Mercedes-AMG GT R auf dem Nürburgring. Bei einem von der Redaktion „sport auto“ durchgeführten Test erzielt der AMG GT R mit 7.10,9 Minuten Nordschleifen-Rekord. ;Kraftstoffverbrauch AMG GT R kombiniert: 11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 259 g/km Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the "Beast of the Green Hell"; Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Η Mercedes AMG GT R κατάφερε τελικά να πετύχει ταχύτερο χρόνο από την Porsche 911 Turbo S στην πίστα του Nürburgring. Η AMG GT R στα χέρια του Christian Gebhardt του Sport Auto, κατάφερε και πέτυχε χρόνο 7:10.92, χρόνος πολύ ταχύτερος από το 7:18 της 911 Turbo S.

Mercedes-AMG GT R auf dem Nürburgring. Bei einem von der Redaktion „sport auto“ durchgeführten Test erzielt der AMG GT R mit 7.10,9 Minuten Nordschleifen-Rekord. ;Kraftstoffverbrauch AMG GT R kombiniert: 11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 259 g/km Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the "Beast of the Green Hell"; Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Το αυτοκίνητο φορούσε Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά και να θυμίσω πως κίνηση παίρνει από έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 4.000 κ.εκ. με την απόδοσή του να αγγίζει τα 585 άλογα και τα 700 Nm ροπής. Το βάρος έχει μειωθεί κατά 90 κιλά (1.554 κιλά) και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα με τη τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 318 χλμ/ώρα. Διαθέτει νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης, που τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Mercedes. Ο τρόπος λειτουργίας του είναι παρόμοιος με αυτόν της Porsche 911 Turbo, επιτρέποντας τους πίσω τροχούς να κινηθούν ως και 1,5 μοίρα προς κάθε κατεύθυνση.

Mercedes-AMG GT R auf dem Nürburgring. Bei einem von der Redaktion „sport auto“ durchgeführten Test erzielt der AMG GT R mit 7.10,9 Minuten Nordschleifen-Rekord. ;Kraftstoffverbrauch AMG GT R kombiniert: 11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 259 g/km Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the "Beast of the Green Hell"; Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Αυτό καθιστά την AMG GT R πιο ευέλικτη στις στροφές, καθώς οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστά τροχούς, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες έως 100 χλμ/ώρα και προς την ίδια κατεύθυνση, όταν το αυτοκίνητο κινείται με μεγαλύτερες ταχύτητες. Έτσι κατάφεραν να πετύχουν οι μηχανικοί ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Mercedes-AMG GT R auf dem Nürburgring. Bei einem von der Redaktion „sport auto“ durchgeführten Test erzielt der AMG GT R mit 7.10,9 Minuten Nordschleifen-Rekord. ;Kraftstoffverbrauch AMG GT R kombiniert: 11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 259 g/km Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the "Beast of the Green Hell"; Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Τέλος ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί την GT R από την GT S είναι ένα carbon στοιχείο στο πάτωμα του αυτοκινήτου, που στη λειτουργία Race και σε ταχύτητες πάνω από 80 χλμ/ώρα, κινείται αυτόματα προς τα κάτω, περίπου 4 εκατοστά, βελτιώνοντας έτσι τη ροή του αέρα.

Δελτίο Τύπου

Around the Nürburgring in 7:10.9 minutes: Mercedes-AMG GT R: outstanding Nordschleife lap time for the “Beast of the Green Hell”

Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

Stuttgart/Nürburg. Just ahead of the winter break due to weather, the new Mercedes-AMG GT R[1] has set the fastest-ever lap time on the Nürburgring Nordschleife in a test drive conducted by “sport auto”. In a time of 7:10.9 minutes, the new spearhead of the AMG model range was faster through the “Green Hell” than any other road-going sports car ever tested by the motoring magazine.

Through the Green Hell in just 7:10.9 minutes – the Mercedes-AMG GT R was faster than any other road-going sports car ever tested. Hence, the 430 kW (585 hp) “Beast of the Green Hell” more than lived up to its name. A circuit of the legendary Nordschleife, which ranks as the world’s toughest race track, is the ultimate test of a sports car.

And this exceptional race track, the Green Hell of the Nürburgring, is precisely where the Mercedes-AMG GT R has spent a large proportion of its development time. Numerous innovations and modifications bear witness that the road-going sports car has racing DNA in its blood. The foundations for such exceptional driving dynamics come courtesy of the front mid-engine layout with transaxle, a 430 kW (585 hp) V8 biturbo engine, extensively modified suspension, sophisticated aerodynamics, active rear-axle steering, bespoke tyres and intelligent lightweight design.

[1]Fuel consumption AMG GT R (combined): 11.4 l/100 km; CO2 emissions (combined): 259 g/km

  • enigma

    Εξαρτάται από το πόσο στοιχίζει. Αν μπαίνει στα χωράφια της gt2 rs με αυτής θα πρέπει να συγκριθεί ο χρόνος.

    Στην gt πάντως με χαλάει αυτός ο όγκος της κεντρικής κονσόλας.

    • mixalhs7

      Θα έχουμε νέα απο την νέα GT2 RS σύντομα ;))

    • Κώστας

      κοντος ψαλμος αλληλούια!
      σηκωσαν κεφαλι και οι ανυπαρκτοι!

    • mixalhs7

      Απλα καλύπτουν το κενό ανάμεσα στην turbo s και την GT2 ;)))

    • Κώστας

      επισης βλεπουμε οτι εχει γινει τετοια προοδος ειδικα στα ηλεκτρονικα που μεχρι και τα mercedes γραφουν χρονους πλεον

    • mixalhs7

      Γενικα ο συνδυασμός καλού calibration του ηλεκτρικού τιμονιού, η 4διευθηνση τα μοντέρνα super steaky tyres, τα μοντέρνα traction control συστήματα σου δίνουν πολύτιμα δευτερόλεπτα στην πίστα, αλλά χάνεις σε οδηγικό feeling σε σχέση με τα αναλογικά σύνολα.

    • manowar

      Καλο καλιμπρεισον στο τιμονι κατι που δεν ειχε ποτε η λαμποργκινι και απέκτησε τελευταία..να τα λεμε και αυτα ε ;;;-)

    • Ahilleas Tsikelis

      Ανύπαρκτοι???Τα μερσεντές στριβουν λογω ηλεκτρονικων?Μπηκες ποτε μεσα σε μερσεντές εστω και με μαμα αναρτηση?Τα Μερσεντές σε αισθηση υστερουν….όχι σε αποτελεσματικοτητα.

    • Κώστας

      αν εξαιρεσεις τα τρια τελευταια χρονια,εχουν να παρουσιασουν νικη στην F1 απο την δεκαετια του ’50
      και οχι,δεν στριβουν τα μερσεντες,αυτο εδω που βλεπεις τωρα,εκανε τοσο καλο χρονο γιατι εχει λαστιχα michelin sport cup 2 εχει άλλα μετατροχια και γενικα αγωνιστικη περιβολη απλα για να γραψουν χρονο…
      μερσεντες εχουμε στην οικογενεια εχουν και θειοι μου (w210 w211) βαρκες στο γυαλο ειναι αν δεν τους αλλαξεις την αναρτηση (ελατηρια αμορτισερ) με μια πιο σκληρη.
      εκει που διαπρεπουν ειναι στην ποιοτητα κυλησης και στην αισθηση ασφαλειας,στιβαροτητα

    • manowar

      Φιλε κωστα και γω μ3οπορσακιας τρελαμενος ειμαι αλλα οχι και ανυπαρκτοι ρε συ ολα τα περιμενεις απο δαυτους…απο την στιγμη που εφτιαξαν το W06 hybrid..μλκες νταξ υπεροπλο με τεχνολογια απλησιαστη αυστηρά.κατσε να βγει το gt2 rs και θα τα σιδερωσει ολα αυτα.. https://uploads.disquscdn.com/images/5a76709f2c00dcd97868e9ad9be27b3ae5dac164975c138584639b29354d8f63.png https://uploads.disquscdn.com/images/23f8b9d1c0cab130bbd7a3c19af6602755c350218abce2f7642fcef3063b3083.png. ?

    • Mika

      Λογικα αυτη δεν θα πρεπει να συγκριθει με την επερχομενη επισης Βlack Series???

    • mixalhs7

      Ποια η διαφορά black με αυτήν?

    • Mika

      Ακομα λιγοτερο βαρος και αποδοση πανω απο 600 αλογα, οπως λενε οι πηγες…

    • mixalhs7

      Δηλ δυο limited editions η μερσεντες?

    • Mika

      Γιατι οχι?????

    • mixalhs7

      Δηλ αυτη η πρασιναδα ειναι απέναντι στην gt3 rs ?(με την διαφορά πως ειναι turbo) ή θεωρητικα στην GT2 (που δεν θα βγει) , και η black series στην GT2RS, υποτίθεται?

    • Mika

      Αν βγει τελικα η Black Series, καπως ετσι θα κινηθουν νομιζω….Αν και λογικα η Porsche θα βγαζει μεγαλυτερα νουμερα..

    • mixalhs7

      Ε καλά το 7 18 της turboS είναι νούμερο εξομοιωτή και το αμαξι δεν φοράει cup2. Λογικά η GT2RS θα γυρίζει κοντά στο 7 05

    • Mika

      Mε η χωρις simulation??
      :p :p :p

    • mixalhs7

      θα δουμε!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Είναι θεωρητικά limited και ο ίδιος κινητήρας μπαίνει σε C, E G και στα νέα suv.
      Και το αστείο στην E63s αποδίδει περισσότερα άλογα.

  • Philby

    Ο πιο άμεσος ανταγωνιστής GTR Nismo γράφει 7:08:68 είναι ωστόσο ένας εντυπωσιακός χρόνος κάνοντας πλάκα στη 991 GT3 RS (7:20)

    • manowar

      Αυτο βεβαια ειναι εντελως εργοστασιακο..δεν ξερω κατα ποσο υπαρχει nissan gtr nismo n attack;;γιατι μην ξεχναμε οτι ειναι ενα gtr nismo αλλα με 150.000 ευρω εξτρα στήσιμο

  • MAZDA RX-7 FD3S

    Δεν ειναι τυχαιο, η mercedes εχει τεραστια τεχνογνωσια και οτι χρονο θελει τον γραφει, για αυτο το λογο αλλωστε βρισκεται και στην κορυφη του μηχανοκινητου αθλητισμου.

  • Fotis

    ..μώτο μου, πάνω που είχα καταλήξει στο πόρσε.

  • Christos Dimou

    Στο 3:21 τι είναι αυτό που την προσπέρασε σαν “σταματημένη” την GT R; (για Porsche δεν μου κάνει τώρα που το είδα)….

    • antonis

      Πρέπει να ηταν amg gt3 η αγωνιστική έκδοση.!

  • kostas

    τωρα θα βαλει η πορσε την ειδικη εκδοση, της ειδικης εκδοσης, μηπως και
    την ξεπερασει. αφου εγραψε 7:10 αυτος, με οδηγο της μερκ θα κανει
    καλυτερο χρονο. το ειχα γραψει οτι θα τον ξεπατωσει τον σκαραμπι αλλα
    τοτε ελεγαν διαφορα. εν τω μεταξυ και η τουρμπο s ειναι ειδικη εκδοση
    της τουρμπο. επιτελους αυτοι οι γερμανοι ας καταληξουν σε ενα μοντελο
    γιατι γεμισαμε rrrrrrrr.

  • antonis

    Μόνο σε ´μενα μου αρεσει πιο πολυ η απλή έκδοση;;

  • τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει

    http://vignette3.wikia.nocookie.net/villains/images/e/e4/Greengoblintruck.jpg

  • Mika

    Εντυπωσιακος χρονος σιγουρα!! Να δουμε τωρα πως θα απαντησει η Porsche….

  • Akis-F1 FAN

    Πολύ εντυπωσιακός χρόνος ! Και ο οδηγός φοβερός τέζα πήγαινε ! Πάντως η Porsche έχω την εντύπωση ότι πέρα από την 918 δεν κυνηγάει πολύ τους χρόνους με τα υπόλοιπα….πέρα απ’ το ότι η turbo s δε φοράει cup 2.

    • kostas

      γιατι εχει γραψει χρονο η turbo s?

    • Akis-F1 FAN

      Έστω αυτόν της προσομοίωσης…..αλλά γενικά και για τα υπόλοιπα μοντέλα της εννοώ.

  • manowar

    Το αμαξι ειναι μουν@ρ@..αλλα οχι λαχανι ρε γαμωτη τρελα..

  • Κώστας

    o εκπληκτικος οντως χρονος εχει εξηγηση
    φοραει michelin sport cup 2 αλλά το σημαντικοτερο ειναι οτι εχει το αμαξωμα της αγωνιστικης GT3 που σημαινει φαρδυτερα μετατροχια,πολυ καλυτερη αεροδυναμικη και μικροτερο βαρος

  • edurakias

    Kaneis omos den prosekse oti o xronos ksekina na grafei 4-5 metra ligo prin apo tin eksodo ton pit kai stamatei o xronos poly pio piso sxedon 30 metra…Ego ksero full lap einai olokliros giros ..

    • kostas

      καμια σχεση, κανονικα σταματαει ο χρονος στην γραμμη. απορω που το ειδες.

    • edurakias

      Stin grammi simfonoume des pou ksekinaei omos o xronos..

    • kostas

      φιλε εχει χρονομετρο η πιστα, δεν γινεται να κλεψεις. μπορεις να κλεψεις με αλλους τροπους, οχι με το ρολοι.