Alfa Romeo Giulia Veloce (1)

Εδώ και καιρό ακούγαμε ότι η Alfa Romeo ετοιμάζει μια νέα γρήγορη έκδοση της Giulia που θα τοποθετούνται κάτω από την κορυφαία Quadrifoglio και μάλλον είμαστε πολύ κοντά στην παρουσίαση της. Η μέχρι στιγμής κορυφαία έκδοση βενζίνης είναι η Veloce με τον 2,0  λίτρο κινητήρα GME T4 να αποδίδει 280 άλογα και 470 Nm ροπής. Σύμφωνα με μια διαρροή από το τμήμα προμηθειών της FCA για την Ολλανδική αγορά δείχνει την λέξη “δύναμη” και “350hp” που αναφέρονται στην νέα καυτή έκδοση της Giulia.

alfa-romeo-guilia-350ps

Η νέα Giulia 2,0 TBi ή όπως αλλιώς θα είναι το όνομα της, θα έχει ως στόχο το Audi S4 quattro, Mercedes-AMG C43 4Matic και BMW 340i xDrive. Με βάση τον ανταγωνισμό θα πρέπει να περιμένουμε πως η κορυφαία Giulia θα διατίθεται μόνο τετρακίνητη και με στάνταρ το 8αρι αυτόματο κιβώτιο της ZF, όπως συμβαίνει και με τους ανταγωνιστές. Μόνο η 340i διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο αλλά μάλλον δεν θα δούμε κάτι τέτοιο στην Ιταλίδα καθώς δεν θα προβλέπεται και πισωκίνητη έκδοση.

  • shaoqing14

    Πανεμορφη νεα giulia,κριμα που η δυνατοτερη εκδοση του ιταλικου πυραυλου δεν θα διαθετει μηχανικο κιβωτιο.

  • SAMURAI-66

    Αγριευουν οι ιταλοι και εξοπλιζουν την επιτυχημενη ιουλια με δυνατα μοτερ….εβαλαν στο ματι τους γνωστους φιλους της.
    Δωσε αλογα στον λαο alfa!!

  • Giannis

    Ειναι λογικο τωρα που εβγαλε τις στανταρ εκδοσεις να αρχισει να γεμιζει τα κενα μεταξυ απλων εκδοσεων και QV.

  • Panos

    μένει να κάνω 2 παιδιά να δικαιολογήσω τον 3ο όγκο. κρίμα για το χειροκίνητο

  • stemi

    Παρεπιπτόντως, η Gulia ξεκινά πωλήσεις στις 17/1 στις ΗΠΑ (από 36.000$ – 280 hp), αλλά πριν τα Χριστούγεννα θα πουλήσει και 100 QV (από 68.000$). Η Stelvio αναμένεται κι αυτή στις ΗΠΑ (μάλλον πριν την Ευρώπη) πολύ σύντομα (σχεδόν ταυτόχρονα λένε).

    • mb190rules

      Πριν λιγο ειδα οτι πουλησε 7 αυτοκινητα το Σεπτεμβριο στις ΗΠΑ. Πως γινεται να ξεκιναει 17/1?

    • Mika

      Ξερουμε ποσα εχει πουλησει μεσα στο 2016,απο τοτε που αρχισε η διαθεση της?

    • mb190rules

      Μαρτιος εως Οκτωβριος στην Ευρωπη(δε ξερω σε ποιες χωρες) 6671 τζουλιες. Στο 9μηνο του 2016( αν και ξεκινσε Μαρτιο βεβαια) ειναι 10η στην Ευρωπη στα Premium midsized

    • Mika

      Παγκοσμιως, ξερουμε???Με Αμερικες και Κινες, σε φουλ ρυθμο του χρονου, θελω να δω αν ειναι εφικτος ο στοχος 100000..

    • mb190rules

      Κινα δε βρισκω στοιχεια. Αμερικη μονο Σεπτεμβρη 7 αμαξια

    • mb190rules

      Κανοντας και μια συγκριση με την XE που βγηκε αντιστοιχα το μαρτιο του 2015 η τζουλια παει χειροτερα στους αντισοιχους μηνες του 2016.
      ΥΓ. ως γνωστων σαν τζαγκουαρικος πλεον πρεπει να παινεψω και το σπιτι μου. χαχα

    • Mika

      Περιμενω να τη δω στη φουλ πρωτη της χρονια, το 2017, προκειμενου να βγουν τα μαχαιρια!!!!
      χαχαχα

      Παντως οπως μου τα λες, δεν γινεται και πανικος αυτη τη στιγμη………

    • mb190rules

      ετσι φαινεται

    • Mika

      Μπας και προβληματιστουν καποιοι, και βαλουν(??) μυαλο, που μονο τα ρεκορ στο Ρινγκ τους νοιαζουν..

    • sergio360

      Τι να προβληματιστουν?Αφου ο κοσμος δεν αγοραζει απαραιτητα το καλυτερο…Τρωνε παπα που τους πουλανε.Μονο ορισμενοι ξερουν….

    • Mika

      Ορισμενοι ξερουν???…Λιγοι και καλοι..Κατι σαν γνωστοι μεταξυ μας, δηλαδη!!! :p

      Μηπως κι αυτοι να βρουν κανα καλο παπα, να πειθει και τον κοσμο, που υποτιθεται τρωει κουτοχορτο, να τρωει απο το δικο τους λαχταριστο χορταρακι??

    • sergio360

      Διαφωνεις οτι η πλειοψηφια ακολουθει οτι βλακεια της πασαρουν?Κατι σαν τους ζουρναδες και τα νταουλια ;-)
      Υ.Γ. Εκτος αν δεν το θεωρεις υπερτατη μ@λ@κια,οποτε δεν υπαρχει λογος να συνεχισουμε την κουβεντα….

    • Mika

      Θα σου πω ειλικρινα τη γνωμη μου..Διαφωνω καθετα πως τη σημερον ημερα ο κοσμος εξακολουθει να ειναι προβατα..Αντε και μεχρι 5-10 χρονια πριν, να το δεχομουν,αλλα σημερα με το ιντερνετ και τα social media, ο κοσμος διαβαζει, συγκρινει,μελεταει, κι οδηγαει, πριν προβει σε οποιαδηποτε αγορα…Ακομα κι οι γεροι με τις καποιες προκαταληψεις επηρεαζονται απο τα εγγονια τους και τα παιδια τους, που διαβαζοντας και τεσταροντας τους εξηγουν τα πλεονεκτηματα καθε μοντελου..Πριν, δεν γινοταν καν αυτο, δεν αλλαζε μυαλο η γη να ερθει τουμπα..
      Απο εκει και περα, αν εχεις ενα καλο προιον και δεν εισαι σε θεση να το πλασαρεις και να κανεις τον κοσμο να το αγοραζει, κι οχι απλα να το εκθειαζει απο το πληκτρολογιο, εισαι αξιος της μοιρας σου..Δεν συμφωνεις???
      Η Αλφα δεν εγινε μικρη εταιρεια, σε πωλησεις κι ογκο, επειδη ειχε ανυπαρκτο marketing…Eγινε επειδη δεν ειχε παρουσια σε παρα πολλες αναπτυσομενες κατηγοριες,κι επειδη μεχρι προσφατα τα μοντελα της ηταν μετρια και δεν μπορουσαν να συγκινησουν ουτε τους οπαδους τους που στρεφονταν σε αλλες εταιριες….Τωρα, το θεμα δεν ειναι να κερδισει αυτους, αλλα κι αλλους, νεους αγοραστες, προβαλλοντας οντως τα πλεονεκτηματα της..Αυτο ειναι το μεγαλο στοιχημα, αυτο θα της φερει πωλησεις κι αναπτυξη, οχι ο χρονος στο χωριο..

    • sergio360

      Εν μερει ισχυει αυτο που λες,γι’αυτο ειπα ”ορισμενοι”.Η πλειοψηφια ομως ειναι ασχετοι απο αυτοκινητα,αρα και δεν ειναι σε θεση να κατανοησουν αυτα που γραφονται στον τυπο.Κοιτανε εναν χρονο με θαυμαστικα,κοιτανε το 0-100 και την τελικη και ακουνε τις απαρχαιωμενες αποψεις οτι ”τα Ιταλικα βγαζουν βλαβες”…Για πειτε το αυτο και σε μενα που εδωσα το Mercedes με 10.000 χιλιομετρα στα 2 χρονια επειδη δεν αντεχα αλλες βλαβες….

    • αρα αυτην την στιγμη ολοι πρεπει να αγοραζουν mclaren και οχι Ferrari ??? :-P

    • sergio360

      Ρε Μπαμπη,οταν ο Ferrari εκανε μοτεραρες και ετρεχε με τις Alfa Romeo,ο Bruce δεν ειχε γεννηθει καν….Μην συγκρινεις την ιστορια του Cavallino Rampante με καμια αλλη εταιρια αυτοκινητων στον κοσμο….

    • αν αγοραζεις ιστορια πασο…….αν αγοραζεις μονο αυτοκινητο….τοτε σορρυ διαφωνουμε !!
      η διαφωνια μας ειναι…γιατι απλα μιλησες για το γεγονος οτι καποιος πρεπει να αγοραζει το καλυτερο…..και πλεον αρκετες mclaren ειναι καλυτερες απο τις ferrari !

    • sergio360

      Σε τι ειναι καλυτερες?Στα νουμερα?Γιατι εγω βλεπω οτι η ”απλη” 488 πχ αν οχι γρηγοροτερη ειναι το ιδιο γρηγορη με την υπερσπανια και hardcore 675LT.Περιμενε να βγει και η αντιστοιχη speciale να δεις! ;-)

    • Mika

      H speciale μπορει οντως να βγει σε λιγο καιρο και λογικα θα ειναι πιο hardcore…Σε κανα χρονο ομως ακομα θα βγει η διαδοχος της 675LT, οπως κι αν λεγεται, αφου το μοντελο εχει κανει τον κυκλο του,και θα εχουμε παλι τα ιδια!!
      :p :p

      Ηδη υπαρχουν φημες για ονομασιες 720 κλπ, οποτε καταλαβαινεις τι εχει να γινει…Αυτα τα αυτοκινητα εξελισονται σε fine tuning συνεχως, προκειμενου να ειναι στο top των δυνατοτητων τους!

    • sergio360

      Εγώ ξενερωνω που η μακ έχει το ίδιο σασί,το ίδιο σασμάν και το ίδιο μοτέρ από την 570 μέχρι την Ρ1.Αλλαζει δηλαδή το tuning,το εσωτερικό και τα πάνελ του αμαξώματος.Επισης,ανανεώνει πολύ συχνά τα μοντέλα όποτε δεν συμφέρει να πάρεις καινούργια…Η Ρ14 που θα βγει θα είναι λέει πιο γρήγορη από την Ρ1….Δεν έχει νόημα όμως αυτό γιατί κάπου έρχεται ο κορεσμός.Αυτο που δεν έχει καταφέρει η μακ να κάνει είναι να δώσει αυτό το feeling που δίνουν μια φερραρι η μια λαμποργκινι όταν τις οδηγείς…είναι συνδυασμός όρασης,αφής,ακοής,όσφρησης κλπ κλπ

    • sergio360

      Εγώ ξενερωνω που η μακ έχει το ίδιο σασί,το ίδιο σασμάν και το ίδιο μοτέρ από την 570 μέχρι την Ρ1.Αλλαζει δηλαδή το tuning,το εσωτερικό και τα πάνελ του αμαξώματος.Επισης,ανανεώνει πολύ συχνά τα μοντέλα όποτε δεν συμφέρει να πάρεις καινούργια…Η Ρ14 που θα βγει θα είναι λέει πιο γρήγορη από την Ρ1….Δεν έχει νόημα όμως αυτό γιατί κάπου έρχεται ο κορεσμός.Αυτο που δεν έχει καταφέρει η μακ να κάνει είναι να δώσει αυτό το feeling που δίνουν μια φερραρι η μια λαμποργκινι όταν τις οδηγείς…είναι συνδυασμός όρασης,αφής,ακοής,όσφρησης κλπ κλπ

    • sergio360

      Εγώ ξενερωνω που η μακ έχει το ίδιο σασί,το ίδιο σασμάν και το ίδιο μοτέρ από την 570 μέχρι την Ρ1.Αλλαζει δηλαδή το tuning,το εσωτερικό και τα πάνελ του αμαξώματος.Επισης,ανανεώνει πολύ συχνά τα μοντέλα όποτε δεν συμφέρει να πάρεις καινούργια…Η Ρ14 που θα βγει θα είναι λέει πιο γρήγορη από την Ρ1….Δεν έχει νόημα όμως αυτό γιατί κάπου έρχεται ο κορεσμός.Αυτο που δεν έχει καταφέρει η μακ να κάνει είναι να δώσει αυτό το feeling που δίνουν μια φερραρι η μια λαμποργκινι όταν τις οδηγείς…είναι συνδυασμός όρασης,αφής,ακοής,όσφρησης κλπ κλπ

    • sergio360

      Εγώ ξενερωνω που η μακ έχει το ίδιο σασί,το ίδιο σασμάν και το ίδιο μοτέρ από την 570 μέχρι την Ρ1.Αλλαζει δηλαδή το tuning,το εσωτερικό και τα πάνελ του αμαξώματος.Επισης,ανανεώνει πολύ συχνά τα μοντέλα όποτε δεν συμφέρει να πάρεις καινούργια…Η Ρ14 που θα βγει θα είναι λέει πιο γρήγορη από την Ρ1….Δεν έχει νόημα όμως αυτό γιατί κάπου έρχεται ο κορεσμός.Αυτο που δεν έχει καταφέρει η μακ να κάνει είναι να δώσει αυτό το feeling που δίνουν μια φερραρι η μια λαμποργκινι όταν τις οδηγείς…είναι συνδυασμός όρασης,αφής,ακοής,όσφρησης κλπ κλπ

    • Mika

      Aυτο μπορει να συνεβαινε στην πρωτη εκδοση,αλλα αν δεις τα τεστς των 650S, 675LT, 570S ακομα και την 570GT, θα δεις πως εχουν γινει ολες μηχανες οδηγικης απολαυσης!!! Γραφονται και λεγονται τα καλυτερα!!
      Ειναι μια νεα εταιρια που αναπτυσεται ταχυτατα, οπως ειναι οι επιδοσεις των αυτοκινητων της!
      ;-)

    • Mika

      Nομιζω πως ναι!!!
      Mclaren is on a roll, στα αμαξια παραγωγης, σε αντιθεση με την F1!
      :p :p

    • stemi

      Οι πωλήσεις είναι πολύ πάνω από τους στόχους τους για το 2016. Πρέπει να αναλύουμε λίγο τους αριθμούς. Οι πωλήσεις είναι μόνο στην Ευρώπη (εκτός τα 7 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ), αλλά η γκάμα δεν ήταν πλήρως διαθέσιμη τους συγκεκριμένους μήνες (π.χ. η Veloce παρουσιάστηκε μόλις πριν 1 μήνα), ούτε σε όλες τις αγορές (π.χ. δεν υπάρχουν ακόμα πωλήσεις στο Η.Β.). Συν το ότι ο Αύγουστος είναι νεκρός μήνας για τις επιχειρήσεις στην Ιταλία (το εργοστάσιο ήταν κλειστό 3 εβδομάδες).
      Λόγου χάρη, για τις πωλήσεις πολυτελών μεσαίων σεντάν τον Σεπτέμβριο, στην ηπειρωτική Ευρώπη, τα αποτελέσματα ήταν:

      Mercedes-Benz C-Class 4.300 -16%
      BMW 3-Series 3.033 +11%
      Audi A4 2.091 +55%
      Alfa Romeo Giulia 1.718 New
      Jaguar XE 845 -26%
      Volvo S60 503 -19%
      Lexus IS 340 +28%
      Infiniti Q50 209 +32%

      Φαίνεται ξεκάθαρα εάν πάει καλά ή όχι.

    • Mika

      Ποιοι ηταν οι στοχοι για το 2016, ξερουμε??Γιατι για το 2017 ειναι γνωστοι εδω και καμποσο καιρο…

    • stemi

      Δεν τους ξέρω. Ειχα διαβασει παντως οτι ηδη τους ειχαν πιασει απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη. Οσο για τις 17/1 που εγραψα παραπανω ειναι η μέρα open doors, η επισημη εκκινηση στις αντιπροσωπειες. Ειναι λογικο να υπαρχουν καποιες ταξινομησεις πριν (εξου και το 7). Παντως ειναι ενας ασταθμυτος παραγοντας οι πωλησεις στις ΗΠΑ, που θα καθορισουν πολλα για το μελλον της Alfa. Περιμεμω να δω ποσο ευκολα θα πουληθουν αυτες οι 100 qv. Εχω περισσοτερες προσδοκιες απο τη Stelvio που ακομα και οι χωροι της ακουσα οτι ειναι καλοι (κατι που εκτιμαται στις ΗΠΑ).

    • Mika

      Αλιμονο αν εχουν θεμα να διαθεσουν 100 QV!!!! Πιστευω θα φυγουν ευκολα, μονο και μονο απο τυπους που λατρευουν τις επιδοσεις της.

    • stemi

      Το Σεπτέμβριο είχαν πουληθεί 188 qv στην ηπειρωτική Ευρώπη. Θα πουληθούν εύκολα στις ΗΠΑ, αλλά θέλω να δω σε πόσο χρόνο. Ίσως πάλι να είναι λίγο ανούσιο (π.χ. στην Κίνα πουλήθηκαν 100 Levante σε 18″ μέσω Internet).

  • Bad Belmondo

    Έτσι!!!! <3 Πάντως, είναι λίγο ρίσκο που θα είναι 4κύλινδρη, αλλά δε βαριέσαι! Εδώ η Quadrifoglio βγάζει 510 άλογα από το μικρότερο μοτέρ της κατηγορίας της! Οπότε και πάλι <3!!!

  • bulgary

    Πύραυλος!Έτσι πρέπει!Αυτό της αξίζει!

  • manowar

    Καλα το παιζετε;;; επαναφερατε την πισωκινηση με την νεα τζουλια τι την θελετε την 4κινηση που σε αυτες τις κατηγοριες σε ενα στριφτερο δρομο μονο αχρηστη μπορει να ειναι περαν του οτι κατεβαζεις το επίπεδο της οδηγικης αίσθησης-εμπειριας..

  • 1 εκατομύριο διακόσια τριαντα οχτώ χιλιάδες ευρώ στην ελλάδα, χωρίς έξοδα ταξινόμησης και τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια. προσφορά με επιτόκιο 1984%.

  • DIETICIAN

    Αν η veloce κανει 0-100 στα 5,2 τοτε αυτη θα σπαει το 5,0 για πλακα. Μαζι με την cla 45 amg, volvo 2.0 t6 με 367 ps θα ειναι τα πιο δυνατα 2,0 της αγορας. Αρε wrx sti τοσα χρονια και εχεις ακομα το 2,5 με τα 306 και ερχεται η alfa και με την πρωτη 350 ετσι για πλακα.