lucid-motors-air-33

H Lucid Motors παρουσίασε επίσημα σήμερα το Air, το πρώτο της μοντέλο που έχει ως αντίπαλο το Tesla Model S. Το αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν Air, έχει όμορφο, θελκτικό σχεδιασμό, στο εσωτερικό του η λέξη πολυτέλεια “ξεχειλίσει”, ενώ δείχνει άριστα τεχνολογικά εξοπλισμένο με τεχνικά χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν.

lucid-motors-air-37

Το πεντάπορτο σεντάν μοντέλο που έχει σασί κατασκευασμένο από αλουμίνιο, διαθέτει κρυφές χειρολαβές, μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, δερμάτινες επενδύσεις, αλουμινένια διακοσμητικά και ξύλινες επενδύσεις. Στο εσωτερικό επίσης κλέβει την παράσταση η κεντρική τεράστια οθόνη αφής που συνδυάζεται με τρεις επιπλέον ψηφιακές οθόνες, με την μια να λειτουργεί ως πίνακας οργάνων. Το αυτοκίνητο επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του να μπορεί να ελέγξει λειτουργίες του μέσω φωνητικών εντολών (Siri και Amazon Echo), ενώ διαθέτει και μια ειδική εφαρμογή για smartphones.

lucid-motors-air-38

Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 1.000 ίππων, που τροφοδοτούνται από συστοιχίες μπαταριών της Samsung SDI, χωρητικότητας 100 kWh, τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει μια μπαταρία 130 kWh, με τα 0-96 χλμ/ώρα το Air να τα κάνει σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ σε ότι αφορά την αυτονομία του, αυτή ανέρχεται στα 400 μίλια (643 χιλιόμετρα).

lucid-motors-air-42

Η εταιρία εξοπλίζει το Air με διπλά ραντάρ, τόσο για κοντινές όσο και για μακρινές αποστάσεις, κάμερες και Lidar, έτσι ώστε αργότερα να αποκτήσει αυτόνομα χαρακτηριστικά, τα οποία και θα προσφέρονται δωρεάν μέσω over-the-air αναβαθμίσεων. Το κόστος ενός Lucid Motors Air με πλούσιο εξοπλισμό υπερβαίνει τα 100.000 δολάρια, με την εταιρία να δηλώνει πως μια πιο προσιτή έκδοση θα παρουσιαστεί στο εγγύς μέλλον και θα κοστίζει 65.000 δολάρια.

lucid-motors-air-44

Η παραγωγή του θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας στην Αριζόνα, με την κατασκευή του να ξεκινά το 2018, με τις πωλήσεις να ακολουθούν αργότερα μέσα στο ίδιο έτος.

Η Lucid Motors χρηματοδοτείται από την κινέζικη Beijing Electric Vehicle Company (BEVC), μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της ασιατικής χώρας, με την BEVC να ανήκει στην Beijing Automotive Industry Corporation (BAIC).

lucid-motors-air-1

Η τελευταία θα γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος μέτοχος της Lucid Motors και πέρα από την παροχή χρηματοδότησης, η BAIC θα είναι καθοριστική για τη μελλοντική επιτυχία της Lucid Motors χάρη στην τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά οχήματα, με τη συνδρομή του τεχνικού της κέντρου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατηρεί στη Silicon Valley. Υπεύθυνος της Lucid Motors είναι ο Peter Rawlinson, πρώην αρχιμηχανικός του Tesla Model S ο οποίος και έχει θέσει ως στόχο τις 130.000 πωλήσεις ετησίως.

  • PrunΟ)))

    Veyron ? Τι ειναι αυτο; :Ρ
    Εαν οντως ισχυουν τα 1000 αλογα και τα 0-100 σε 2.5s (το 2ο πολυ πιθανο για ηλεκτροκινητο οχημα) , καταληγουμε να εχουμε hypercar αποδοσεις για πολυ περισσοτερα ατομα (ναι 100000+ δεν ειναι λιγα , αλλα μιλαμε για τιμες carrera / supersedan (M3 , QV , E63)

  • Smartass

    Περιμένω με αγωνιά να διαβάσω σχόλια αρνητικά για τις μπαταρίες της Samsung, για το ότι την Lucid Motors χρηματοδοτείται από κινέζικη εταιρία, για την αξιοπιστία του Air.
    Γενικά αναμένω θάψιμο!!
    :D

  • Christos Dimou

    Η Tesla έχει πραγματικά μονοπωλήσει την αγορά πολυτελών sedan (όσα S πουλά η Tesla δεν πουλάνε οι Γερμανοί μαζί) και καθώς το χρήμα στην Αμερική ρέει άφθονο υπάρχει τεράστια πίεση για την παραγωγή νέων μοντέλων.

    Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι σήμερα στην ηλεκτροκίνηση η Μέκκα θεωρείται ότι είναι κάπου στην Αμερική καταλαβαίνουμε ότι ο κατά τα άλλα ανεπαρκής Obama σε αυτό έκανε κάτι που φάνταζε επιστημονική φαντασία πριν 10 χρόνια. Μετέτρεψε και πάλι της ΗΠΑ σε παγκόσμιο ηγέτη της αυτοκίνησης.

    Οι Ευρωπαίοι πόνταραν σε ψωροάλογο κατά πως φαίνεται και μάλλον δεν θα τους βγει. Ομοίως και οι Ιάπωνες με τα FC δεν νομίζω ότι θα πετύχουν πολλά πράγματα. Εκτός από ειδικές εφαρμογές (βλέπε Φορτηγά) οι κυψέλες καυσίμου μπορούν πια να υποκατασταθούν από μπαταρίες.

    Το μόνο που μπορεί να επηρεάσει τα πράγματα είναι η διαθεσιμότητα του λιθίου. Και το μόνο που μπορεί να επαναφέρει κάποιους και πάλι στο παιγνίδι είναι η χρήση άλλου υλικού αντί του λιθίου στις μπαταρίες. Αν και κάτι τέτοιο μπορεί να μειώσει το μέγεθος των μπαταριών αλλά θα αυξήσει το βάρος. Όπως και να έχει μάλλον έχουμε διαβεί τον Ρουβίκωνα στο θέμα αυτό και σε 10 χρόνια από σήμερα ίσως να μην υπάρχει πολυτελές αμάξι που να μην έχει κάποια ηλεκτρική έκδοση.

  • Giannis

    Είναι υπέροχο μέσα έξω .Παρότι σεντάν του έχουν δώσει μία ξεχωριστή και σπορ εικονα. Και σαν προδιαγραφές τα σπάει. Επίσης σαν τιμή είναι πάρα πολύ καλό.

  • xtra

    ουαου !
    Αλλα, κατσε να το δουμε να πουλιεται οντως , γιατι και η faraday μεχρι στιγμης στο ταξιμο ειναι..

  • SAMURAI-66

    Ενταξει το πακετο ειναι εντυπωσιακο και σου κινει το ενδιαφερον απο την πρωτη στιγμη,και αυτο λεει πολλα….επιτυχια το διχως αλλο και ομορφια στο συνολο του θα κανει την διαφορα!

  • JohnnyXP64

    εχουμε δει δεκαδες renderings και prototypes και concepts. ακομα κανενας δεν μπορεσε να βγαλει τιποτα κοντα σε model s στην παραγωγη! οποτε το να λεμε για αντιπαλο (που θελουμε ανταγωνισμο) ειναι τρομερα νωρις. κατσε να βγει να περπαταει στο δρομο και να πουλησε 100 οχηματα και το ξαναβλεπουμε το θεμα…..

  • υπαρχει λογος να εχει 1000ps ?????
    υπαρχει λογος καθε τοσο αξιολογη ηλεκτρικη προταση …να ειναι τοσο lux ??????
    παντως εμενα μαρεσε….και πιστευω γιαυτα που προσφερει….και φτηνο ειναι !!

  • Mika

    Eχοντας “συνηθισει” το ματι το Tesla S, το βρισκω εκπληκτικο και πολυ ομορφο, λουσατο κι δυναμικο!

  • giorgos

    Εργαλειο