten Nordschleifen-Rekord. ;Kraftstoffverbrauch AMG GT R kombiniert: 11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 259 g/km Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the "Beast of the Green Hell"; Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Το αυτοκίνητο φορούσε Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά και να θυμίσω πως κίνηση παίρνει από έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 4.000 κ.εκ. με την απόδοσή του να αγγίζει τα 585 άλογα και τα 700 Nm ροπής. Το βάρος έχει μειωθεί κατά 90 κιλά (1.554 κιλά) και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα με τη τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 318 χλμ/ώρα. Διαθέτει νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης, που τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Mercedes. Ο τρόπος λειτουργίας του είναι παρόμοιος με αυτόν της Porsche 911 Turbo, επιτρέποντας τους πίσω τροχούς να κινηθούν ως και 1,5 μοίρα προς κάθε κατεύθυνση.

Mercedes-AMG GT R auf dem Nürburgring. Bei einem von der Redaktion „sport auto“ durchgeführten Test erzielt der AMG GT R mit 7.10,9 Minuten Nordschleifen-Rekord. ;Kraftstoffverbrauch AMG GT R kombiniert: 11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 259 g/km Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the "Beast of the Green Hell"; Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Αυτό καθιστά την AMG GT R πιο ευέλικτη στις στροφές, καθώς οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστά τροχούς, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες έως 100 χλμ/ώρα και προς την ίδια κατεύθυνση, όταν το αυτοκίνητο κινείται με μεγαλύτερες ταχύτητες. Έτσι κατάφεραν να πετύχουν οι μηχανικοί ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Mercedes-AMG GT R auf dem Nürburgring. Bei einem von der Redaktion „sport auto“ durchgeführten Test erzielt der AMG GT R mit 7.10,9 Minuten Nordschleifen-Rekord. ;Kraftstoffverbrauch AMG GT R kombiniert: 11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 259 g/km Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the "Beast of the Green Hell"; Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Τέλος ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί την GT R από την GT S είναι ένα carbon στοιχείο στο πάτωμα του αυτοκινήτου, που στη λειτουργία Race και σε ταχύτητες πάνω από 80 χλμ/ώρα, κινείται αυτόματα προς τα κάτω, περίπου 4 εκατοστά, βελτιώνοντας έτσι τη ροή του αέρα.

Δελτίο Τύπου

Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the “Beast of the Green Hell”

Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Stuttgart/Nürburg. Just ahead of the winter break due to weather, the new Mercedes-AMG GT R[1] has set the fastest-ever lap time on the Nürburgring Nordschleife in a test drive conducted by “sport auto”. In a time of 7:10.9 minutes, the new spearhead of the AMG model range was faster through the “Green Hell” than any other road-going sports car ever tested by the motoring magazine.

Through the Green Hell in just 7:10.9 minutes – the Mercedes-AMG GT R was faster than any other road-going sports car ever tested. Hence, the 430 kW (585 hp) “Beast of the Green Hell” more than lived up to its name. A circuit of the legendary Nordschleife, which ranks as the world’s toughest race track, is the ultimate test of a sports car.

And this exceptional race track, the Green Hell of the Nürburgring, is precisely where the Mercedes-AMG GT R has spent a large proportion of its development time. Numerous innovations and modifications bear witness that the road-going sports car has racing DNA in its blood. The foundations for such exceptional driving dynamics come courtesy of the front mid-engine layout with transaxle, a 430 kW (585 hp) V8 biturbo engine, extensively modified suspension, sophisticated aerodynamics, active rear-axle steering, bespoke tyres and intelligent lightweight design.

[1]Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km