Στην έκθεση του Παρισιού τον περασμένο Σεπτέμβριο η Honda παρουσίασε το Civic Type R Prototype, το πρωτότυπο της νέας Type R γενιάς του Civic και τώρα, η εταιρία, μέσω εκπροσώπων της, έκανε γνωστό πως το νέο Civic Type R θα έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σύγκριση με τις απλές εκδόσεις του Civic, θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο και σύμφωνα με τους Mirsuru Kariya, Daisuke Tsutamori και Katsushi Inoue, επικεφαλής μηχανικός, επικεφαλής σχεδιασμού και αφεντικό Honda Ευρώπης, θα προσφέρεται προαιρετικά και με ένα CVT κιβώτιο που θα είναι ρυθμισμένο κατάλληλα για γρήγορη οδήγηση.

Βασικό κιβώτιο θα παραμείνει το 6άρι μηχανικό, με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να μην βρίσκεται ανάμεσα στις επιλογές. Το νέο Civic Type R θα εφοδιάζεται με τον 2,0-λιτρο turbo της σημερινής γενιάς, ο οποίος θα αναβαθμιστεί και αναμένεται να παράγει κοντά στα 320 άλογα. Στόχος της Honda να πάρει πίσω τον ταχύτερο χρόνο προσθιοκίνητου στο Nurburgring.