756305

Έχουμε γράψει πολλές φορές πως τα ελαστικά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του αυτοκινήτου. Είναι αυτά που μας συνδέουν με τον δρόμο και η κατάστασή τους μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμη σε κάποια επικίνδυνη στιγμή. Αυτά είναι γνωστά, αλλά λίγοι είναι οι οδηγοί που προσέχουν τα ελαστικά τους, ενώ, και λόγω των όλο και χειρότερων οικονομικών, δεν γίνονται αλλαγές τη στιγμή που πρέπει.

Η Nokian θέλει να δείξει στους οδηγούς ότι δε γνωρίζουν την κακή κατάσταση των ελαστικών τους. Τι έκανε; Πολύ απλά, εγκατέστησε έναν σαρωτή σε ένα βενζινάδικο, στέλνοντας τα δεδομένα στα smartphones των οδηγών, γράφοντας το βάθος των αυλακώσεων. Όπως σωστά κατάλαβες, οι περισσότεροι δε γνώριζαν ότι τα ελαστικά τους δεν ήταν αρκετά ασφαλή.

  • Renesis1

    Δεν είναι μόνο το βάθος των αυλακώσεων που μαρτυρά την κατάσταση των ελαστικών, είναι και η ηλικία τους. Μπορεί δηλαδή κάποιος να κάνει πολύ λίγα χλμ το χρόνο με χαμηλή ταχύτητα και στο πέρασμα των ετών τα ελαστικά του να έχουν διατηρήσει τα αυλάκια τους, αλλά να είναι καταξεραμένα. Και στη βροχή αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, σε συνδυασμό με τους δρόμους σαπούνια της χώρας μας. Καλό είναι στα 3,5 με 4 χρόνια να αλλάζονται τα ελαστικά, ανεξάρτητα από το βάθος των αυλακώσεών τους.

    • Στην Ελλάδα το καταλαβαίνεις το παλιό ελαστικό όταν το αντίστπιν αρχίζει και δουλεύει υπερωρίες !!! ???

  • Anestis Genk

    Στην Ελλάδα δεν έχω δει ελαστικά αυτοκινήτου χωρίς πέλμα. Με εξαίρεση κάτι αγροτικά datsun που είχαν ακόμη τα μανίσια.
    Εξαιρούνται τα πολύ σπορ ελαστικά και αυτοκίνητα, που και πάλι δεν έχω δει τελειωμένα ελαστικά.

    • Fusion

      Λόγω της μειωμένης τριβής της ελληνικής ασφάλτου. Λήγουν πριν μειωθεί το πέλμα.