Από όλα τα αγωνιστικά που είχαν μια επιτυχημένη συμμετοχή στους αγώνες αντοχής και το Le Mans, αυτό που είναι ίσως το πιο γνωστό είναι η Porsche 917. Τα θεμέλια αυτής της στενής και επιτυχημένης σχέσης μεταξύ εταιρίας και αγώνων, βρίσκονται πίσω στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και την θρυλική 917. Η 917 συμμετείχε μόλις 3 χρόνια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα πριν αλλάξουν οι κανονισμοί, αλλά κατάφερε να κερδίσει 2 φορές, το 1970 και 1971 στις 24 ώρες του Le Mans και να κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση στο κοινό που ακόμη και σχεδόν 50 χρόνια μετά την αντιμετωπίζει με θαυμασμό και δέος. Επίσης άφησε και στην Porsche παρακαταθήκη μιας και τα αγωνιστικά της για μια δεκαετία βασιζόντουσαν στην 917.

Οι λεπτομέρειες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον είναι η χρήση πεπιεσμένου αερίου στους σωλήνες του πλαισίου-χωροδικτυώματος για τον εντοπισμό των ρωγμών και η θέση του οδηγού, που όπως μπορείς να δεις και από την θέση των πεντάλ, είναι πάρα πολύ μπροστά καθώς επίσης και ο λεβιές στα δεξιά σε δεξιοτίμονο αυτοκίνητο.

Όπως καταλαβαίνεις η σπανιότητα του αυτοκινήτου, αλλά κυρίως το “βιογραφικό” το κάνουν δυσεύρετο και εξαιρετικά ακριβό, με τις τιμές να ξεπερνούν τα 10 εκατ. δολάρια. Έτσι, αυτή που βλέπεις δεν είναι μια αυθεντική 917 αλλά μια replica της Ιcon Engineering, η οποία σκοπεύει να πουλάει το σασί για 95.000 λίρες (€111.600). Από εκεί και πέρα είναι στην επιθυμία του αγοραστή να επιλέξει τι κινητήρα θα τοποθετήσει στο αυτοκίνητο.

Η Icon Engineering έχει εντυπωσιακά πολλές λεπτομέρειες για το project της στο site της, το οποίο μπορείς να βρεις εδώ.

  • ionized

    εξισου καλη προσπαθεια και απο ελληνικα χερια στην κατερινη
    http://www.replicarhellas.com/pages_gr
    αν θεωρηθει διαφημιση ζητω συγνωμη και σβηστε το
    το βαζω μονο και μονο γιατι ειναι ελληνικη εταιρια

    • manowar

      εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τους συγκεκριμενους..και πιο πανω του αρθρου εχουν ριξει τρελη δουλεια..

  • Mika

    Τουλαχιστον σ αυτη τη ρεπλικα φαινεται να εχει γινει πραγματικα καλη δουλεια ωστε να ειναι οσο πιο κοντα στο πρωτοτυπο 917.. Good job.