Πριν περίπου ένα χρόνο, η Lexus παρουσίασε την πέμπτη γενιά του LS, με τη νέα ιαπωνική ναυαρχίδα να βασίζεται πάνω στην Lexus Global Architecture―Luxury (GA-L) πλατφόρμα που παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους και καλύτερη κατανομή βάρους.

Μηχανικά, η LS 500 παίρνει κίνηση από το νέο 3,5-λίτρων V6 biturbo κινητήρα, απόδοσης 415 ίππων με 600 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα 10άρι αυτόματο κιβώτιο, με τα 0-96 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα. Από την άλλη, το LS 500h διαθέτει την τελευταία γενιά του Multi Stage Hybrid συστήματος της εταιρίας, το οποίο υπόσχεται να είναι πιο αποδοτικό, να προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση και περισσότερη ευχαρίστηση στον οδηγό, έχοντας ηλεκτρική αυτονομία 140 χλμ. Η συμπαγής ελαφριά μπαταρία νικελίου-υδριδίου καταλαμβάνει 20% λιγότερο χώρο από τη προηγούμενη γενιά Lexus LS 600h, έχοντας και υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.

Σύμφωνα με την Lexus έχει βελτιωθεί η απόκριση του γκαζιού, με το υβριδικό σύνολο να συνδυάζει τον V6 3,5-λίτρων βενζινοκινητήρα Dual VVT-i και 2 ηλεκτροκινητήρες, με την κίνηση να περνά στον δρόμο μέσω ενός 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου είναι 354 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5,4 δευτερόλεπτα.