Η Lexus στην έκθεση του Detroit παρουσίασε την πέμπτη γενιά του LS, με τη νέα ιαπωνική ναυαρχίδα να έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και να κατασκευάζεται πάνω στην πλατφόρμα GA-L που έκανε ντεμπούτο στο LC 500. Το νέο LS έχει χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, χαμηλότερο κέντρο βάρους και φαρδύτερο μετατρόχιο, με το μήκος του να φτάνει τα 5.235 mm, το πλάτος τα 1.900 mm, το ύψος τα 1.450 mm και το μεταξόνιο τα 3.125 mm. Λόγω εκτενής χρήσης αλουμινίου, το νέο LS ζυγίζει 90 κιλά λιγότερα από την απερχόμενη γενιά.

Σχεδιαστικά ακολουθεί την τελευταία φιλοσοφία της Lexus με μεγάλη γρίλια, λεπτά φωτιστικά σώματα, ενώ εντύπωση προκαλούν τα έξι πλαϊνά παράθυρα σε κάθε πλευρά. Πατά στο έδαφος με ζάντες 19″, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν και ζάντες 20″. Έχει ενεργή αερανάρτηση, το σύστημα Vehicle Dynamics Integrated Management που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά αλλά και το σύστημα Lexus Dynamic Handling.

Η εταιρία θέλησε στο νέο LS να μειώνει το επίπεδο των ανεπιθύμητων ήχων στην καμπίνα και έτσι ρύθμισαν ανάλογα την εξάτμιση, ενώ τοποθέτησαν και ένα ενεργό σύστημα ακύρωσης θορύβου του κινητήρα. Το νέο LS εξοπλίζεται με ένα έξυπνο σύστημα ανίχνευσης πεζών και ενεργό σύστημα διεύθυνσης, που μπορεί να φρενάρει το αυτοκίνητο αυτόματα, αλλά και να αλλάξει την πορεία του, προκειμένου να αποφύγει την σύγκρουση με έναν πεζό.

Σε ότι αφορά το ηχοσύστημα είναι της Mark Levinson, τεχνολογίας 3D Surround, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να χρησιμοποιεί μια οθόνη 12,3″, ενώ υπάρχει και ένα έγχρωμο 24″ head-up display, το μεγαλύτερο στον κόσμο, όπως ισχυρίζεται η Lexus.

Επίσης υπάρχουν ρυθμιζόμενα καθίσματα με 28 ρυθμίσεις που διαθέτουν κλιματισμό και σύστημα μασάζ. Στο πίσω μέρος επίσης συναντάμε πολυτελείς μεγάλες πολυθρόνες, που διαθέτουν και αυτές λειτουργίες μασάζ, ενώ έχουν και ανάκλιση έως 48 μοίρες.

Κάτω από το καπό του υπάρχει ο νέος 3,5-λίτρων V6 biturbo κινητήρας απόδοσης 415 ίππων με 600 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 10άρι αυτόματο κιβώτιο, με τα 0-96 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα. Οι παραγγελίες του θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2017.

  • Alex

    Re ti kapnizoun eki pera…les kai to afisane ston ilio kai eliose i mouri einai..

  • Alex

    Re ti kapnizoun eki pera…les kai to afisane ston ilio kai eliose i mouri einai..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Με εξαίρεση το κάπως περίεργο τελειωμα στο πλάι, είναι ωραίο κομψό και πολυτελές ειδικά μέσα TOP σαν S-Class μου θύμισε το εσωτερικό της προηγούμενης γενιάς της. Τεχνολογία άνεση και πολυτέλεια μπράβο στην Lexus!

  • VictorRav4

    Πολυ εντυπωσιακο μεσα και εξω! Πολυ διαφορετικο απο τον ανταγωνισμο και (επιτελους) με πολυ καλο turbo κινητηρα!

  • VictorRav4

    Πολυ εντυπωσιακο μεσα και εξω! Πολυ διαφορετικο απο τον ανταγωνισμο και (επιτελους) με πολυ καλο turbo κινητηρα!

  • SAMURAI-66

    Εκπληκτικη λιμουζινα με δυναμικες γραμμες που θυμιζουν κουπε….μοναδικη προσωπικοτητα που το κανει τελειως ξεχωριστο.
    Ξεπερναει κατα πολυ την s class στην αισθητικη προσεγγιση με το audi Α8 διπλα της να δειχνει τελειως αδιαφορο ενω η συντηρητικη 7αρα της bmw μοιαζει με…ανατολικο-γερμανικο trabant κοντα στο ls!!
    Υπερπολυτελες εσωτερικο που αντλει εμπνευση απο την παραδοσιακη ιαπωνικη αισθητικη μινιμαλ και με ελαχιστους μοχλοδιακοπτες.
    Αξιο αναφορας οτι η τροχοι 20 ιντσων χρησιμοποιουν τεχνολογια οπως αναφερουν απο την lexus ηλεκτρολυτικης επιμεταλλωσης για να πετυχαινουν το λαμπερο της εικονας τους και να προσφερουν επιπλεον στην μορφη του!
    Πιστευω με την νεα γενια ls στα σενταν και το κουπε lc η lexus εχει αυτη την στιγμη το ομορφοτερο διδυμο στην πολυτελη κατηγορια στον κοσμο μακραν του ανταγωνισμου με κινητηρες διαμαντια και τεχνολογια αιχμης!!
    ………..https://youtu.be/MEST1S5bftk

    • rous

      Το εσωτερικο αντλει εμπνευση απο την S class ξεκαθαρα, η οποια αποτελει απο την πρωτη μερα που βγηκε τον αρχηγο της κατηγοριας και πρωτοπορο στα περισσοτερα συστηματα ανεσης και ασφαλειας.

    • Neos

      + οτι η προεκταση των αεραγωγων κατα μηκος του ταμπλο προερχεται απο το audi q7

    • Mrdesperado32

      το hrv το εχει πριν το q7..

    • SAMURAI-66

      Δυστυχως δεν εχουν την ιδια αποψη ατομα με εμπειρια στο χωρο του ντιζαιν που βραβευσαν το LS500 για το εσωτερικο του σαν μοναδικο συγχρονο και πολυτελες,καμια αναφορα σε οσα λετε και φυσικα καμια mercedes δεν ειδα να κερδιζει αυτο το βραβειο σε καποια εκθεση.
      Παρεμπιπτοντως και το 2016 στο ιδιο σαλονι αυτοκινητου κερδισε το βραβειο ομορφοτερου μοντελου αναμεσα σε 200+ μοντελα το lexus LC500,μονο τυχαια δεν ειναι αυτα τα γεγονοτα πιστευω και σιγουρα ολο και κατι γνωριζουν περισσοτερο απο εσας οι κυριοι αυτη πιστευω για να αναγνωριζουν στην γιαπωνεζικη φιρμα στανταρ μοναδικα.
      Η μηπως κανω λαθος?
      Οποτε καλυτερα να μην μιλατε γιατι εκτιθεστε στην προσπαθεια να αντιπολιτευτει καποιος την αποψη μου απλα και μονο για να πει το κατι που τελικα ειναι και αποδεικνυεται στην πραξη λαθος!!
      ……….https://lexusenthusiast.com/2017/01/11/new-lexus-ls-500-wins-2017-eyeson-design-award-at-detroit-auto-show/
      ……….https://lexusenthusiast.com/2016/01/13/lexus-lc-500-wins-award-for-best-production-car-at-detroit-auto-show/
      ……….http://www.eyesondesign.org/auto-show-awards/

    • rous

      Δεν σου απάντησα απλά και μόνο για να σου απαντήσω, απλά είπα την γνώμη μου.
      Και ερωτώ, αφού λοιπόν το Lexus LS είναι τόσο κορυφαίο όσο μου λες, γιατί λοιπόν δεν έχει περάσει ΠΟΤΕ το Mercedes S class σε πωλήσεις;

    • SAMURAI-66

      Γιατι η lexus ειναι φιρμα 25 ετων και με πωλησεις 600+ χιλιαδων μοντελων και η mercedes 100 ετων και παραγωγη 2+ εκατ. μοντελων.
      Και εαν παρουμε σαν βαση το 1950 και μετα που αναστηθηκε η γερμανικη εταιρεια αρα 70 κοντα χρονια πορεια και αυτα τα νουμερα και τα αντιστοιχα της γιαπωνεζικης και της πωλησεις της μεσα σε μια 25ετια καταλαβαινουμε πως ειναι τεραστια επιτυχια της δευτερης να πετυχει τετοιους αριθμους τοσο γρηγορα.
      Ας περιμενουμε λοιπον την πορεια του νεου lexus ls και μετα βγαζουμε συμπερασματα.
      Μεχρι τοτε ας παρουμε μια γευση απο της πωλησεις που εχει στην αμερικη και δυστυχως εδω δεν βλεπω να κανουν τον κοπο να της αναφερουν…μιλαμε για την 4ταρτη πολυτελης αυτοκινητοβιομηχανια στον πλανητη να θυμισω…γιατι πιπιλιζουν την τριαδα των γερμανων επι μονιμου βασεως και καπως ετσι δημιουργειται ο μυθος των γερμανων οπως εχω καταλαβει στην ελλαδα και στην υπολοιποι ευρωπη απο τα διαφορα μεσα επικοινωνιας μονο που σε αλλες περιοχες τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα.οπως και της τεχνολογικες επιτυχιες της που δεν ειναι και λιγες!
      ……..https://www.autoblog.gr/2014/11/27/h-lexus-egine-25-etwn/
      ……..https://lexusenthusiast.com/2017/01/04/lexus-december-2016-year-end-sales-report/

  • SAMURAI-66

    Εκπληκτικη λιμουζινα με δυναμικες γραμμες που θυμιζουν κουπε….μοναδικη προσωπικοτητα που το κανει τελειως ξεχωριστο.
    Ξεπερναει κατα πολυ την s class στην αισθητικη προσεγγιση με το audi Α8 διπλα της να δειχνει τελειως αδιαφορο ενω η συντηρητικη 7αρα της bmw μοιαζει με…ανατολικο-γερμανικο trabant κοντα στο ls!!
    Υπερπολυτελες εσωτερικο που αντλει εμπνευση απο την παραδοσιακη ιαπωνικη αισθητικη μινιμαλ και με ελαχιστους μοχλοδιακοπτες.
    Αξιο αναφορας οτι η τροχοι 20 ιντσων χρησιμοποιουν τεχνολογια οπως αναφερουν απο την lexus ηλεκτρολυτικης επιμεταλλωσης για να πετυχαινουν το λαμπερο της εικονας τους και να προσφερουν επιπλεον στην μορφη του!
    Πιστευω με την νεα γενια ls στα σενταν και το κουπε lc η lexus εχει αυτη την στιγμη το ομορφοτερο διδυμο στην πολυτελη κατηγορια στον κοσμο μακραν του ανταγωνισμου με κινητηρες διαμαντια και τεχνολογια αιχμης!!
    ………..https://youtu.be/MEST1S5bftk

  • SAMURAI-66

    Εκπληκτικη λιμουζινα με δυναμικες γραμμες που θυμιζουν κουπε….μοναδικη προσωπικοτητα που το κανει τελειως ξεχωριστο.
    Ξεπερναει κατα πολυ την s class στην αισθητικη προσεγγιση με το audi Α8 διπλα της να δειχνει τελειως αδιαφορο ενω η συντηρητικη 7αρα της bmw μοιαζει με…ανατολικο-γερμανικο trabant κοντα στο ls!!
    Υπερπολυτελες εσωτερικο που αντλει εμπνευση απο την παραδοσιακη ιαπωνικη αισθητικη μινιμαλ και με ελαχιστους μοχλοδιακοπτες.
    Αξιο αναφορας οτι η τροχοι 20 ιντσων χρησιμοποιουν τεχνολογια οπως αναφερουν απο την lexus ηλεκτρολυτικης επιμεταλλωσης για να πετυχαινουν το λαμπερο της εικονας τους και να προσφερουν επιπλεον στην μορφη του!
    Πιστευω με την νεα γενια ls στα σενταν και το κουπε lc η lexus εχει αυτη την στιγμη το ομορφοτερο διδυμο στην πολυτελη κατηγορια στον κοσμο μακραν του ανταγωνισμου με κινητηρες διαμαντια και τεχνολογια αιχμης!!
    ………..https://youtu.be/MEST1S5bftk

  • DimitrisBXL

    Εντυπωσιακο, ανετα το βαζεις διπλα στην Μερσεντες S Class.

  • DimitrisBXL

    Εντυπωσιακο, ανετα το βαζεις διπλα στην Μερσεντες S Class.

  • DimitrisBXL

    Εντυπωσιακο, ανετα το βαζεις διπλα στην Μερσεντες S Class.

  • tetos

    Εντυπωσιακοτατο εσωτερικο.Εξωτερικο ιδιαιτερο…Παντως πως η S class πολλοι την θεωρειται οτι εχει το καλυτερο εσωτερικο μου κανει εντυπωση.Περα απο τις δυο μεγαλες οθονες δεν εχει τιποτα αλλο που να βγαζει κατι σουπερ-ποιοτικο.Μπηκα σε αυτην στην εκθεση και τα πλαστικα στην κονσολα ετριζαν.Μαζι με την Audi,η Volvo πια φτιαχνουν τα καλυτερα εσωτερικα.Οι ιαπωνες μενει να δουμε..

    • rous

      Οταν το οδηγησεις, γραψε μας παλι εντυπωσεις.

  • liospi

    απλά, respect!

  • Nikpap

    Γουσταρω! ειδικα η μουρη και τα φωτα ειναι πολυ ιδιαιτερα. Η πινακιδα θα τη χαλαει λιγο ομως…
    Το προτιμω απο τον γερμανικο ανταγωνισμο με κλειστα ματια, ειδικα απο την κακασχημη 7αρα.

  • Mika

    Δεν ειναι κακο, κι επιτελους εχει ενα ενδιαφερον κινητηρα…Μακαρι να μην ειχε αυτη την απεχθη στραβοχυμενη σαν λουκουμα μασκα..Πραγματικη ψυχεδελεια!!
    Σαν να την ελουσε καποιος με οξυ ειναι, και να την αφησε να λιωσει….

  • a_f_a

    καλά, ειναι κάπως … “μπόλικο” θα έλεγα αλλά πιο “τιμιο” αισθητικά απο τη τσιφτετελέ-μερσεντέ…
    αυτό θα ειπαιρνα αν έπρεπε να παρω αμάξι στη κατηγορία.