Αυτές οι renderings φωτογραφίες είναι ίσως ότι πιο κοντινό έχουμε δει μέχρι σήμερα, για το πως θα μοιάζει το νέο Renault Megane RS. Οι φωτογραφίες είναι δημιουργίας του ανεξάρτητου σχεδιαστή Monholo Oumar, με το μοντέλο να παρουσιάζεται επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2017.

Το νέο Renault Megane RS θα εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως το Megane GT, προκειμένου να εξασφαλίσει την κινητικότητα σε χαμηλές αλλά και την σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες, και την ονομαστική του ισχύ να ξεπερνά τους 300 ίππους. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης του RS θα είναι όμως προαιρετικό, αντιθέτως με την GT έκδοση. Οι μηχανικοί της Renault πιστεύουν ότι τα προτερήματα του συγκεκριμένου συστήματος πρόκειται να αντισταθμιστούν με το επιπλέον βάρος των περίπου 40 κιλών.

Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες ο ολοκαίνουριος 2,0-λιτρος turbo κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με rev-matching τεχνολογία, που παρουσίασε η Nissan στο 370Z, ενώ φήμες θέλουν το αυτόματο κιβώτιο να είναι διαθέσιμο προαιρετικά, με επιπλέον κόστος.

Η κίνηση θα περνά στον δρόμο από τον μπροστά άξονα, με το συνολικό βάρος να είναι σημαντικός προβληματισμός της Renault Sport για το νέο Megane RS, καθώς αυτό όχι μόνο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το προκάτοχο του, αλλά θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 5-θυρη έκδοση, κάτι που αυξάνει σημαντικά το βάρος. Οι μηχανικοί προσπαθούν να καταλήξουν σε λύσεις για να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος, με τη χρήση ελαφριών υλικών να είναι μια λύση ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, κάτι που δεν σημαίνει, όμως, απαραίτητα ότι το νέο Megane RS θα χρησιμοποιεί carbon.

Το αφεντικό της Renaultsport, Patrice Ratti, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε ότι, παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας του Megane RS είναι καλός για ιπποδυνάμεις άνω των 300 ίππων, δεν υπάρχουν σχέδια για την περαιτέρω ανάπτυξη του αυτοκινήτου, ενώ απέκλεισε το ενδεχόμενο προσπάθειας κατάρριψης του ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα οχήματα, στο Nurburgring.