Έχουμε δει αρκετά Lancer Evolution στις ευρωπαϊκές αναβάσεις. Σήμερα, δε θα δούμε κάποιο “6αρι”, “7αρι” ή νεότερο Evo, αλλά το παρακάτω, κτηνώδες Lancer Evolution III που κυριαρχεί στις αναβάσεις στη Μεγαλόνησο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 4G63 , ένας απ΄τους εμβληματικότερους τετρακύλινδρους κινητήρες, αποδίδει, με αγωνιστική βενζίνη, περί τα 760 άλογα, ενώ με χρήση μεθανόλης, η ιπποδύναμη ανεβαίνει στα 786! Το bodykit είναι τόσο φαρδύ και ακραίο όσο πρέπει, θυμίζοντας μας εποχές Group B. Στη συγκεκριμένη ανάβαση, ο οδηγός του, Δημήτρης Λάμπρου, συμμετείχε με stock κιβώτιο ταχυτήτων μετάδοση!

Εννοείται ότι σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο και μέχρι στιγμής, είναι στην κορυφή του κυπριακού πρωταθλήματος αναβάσεων.

Σίγουρα πρόκειται για ένα από τα πιο δυνατά αγωνιστικά στις αναβάσεις ανά τη Γηραιά Ήπειρο!

  • Petros K

    Ένα κτήνος απλά! Αλλά και πάλι ρε παιδιά όσο και αν δεν παίζει ρόλο η εμφάνιση στις αναβάσεις, έτσι όπως είναι μπροστά απλά δεν βλέπεται, είναι αστείο!

    • shaoqing14

      Δεν πειραζει ας ειναι ασχημο απο μπροστα,τα υπολοιπα με τα ομορφα μπροστινα θα τρωνε την σκονη του ιαπωνικου πολυβολου!

  • SAMURAI-66

    Θηριο που σε τρομαζει οταν ακους τον ηχο που βγαζει,πισω μοιαζει με αεροπλανο με το φτερο του και μονο μπροστα μαλωσε με την αγνοτητα της ομορφιας…ειναι ομως απολυτο εργαλειο!!

  • Satsok

    Μια πολεμική αηδία είναι. Γρήγορη αλλά αηδία. Αυτό που με κούφανε εμένα είναι η φράση του άρθρου που λέει. (Στη συγκεκριμένη ανάβαση, ο οδηγός του, Δημήτρης Λάμπρου, συμμετείχε με stock κιβώτιο ταχυτήτων μετάδοση!) Τι μέταλλα βάζανε τότε ρε παιδάκι μου; Τώρα βάζουν οικολογικά υλικά και καλώδια με επίστρωση απο βλαστό σέλινου το κέρατο μου μέσα.

  • giorgos

    πω πω τι θεριο ανημερο ειναι τουτο μου θυμιζει το suzuki escudo pikes peak απο το grand turismo 2000-2002 που θεριζε τοτε.
    Θυμαμαι στηριζα το χειριστηριο και το εβαζα να τρεχει μονο του σε κυκλικες πιστες ξυνοντας τοιχους 24 ωρα challenge για να μου μαζευει λεφτα.