lexus_2017_naias_teaser


Η Lexus έδωσε την πρώτη teaser φωτογραφία της νέας γενιάς του LS, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Detroit στις αρχές του έτους, στην ίδια έκθεση που παρουσιάστηκε το πρώτο LS 28 χρόνια πριν.

Το μοντέλο σύμφωνα με τις φήμες, θα κατασκευάζεται πάνω στη νέα παγκόσμια πισωκίνητη πλατφόρμα της Lexus, την GA-L, ενώ θα προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης, ενώ θα υπάρχει και έκδοση με μακρύ μεταξόνιο. Η πλατφόρμα αποτελεί πρακτικά την μακριά έκδοση της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί το LC 500. H Lexus δηλώνει πως το νέο LS θα έχει κουπέ σιλουέτα, ευρύχωρη καμπίνα που θα προσφέρει όλες τις ανέσεις αλλά και τις τεχνολογίες που περιμένει κάποιος από ένα πολυτελές σεντάν.

Θα βασίζεται στο πρωτότυπο LF-FC concept με το αυτοκίνητο να κυκλοφορεί στην αγορά από τον Μάιο του 2017. Σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία τόσο από το LF-FC concept, όσο και από το LC Coupe. Πριν από μερικούς μήνες, ο Mark Templin, αντιπρόεδρος της Lexus είχε δηλώσει πως η επόμενη γενιά του LS θα διαθέτει “κάποια cool πράγματα στο εσωτερικό”. Λεπτομέρειες δεν είχε δώσει, αλλά είχε αναφέρει μόνο πως η εταιρία του εστιάζει στη δεξιοτεχνία και στη τεχνολογία, με το εσωτερικό του LS να διαθέτει μερικά πράγματα που δεν τα έχουμε ξαναδεί σε εσωτερικά των μοντέλων της Lexus μέχρι και σήμερα. Το LF-FC concept διέθετε οθόνες αφής που αντικαθιστούν τα συμβατικά χειριστήρια, ενώ είχε και το “Human-Machine Interface” που μέσω ενός ολογράμματος στην κεντρική κονσόλα υποστηρίζει και χειρισμό μέσω χειρονομιών.

Το πρωτότυπο LF-FC concept χρησιμοποιεί ένα σύστημα κυψελών υδρογόνου “υψηλής απόδοσης” που κινεί τους πίσω τροχούς και τροφοδοτεί με ενέργεια τους ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται στους τροχούς του εμπρός άξονα. Η Lexus υποστηρίζει πως το σύστημα της είναι ένα “πρωτοποριακό drivetrain” που εξασφαλίζει ιδανική κατανομή ροπής στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Κατά τα άλλα, οι κυψέλες βρίσκονται στο πίσω μέρος του πρωτότυπου ενώ το PCU –power control unit- βρίσκεται στο εμπρός για ιδανική κατανομή βάρους.

Η Lexus σημειώνει πως τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου εμφανίζουν εξαιρετική ενεργειακή απόδοση, η οποία είναι περίπου δύο φορές μεγαλύτερη από αυτή των σημερινών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Συμπλήρωσε πως στα ατού των αυτοκινήτων κυψελών υδρογόνου είναι η μεγάλη αυτονομία, ο γρήγορος χρόνος ανεφοδιασμού, η ησυχία του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, κάτι που καθιστά τα αυτοκίνητα αυτά, ως τα ιδανικά στην πολυτελή κατηγορία.

Θα υπάρχει ένας κινητήρας υδρογόνου, ένας V8 5,0-λίτρων, ένας υβριδικός V6 3,5-λίτρων του LC 500h, αλλά και ένας turbo.

  • SAMURAI-66

    Τολμηρη σχεδιαση κορυφαια λιμουζινα νεες τεχνολογιες υψηλα επιπεδα πολυτελειας ασφαλειας και ανεσης,ολα συνηγορουν για κατι απιθανα μοναδικο στην κατηγορια….δειχνει και θα ειναι σαφως εξαιρετικα ομορφο το ls!!
    Ιδανικο συμπληρωμα διπλα στο υπεροχο κουπε lc!!
    ………..https://youtu.be/XxfkbB_eoy8

  • manowar

    Τολμηρη σχεδίαση κορυφαια λιμουζινα…..που την βλεπει ρε μλκα;;; τι δυνατοτητες εχετε αποκτήσει εδω μεσα ρε διορατικότητας;;;;

    • thodoris91

      Η σχεδίαση δε χρειάζεται μαντικές ικανότητες όλα τα lexus ίδια είναι πλέον!