Αυτές οι renderings φωτογραφίες είναι ίσως ότι πιο κοντινό έχουμε δει μέχρι σήμερα, για το πως θα μοιάζει το νέο Renault Megane RS. Οι φωτογραφίες είναι δημιουργίας του ανεξάρτητου σχεδιαστή Monholo Oumar, με το μοντέλο να παρουσιάζεται επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2017.


Το νέο Renault Megane RS θα εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως το Megane GT, προκειμένου να εξασφαλίσει την κινητικότητα σε χαμηλές αλλά και την σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες, και την ονομαστική του ισχύ να ξεπερνά τους 300 ίππους. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης του RS θα είναι όμως προαιρετικό, αντιθέτως με την GT έκδοση. Οι μηχανικοί της Renault πιστεύουν ότι τα προτερήματα του συγκεκριμένου συστήματος πρόκειται να αντισταθμιστούν με το επιπλέον βάρος των περίπου 40 κιλών.

Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες ο ολοκαίνουριος 2,0-λιτρος turbo κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με rev-matching τεχνολογία, που παρουσίασε η Nissan στο 370Z, ενώ φήμες θέλουν το αυτόματο κιβώτιο να είναι διαθέσιμο προαιρετικά, με επιπλέον κόστος.

Η κίνηση θα περνά στον δρόμο από τον μπροστά άξονα, με το συνολικό βάρος να είναι σημαντικός προβληματισμός της Renault Sport για το νέο Megane RS, καθώς αυτό όχι μόνο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το προκάτοχο του, αλλά θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 5-θυρη έκδοση, κάτι που αυξάνει σημαντικά το βάρος. Οι μηχανικοί προσπαθούν να καταλήξουν σε λύσεις για να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος, με τη χρήση ελαφριών υλικών να είναι μια λύση ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, κάτι που δεν σημαίνει, όμως, απαραίτητα ότι το νέο Megane RS θα χρησιμοποιεί carbon.

Το αφεντικό της Renaultsport, Patrice Ratti, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε ότι, παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας του Megane RS είναι καλός για ιπποδυνάμεις άνω των 300 ίππων, δεν υπάρχουν σχέδια για την περαιτέρω ανάπτυξη του αυτοκινήτου, ενώ απέκλεισε το ενδεχόμενο προσπάθειας κατάρριψης του ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα οχήματα, στο Nurburgring.

  • Mika

    Μαλλον ειναι αρκετα κοντα σ αυτο που περιμενουμε,απλα ελπιζω να εχει αλλες ζαντες απο αυτες του Kadjar που ειναι στις φωτος, και να εχει κεντρικες μπουκες, οπως το περασμενο!

  • gv

    άντε και μετά δώστε αυτό το μοτέρ στην infinity για να σταματήσει επιτέλους να παίρνει από τη mercedes γιατί έχει καταντήσει γελοιο!
    δε ξέρω τι θα κάνουν αλλά το μοναδικό πραγματικά ελαφρύ hot-hatch είναι το type-r!
    αυτά τα 1300+ κιλά απλά δεν υπάρχουν..
    αν θυμάμαι καλά το νούμερο από τη δοκιμή που δημοσιευσατε πριν λίγο καιρό..

  • gv

    άντε και μετά δώστε αυτό το μοτέρ στην infinity για να σταματήσει επιτέλους να παίρνει από τη mercedes γιατί έχει καταντήσει γελοιο!
    δε ξέρω τι θα κάνουν αλλά το μοναδικό πραγματικά ελαφρύ hot-hatch είναι το type-r!
    αυτά τα 1300+ κιλά απλά δεν υπάρχουν..
    αν θυμάμαι καλά το νούμερο από τη δοκιμή που δημοσιευσατε πριν λίγο καιρό..

  • manowar

    Να ενα 4θυρο χατςμπακ που πραγματικα εγινε επιστημονικη δουλεια απο το σχεδιαστη.να ειναι ομορφο..το περιμενεις βεβαια απο γαλλους τετοια στυλαρα αλλα εδω εκανα φοβερη δουλεια σαν μεγαλο φουσκωμενο κλιο με πιο διαστημικά φαναρια γ@μει θα ειναι πολυ αγ@πημενο χατς

  • manowar

    Να ενα 4θυρο χατςμπακ που πραγματικα εγινε επιστημονικη δουλεια απο το σχεδιαστη.να ειναι ομορφο..το περιμενεις βεβαια απο γαλλους τετοια στυλαρα αλλα εδω εκανα φοβερη δουλεια σαν μεγαλο φουσκωμενο κλιο με πιο διαστημικά φαναρια γ@μει θα ειναι πολυ αγ@πημενο χατς.καλα για θεμα κρατηματως ,,ικανοτητες οδηγικες,, καλιμπρεισον στο συστημα διευθυνσης,σιγουρο γουρουνι στο σακι.. Αλλωστε το μονο που μπορει να παθει οδηγικα ενα αυτοκινητο απο ενα προηγουμενο μοντελο ειναι να φαφλατεψει λιγο να γινει πιο χλιαρο οδηγικα στην οδηγιση στον βωμό της εξέλιξης αυτο που εγινε και με το lancer evolution 10..αν πηγαινα σε μεταγενεστερο χατσμπακ με κρατηματα κρατηματα θα το αγοραζα χωρις καν να του κανω τεστ ντραηβ

  • DimiE92

    Πολυ ομορφο ειναι!!! Btw βλεποντας τη φωτο με τα φλογιδια, σκεφτηκα σε καμια 20αρια χρονια που θα εχουμε ηλεκτρικα οτι αυτα θα μας λειψουν. Αλλα που ξερεις αυτα μπορει να πετανε κεραυνους τοτε!χαχαχα

  • SAMURAI-66

    Κινητηρας διαμαντι και δυνατος και σαν κατοχος renault clio παλια ξερω οτι τραβανε καλα,εξαιρετικα ομορφο με τα εμπρος φωτιστικα του να με τρελαινουν με της γωνια σε σχημα μπουμερανγκ που κανουν.
    Απλα οπως εχω εκφρασει την επιθυμια μου επανειλημμενα στα σπορ μοντελα πρεπει να σου δινουν την δυνατοτητα και της διθυρης επιλογης γιατι ετσι τα εχουμε συνηθισει απο την αρχικη εμφανιση τους.

  • ionized

    πιθανον το επομενο μου αμαξι..αντε να δουμε!!