Στις 11 Ιουλίου του 1972 το Honda Civic παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό και από τότε η μοίρα του έμελλε να γίνει ένα από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα στον κόσμο, έχοντας πουλήσει μέχρι σήμερα πάνω από 24 εκατομμύρια μονάδες, ξεπερνώντας το Ford Escort (περίπου 20 εκατομμύρια), και την πρώτη γενιά Volkswagen Beetle (περίπου 21,5 εκατομμύρια). Τα μόνα μοντέλα αυτοκινήτων που πουλάνε περισσότερο από το Civic είναι τα Ford F-Series pickup και φυσικά το Toyota Corolla.

Μπορεί ο υπόλοιπος κόσμος να έχει αγκαλιάσει και αγαπήσει τόσο πολύ το Ιαπωνικό μοντέλο, παρόλα αυτά στην πατρίδα του την τελευταία φορά που πωλήθηκε αυτοκίνητο που είχε το όνομα Civic ήταν το 2011, καθώς η Honda αποφάσισε, το Νοέμβριο του 2010, να καταργήσει σταδιακά το Civic από την εγχώρια αγορά, επειδή οι πελάτες μετατοπίστηκαν προς τα minivans και τα sub-compact τύπου αυτοκίνητα.

Μετά από την εξαετή απουσία του, το Civic χθες επέστρεψε στην πατρίδα του. Αυτό έγινε σχεδόν 21 μήνες μετά την κυκλοφορία της 10ης γενιάς του μοντέλου στην Αμερική, και λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του στην Ευρώπη, και την Ελλάδα.  Θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις sedan, hatchback και Type R, όπως ακριβώς και στην Ευρώπη, κάτι που σημαίνει ότι η Coupe έκδοση θα είναι αποκλειστικό προνόμιο των Αμερικάνων.

Η sedan έκδοση θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στη Saitama της Ιαπωνίας, με την παραγωγή να έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ το Type R και η hatchback έκδοση θα κατασκευάζονται εκτός Ιαπωνίας και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο του Swindon, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το Ιαπωνικών προδιαγραφών Civic θα φοράει έναν 1.500 κ.εκ. VTEC Turbo κινητήρα απόδοσης 182 ίππων για το hatchback και 173 για το sedan, με την ροπή να φτάνει τα 220 ή 240 Nm, ανάλογα το τύπο μετάδοσης (6-τάχυτο χειροκίνητο ή CVT κιβώτιο), με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς.