Audi RS 5 DTM Test Car, Loïc Duval


Είδαμε μέσα στην ημέρα ότι η BMW ήταν η πρώτη εκ των τριών εταιρειών που ανακοίνωσε επίσημα τους έξι οδηγούς της για το πρωτάθλημα του 2017. Η Αudi και η Mercedes κρατούν ακόμη “κλειστά τα χαρτιά του” σχετικά με τους οδηγούς της νέας χρονιάς, αλλά στο τεστ δοκιμών που ολοκληρώθηκε στην πίστα της Jerez αρχές του μήνα, βρισκόταν εκεί ένας πολύ γνωστός της Audi.

O λόγος για τον 34-χρονο Loic Duval, o οποίος από το 2013 αγωνιζόταν με επιτυχία στο WEC με την εταιρεία από το Ingolstadt, οδηγώντας το R18 e-tron quattro. Πλέον, μετά την επίσημη αποχώρηση της Audi από το WEC ύστερα από 18 χρόνια γεμάτα επιτυχίες-και 13 νίκες στο Le Mans βεβαίως- ο Γάλλος αναζητά νέες αγωνιστικές εμπειρίες, ευελπιστώντας ότι θα τρέχει και τη νέα αγωνιστική χρονιά με αγωνιστικό που έχει σήμα τους τέσσερις κύκλους. Ας δούμε τι δήλωσε για την προοπτική αυτή:

Είναι πολύ καλό που βρέθηκα ξανά πίσω από το τιμόνι ενός αγωνιστικού και ξαναείδα τους ανθρώπους της ομάδας. Το DTM είναι πάρα πολύ καλό πρωτάθλημα, με συναρπαστικούς αγώνες, με μεγάλο αριθμό φιλάθλων σε κάθε αγώνα και τρεις premium κατασκευαστές να συμμετέχουν.

Είναι πολύ νωρίς να πω αν θα αγωνιστώ το 2017 στο DTM, γνωρίζω ότι η Audi προσπαθεί να βρει την καλύτερη επιλογή για μένα. Πιστεύω ότι σε λίγες μέρες θα μάθω πού θα αγωνίζομαι.

Σχετικά με τη σύγκριση μεταξύ R8 e-tron quattro και RS 5 DTM, πραγματικά, δεν υπάρχει κάτι που μπορείς να συγκρίνεις. Τα πρωτότυπα της κατηγορίας LMP1 είναι ανώτερα τεχνολογικά.

14369052286_72eb8e7687_b

Ο Duval μπορεί να περιμένει την απάντηση της Audi, αλλά δε θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια, καθώς θα συμμετάσχει τέλος Γενάρη στον 24-ωρο αγώνα αντοχής στην πίστα της Daytona, αγωνιζόμενος με την ομάδα της DragonSpeed LMP2.

Είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τον Nicolas Lapierre κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα του WEC στο Μπαχρέιν και του είπα ότι με εντυπωσίαζαν οι κλασικοί, αμερικάνικοι αγώνες, όπως αυτοί της Daytona, του Sebring και του Petit Le Mans.

Mετά τη νίκη μου το 2013 στο Le Mans, θα ήθελα να προσθέσω άλλη μια νίκη σε έναν τόσο σημαντικό 24-ωρο αγώνα, όπως αυτόν της Daytona.

Zήτησα από την Audi την άδεια να αγωνιστώ με την DragonSpeed και συμφώνησε. Εγώ και ο Nico έχουμε πολύ καλές αναμνήσεις, αφού νικήσαμε στο Sebring το 2011 με την Peugeot και την ομάδα της Oreca.

Πίσω στα του DTM, η Audi καλείται είτε να συνεχίσει με τους έξι εναπομείναντες οδηγούς της (Ekström, Molina, Green, Tambay,Müller, Rockenfeller), είτε να προβεί σε δραστικές αλλαγές για το 2017. Το “κεφάλαιο Mortara” έκλεισε μια και καλή, δεδομένου ότι ο Ιταλός θα αγωνίζεται με τη Mercedes, δε θα έχει την πολύτιμη εμπειρία του Scheider , ενώ γίνονται προσπάθειες να οριστικοποιηθεί η παραμονή του Ekström στην ομάδα, κάτι που επιθυμεί διακαώς ο Σουηδός δις πρωταθλητής.

Προσωπική γνώμη, δύσκολα θα συνεχίσει ο Tambay, o Müller δείχνει πολύ καλά δείγματα σταθερότητας, ο Molina είναι ή του ύψους ή του βάθους και άρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, ενώ ο Rockenfeller έχει μείνει μακριά από τον καλό του εαυτό τα τελευταία δύο χρόνια. 99,9% σίγουρος είναι ο Green, το μεγάλου ατού της Audi.