Η ανανεωμένη έκδοση της Mercedes-Benz S-Class για το 2017 (δες εδώ φωτό-βίντεο), πρόκειται να φέρει επάνω νέα αυτόνομη τεχνολογία, που θα είναι η πιο εξελιγμένη που έχει μπει σε αυτοκίνητο παραγωγής μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της φίρμας, Ola Kallenius.

Έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη τώρα για τον ανταγωνισμό, κάτι στο οποίο μας έχει συνηθίσει η ναυαρχίδα της Mercedes. Σύμφωνα με εκείνα λοιπόν που δήλωσε ο Kallenius στην Έκθεση του Detroit, το νέο σύστημα αυτόνομης οδήγησης θα είναι σε θέση να βλέπει μια στροφή και να κρίνει εάν το αυτοκίνητο δύναται να την περάσει με την ταχύτητα που έχει. Αν κρίνει πως δεν είναι εφικτό, τότε θα μειώνει την ταχύτητα μόνο του, στο επίπεδο που θα απαιτείται. Επίσης, ανέφερε πως το σύστημα στην υπάρχουσα έκδοση της S-Class ήταν σε θέση να κινηθεί και να στρίβει μόνο του στο 80% των δρόμων της Autobahn και σε λίγους ακόμη αυτοκινητόδρομους. Το νέο όμως, πρόκειται να είναι λειτουργικό σε ολόκληρη την Autobahn και στο 80% των υπόλοιπων αυτοκινητόδρομων.

Μια άλλη αποκάλυψη που έκανε το ίδιο στέλεχος, αφορά στην αυτόματη ακινητοποίηση του οχήματος, σε περίπτωση που το σύστημα αντιληφθεί ότι ο οδηγός έχει πάρει τα χέρια του από το το τιμόνι για περισσότερο από έναν προκαθορισμένο χρόνο. Τότε η S-Class θα φροντίσει να σταματήσει σε ένα ασφαλές σημείο και να καλέσει άμεσα βοήθεια.

Αλλαγές κυρίως στο εσωτερικό

Δεν θα υπάρχουν εκτεταμένες εξωτερικές αλλαγές, πέρα από κάποιες μικρές λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και στα πίσω φωτιστικά σώματα, επομένως δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε με το θέμα. Αντίθετα όμως, οι αλλαγές θα είναι περισσότερες στο εσωτερικό του μοντέλου. Πλέον, ο δημοφιλής ενιαίος πίνακας οργάνων, που όλοι οι αντίπαλοι γρήγορα υιοθέτησαν, θα διαχωριστεί σε δύο οθόνες άνευ πλαισίου, ενώ θα τρέχει την τελευταία έκδοση του συστήματος ψυχαγωγίας της φίρμας, “Mercedes Comand”. Για τον χειρισμό του θα συνεχίσει να υπάρχει ο διακόπτης στο κέντρο της κονσόλας, ενώ ίσως δούμε και χειρισμό μέσα από εναέριες χειρονομίες. Μια σημαντική αισθητική αλλαγή του εσωτερικού θα είναι το νέο τιμόνι, όπου πλέον θα έχει τρεις ακτίνες, αντί για δύο που είχε μέχρι τώρα.

Τέλος, όσον αφορά τους κινητήρες, δε βλέπουμε κάποια σημαντική αλλαγή, παρά μόνο κάποιες βελτιώσεις στον τομέα των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης. Ωστόσο, φαίνεται πως θα υπάρξει και κάποια υβριδική έκδοση με σύστημα της φίρμας.

  • αν το συστημα ειναι κατα βουληση του οδηγου…θα ειναι τελειο !!!!
    αν ειναι μονιμο οχι….γιατι οποιος εχει μπει στο δεξι μπακετ ενος επαγγελματια οδηγου…..η λογικη σου λεει φρενο πολυ πιο μπροστα…..ενω αυτος ακομα το εχει το γκαζι στο πατωμα !! οποτε καπως ετσι το συστημα αυτο μπορει να σου στερει απολαυση…….

    • Μα ούτως ή άλλως ρε συ με την αυτόνομη οδήγηση την απόλαυση την έχουμε βάλει ήδη στον χώρο αποσκευών….. :P

    • Mika

      Ουτε καν, μπορω να σου πω την εχουμε αφησει σπιτι!!
      :-))))

    • δεν το εθεσα μαλλον σωστα…..
      απο τη στιγμη που θα ειναι στο ”αυτονομο mode” η απολαυση ΔΕΝ υπαρχει πισω απο το τιμονι……
      εγω απλα λεω αν επεμβαινει αυτοματα ακομα και οταν εσυ εχεις τον ελεγχο..οπως πχ το ESP που δεν απενεργοποιειται !!

    • Σ αυτή την περίπτωση φιλαράκι μ βλέπω όσοι έχουν αυτοκίνητα δεκαετίας που πληρούν τα όρια των ρύπων να μην τα αλλάζουν ΠΟΤΕ….!

    • Ανάλογα ….