To 2016 έκλεισε με θετικό πρόσημο σε ότι αφορά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, καθώς την περασμένη χρονιά πουλήθηκαν στην Ελλάδα 78.873 νέα αυτοκίνητα, αύξηση 4% σε σχέση με το 2015.

Από τον παραπάνω αριθμό, η αναλογία μεταξύ εταιρικών πωλήσεων (fleet) και πωλήσεων λιανικής (retail) ανέρχεται σε 56%/44%, κάτι που όπως καταλαβαίνεις περιορίζει σημαντικά τα κέρδη ανά αυτοκίνητο για τις ελληνικές εταιρίες. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι Έλληνες μετά τον “πανζουρλισμό” των τελευταίων ετών, στράφηκαν και πάλι προς τους κινητήρες βενζίνης, αυξάνοντας σημαντικά το ποσοστό, και μειώνοντας την διαφορά σε σχέση με τους πετρελαιοκινητήρες. Έτσι, από τα 78.873 αυτοκίνητα, το 54% ήταν με κινητήρα diesel, και το υπόλοιπο 46% με κινητήρα βενζίνης. Ακόμα, για τους λάτρεις των αριθμών, οι πωλήσεις των μοντέλων του segment Α, B και C καταλαμβάνουν το 80% της συνολικής πίτας.

Στον προχθεσινό πίνακα είδες αναλυτικά τις πωλήσεις κάθε μάρκας που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, και τις διαφορές σε σχέση με την περασμένη χρονιά, και παρακάτω θα δεις ποια ήταν τα πιο δημοφιλή μοντέλα που αγόρασαν οι συμπολίτες μας, καθώς και ξεχωριστά σε κάθε κατηγορία.

1Best sellers

  1. Toyota Yaris: 5.306 μονάδες
  2. Opel Corsa: 3.845 μονάδες 
  3. Nissan Micra: 2.929 μονάδες 
  4. Fiat Panda: 2.710 μονάδες 
  5. Volkswagen Polo: 2.396 μονάδες 
  6. Peugeot 208: 2.387 μονάδες 
  7. Nissan Qashqai: 2.383 μονάδες 
  8. Renault Clio: 2.240 μονάδες 
  9. Opel Astra: 2.185 μονάδες 
  10. Toyota Auris: 1.702 μονάδες 

Σύνολο αγοράς: 78.873 μονάδες 

2Mini

  1. Fiat Panda: 2.710 μονάδες 
  2. Toyota Aygo: 1.570 μονάδες 
  3. Peugeot 108: 1.192 μονάδες 
  4. Suzuki Celerio: 1.004 μονάδες 
  5. Citroen C1: 839 μονάδες 
  6. Volkswagen up!: 836 μονάδες 
  7. Fiat 500: 761 μονάδες 
  8. Smart ForTwo: 543 μονάδες 
  9. Hyundai i10: 510 μονάδες 
  10. Kia Picanto: 362 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 11.885 μονάδες 

3Supermini

  1. Toyota Yaris: 5.306 μονάδες 
  2. Opel Corsa: 3.845 μονάδες 
  3. Nissan Micra: 2.929 μονάδες 
  4. Volkswagen Polo: 2.396 μονάδες 
  5. Peugeot 208: 2.387 μονάδες 
  6. Renault Clio: 2.240 μονάδες 
  7. Ford Fiesta: 1.697 μονάδες 
  8. Citroen C3: 1.317 μονάδες 
  9. Suzuki Swift: 1.025 μονάδες 
  10. Mini: 904 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 29.130 μονάδες 

4Μικρομεσαία

  1. Nissan Qashqai: 2.383 μονάδες 
  2. Opel Astra: 2.185 μονάδες 
  3. Toyota Auris: 1.702 μονάδες 
  4. Volkswagen Golf: 1.635 μονάδες 
  5. Mercedes A-Class: 1.548 μονάδες 
  6. Mercedes GLA-Class: 1.314 μονάδες 
  7. Ford Focus: 1.313 μονάδες 
  8. BMW 1 Series: 1.190 μονάδες 
  9. Peugeot 308: 917 μονάδες 
  10. Audi A3: 902 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 22.613 μονάδες 

5Μεσαία

  1. Skoda Octavia: 639 μονάδες 
  2. Volkswagen Passat: 560 μονάδες 
  3. Fiat Tipo: 393 μονάδες 
  4. Mercedes C-Class: 364 μονάδες 
  5. BMW 3 Series: 351 μονάδες 
  6. Audi A4: 348 μονάδες 
  7. Mercedes CLA-Class: 298 μονάδες 
  8. Toyota Avensis: 170 μονάδες 
  9. Volvo S60: 157 μονάδες 
  10. Volvo V60: 150 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 4.047 μονάδες 

6Πολυτελείας

  1. Mercedes E-Class: 80 μονάδες 
  2. BMW 5 Series: 74 μονάδες 
  3. Audi A6: 31 μονάδες 
  4. Skoda Superb: 29 μονάδες 
  5. Volvo V90: 4 μονάδες 
  6. Lexus GS: 1 μονάδες 
  7. Mercedes CLS-Class: 1 μονάδες 
  8. Volvo S80: 1 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 221 μονάδες 

7Υπερ-πολυτελείας

  1. Volvo S90: 29 μονάδες 
  2. BMW 7 Series: 24 μονάδες 
  3. Mercedes S-Class: 10 μονάδες 
  4. Audi A7: 4 μονάδες 
  5. Porsche Panamera: 3 μονάδες 
  6. Audi A8: 2 μονάδες 
  7. Jaguar XJ: 2 μονάδες 
  8. Tesla Model S: 2 μονάδες 
  9. Jaguar XF: 1 μονάδες 
  10. Tesla Model X: 1 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 78 μονάδες 

8SUV

  1. Suzuki Vitara: 1.179 μονάδες 
  2. BMW X1 Series: 1.140 μονάδες 
  3. Jeep Renegade: 892 μονάδες 
  4. Audi Q3: 580 μονάδες 
  5. Volkswagen Tiguan: 525 μονάδες 
  6. Dacia Duster: 508 μονάδες 
  7. Mini Countryman: 408 μονάδες 
  8. Fiat 500X: 365 μονάδες 
  9. Nissan X-Trail: 272 μονάδες 
  10. Suzuki SX4 S-Cross: 267 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 8.170 μονάδες 

9Sport

  1. Mini Cabrio: 110 μονάδες 
  2. Ford Mustang: 39 μονάδες 
  3. Mercedes SL-Class: 18 μονάδες 
  4. Opel Cascada: 13 μονάδες 
  5. Volkswagen Scirocco: 11 μονάδες 
  6. Audi TT: 7 μονάδες 
  7. Mazda MX-5: 7 μονάδες 
  8. BMW i8: 6 μονάδες 
  9. Fiat 124 Spider: 6 μονάδες 
  10. BMW Z4 Series: 4 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 239 μονάδες 

10Πολυμορφικά

  1. Nissan Note: 464 μονάδες 
  2. Volkswagen Touran: 266 μονάδες 
  3. Fiat 500L: 206 μονάδες 
  4. Citroen C4 Picasso: 77 μονάδες 
  5. Fod B-Max: 45 μονάδες 
  6. Citroen C3 Picasso: 36 μονάδες 
  7. Ford C-Max: 28 μονάδες 
  8. Ford S-Max: 15 μονάδες 
  9. Opel Zafira: 11 μονάδες 
  10. Ford Galaxy: 8 μονάδες 

Σύνολο κατηγορίας: 1.182 μονάδες 

  • Panos

    Θα ‘θελα να μάθω ποιοι πήραν το Model S και Model X. Με το δίκτυο των φορτιστών να είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα… Φόρτιση μόνο σπίτι.

    • Petros K

      Κι όμως υπάρχει δίκτυο φορτιστών στην Ελλάδα και μάλιστα έχω πετύχει και μερικά i3 και i8 να φορτίζουν, επίσης μπορείς να πάρεις από την Tesla αντάπτορα για οικιακή πρίζα. Αν είχα τα χρήματα σίγουρα θα προτιμούσα ένα Model S από οποιοδήποτε άλλο συμβατικό μοντέλο της κατηγορίας του!

    • το εχουν παρει δημοσιοι υπαλληλοι … λες να δουλευουν και στην ΔΕΗ ;; χχαχαχ

    • το εχουν παρει δημοσιοι υπαλληλοι … λες να δουλευουν και στην ΔΕΗ ;; χχαχαχ

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Εντύπωση προκαλούν η Ford Mustang και τα Tesla Model S/X. Πρώτο απ’ όλα το Toyota Yaris σταθερά μπράβο στην Toyotaρα κι εγώ θα το αγόραζα. Αυτό που με παραξενεύει στα καμπριο είναι οι πωλήσεις της BMW Z4 που δεν γράφει αριθμό και το σύνολο πωλήσεων καμπριο το βγαλατε 239. Χωρίς την Ζ4 βγαίνει 217 όπως υπολογισα, για να φτάσει τα 239 θέλει 22 ακόμα. Πουλησε λοιπόν 22 η Ζ4 ίσως ή δε πουλησε τίποτα λόγω του ότι σταμάτησε και η παραγωγή της; Κατα τα άλλα μπράβο για το άρθρο.

    • δεν είναι μόνο 10 αυτοκίνητα στην σπορ κατηγορία, απλά έχουμε βάλει τα 10 πρώτα. η z4 πούλησε 4 μοναδες https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2017/01/2016-12-seg.pdf

    • Μάνος Μαμαλάκης

      οκ…

    • στην πρωτη κατηγορια που το συνολο της αγορας βγαινει 78.000…..θα εχει πιστευω και αλλα μοντελα που ειναι πχ στην 11θεση..12η κ.ο.κ….??
      μηπως τα εχεις ??? γιατι πρεπει να πουλησαν και αλλοι πολλοι !!

      y.g η μηπως επειδη μιλαμε για best sellers….το 78.000 δηλωνει ποσα αυτοκινητα πουληθηκαν το 16 στο συνολο του ελλαδικου χωρου ?

    • δες το pdf που έβαλα πιο πάνω.

      ναι το 78000 είναι το συνολο της αγοράς του 2016

    • δες το pdf που έβαλα πιο πάνω.

      ναι το 78000 είναι το συνολο της αγοράς του 2016

    • Talos the Robot

      Ειδα προχθές ένα Ford Mustang και δε το πίστευα. Και ειχε ένα ηχο σαν να άκουγες τραχτερ με πολλούς ίππους χαχαχα. Ωραίο εργαλειο πάντως!

  • Anestis Genk

    Η Mazda πως τα φέρνει;
    Η ντάτσουν κάνει πείραμα πόσο πιο άσκημα να τα κάνει για να σταματήσει ο κόσμος να αγοράζει (ακούς Μίκρα;)

    • ad276

      Συμφωνω αλλα για δες και το νεο Μικρα ειναι αιωνες πιο ομορφο.

    • Anestis Genk

      Το νέο Micra είναι Clio

    • ad276

      μα και το κλιο ειναι πανεμορφο.?

    • Φωτόνιον

      Το προηγούμενης γενιάς μίκρα μπορεί να μην διεκδικεί δάφνες ομορφιάς καίει όμως 5.5 λίτρα/100χλμ σε πραγματικές συνθήκες, είναι πολύ φθηνότερο του ανταγωνισμού, έχει καλούς χώρους και καλό κινητήρα. Και είναι αξιόπιστο. Αγαπημένο των νοικιάρικων, οπότε καθόλου δε μου κάνει εντύπωση ότι μοσχοπούλησε. Το δε καινούργιο που είναι ομορφότερο πιστεύω θα πάει πολύ δυνατά.

    • Φωτόνιον

      Το προηγούμενης γενιάς μίκρα μπορεί να μην διεκδικεί δάφνες ομορφιάς καίει όμως 5.5 λίτρα/100χλμ σε πραγματικές συνθήκες, είναι πολύ φθηνότερο του ανταγωνισμού, έχει καλούς χώρους και καλό κινητήρα. Και είναι αξιόπιστο. Αγαπημένο των νοικιάρικων, οπότε καθόλου δε μου κάνει εντύπωση ότι μοσχοπούλησε. Το δε καινούργιο που είναι ομορφότερο πιστεύω θα πάει πολύ δυνατά.

    • Anestis Genk

      Συμφωνώ πως μηχανολογικά ήταν πολύ καλό μηχάνημα (το Κ12), άνετα το αγόραζα μτχ.

    • ο κανενας

      Το “αγαπημενο των νοικιαρικων” μην το αναφερεις ως επιχειρημα. Εδω και χρονια ο μονος που πουλαει στους RACαδες αυτοκινητα με γραμματια ειναι ο Θεοχαρακης οποτε…μονοδρομος λογω τροπου πληρωμης και οχι λογω προϊοντος

    • ο κανενας

      Το “αγαπημενο των νοικιαρικων” μην το αναφερεις ως επιχειρημα. Εδω και χρονια ο μονος που πουλαει στους RACαδες αυτοκινητα με γραμματια ειναι ο Θεοχαρακης οποτε…μονοδρομος λογω τροπου πληρωμης και οχι λογω προϊοντος

  • Petros K

    Κυκλοφορεί ακόμα το Opel Cascada και υπάρχουν και 13 αγοραστές του το 2016;; wow!
    “Εντυπωσιάστηκα” επίσης από τις πωλήσεις του S90 που έχει κάνει καλό όνομα στην χώρα μας και από την μία και μοναδική πώληση του Model X! Ολα τα άλλα για μένα ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενα..

  • Axon

    Η Honda πανταχού απούσα.
    Κρίμα… Π.χ. βλέπω X-Trail και δεν βλέπω το πολύ καλό CRV
    Από την άλλη όλα τα μοντέλα της Audi (εκτός από Α1 και Q5) εμφανίζονται σε όλες τις κατηγορίες. Εντυπωσιακό εαν συνυπολογισούμε και τις τιμές!

    Αλλά έχουν μειωθεί ΤΡΟΜΕΡΑ οι πωλήσεις στην μεσαία κατηγορία (σχεδόν 4.000 οχήματα μόνο).
    Εαν το group φορέσει σε Octavia και Passat τον χιλιάρι βενζίνας θα κάνουν ακόμα μεγαλύτερη διαφορά.

    • Φωτόνιον

      Η μεσαία κατηγορία έχει εξαφανιστεί (και θα αφανιστεί εντελώς απ τον χάρτη) λόγω crossover και SUV. Με απλά λόγια, όπως έχει λίγα φράγκα παραπάνω παίρνει ψηλό αυτοκίνητο κι αυτό γίνεται παντού στον κόσμο όχι μόνο Ελλάδα.

    • Φωτόνιον

      Η μεσαία κατηγορία έχει εξαφανιστεί (και θα αφανιστεί εντελώς απ τον χάρτη) λόγω crossover και SUV. Με απλά λόγια, όπως έχει λίγα φράγκα παραπάνω παίρνει ψηλό αυτοκίνητο κι αυτό γίνεται παντού στον κόσμο όχι μόνο Ελλάδα.

    • apostolos32

      Μην σου κάνει εντύπωση. Το crv πουλάει τρελά στον υπόλοιπο πλανήτη, που δεν υπάρχει Σαρακακης. Εγώ αγανακτησα μέχρι να το πάρω. Πολλές φορές σκέφτηκα να ακυρώσω την παραγγελία.. Άθλια αντιπροσωπευση.

    • apostolos32

      Μην σου κάνει εντύπωση. Το crv πουλάει τρελά στον υπόλοιπο πλανήτη, που δεν υπάρχει Σαρακακης. Εγώ αγανακτησα μέχρι να το πάρω. Πολλές φορές σκέφτηκα να ακυρώσω την παραγγελία.. Άθλια αντιπροσωπευση.

  • Εμπέρ Γιώργος

    Κατα τα αλλα λεφτα δεν εχουμε. Οικονομικη κριση σου λεε ο αλλος μετα

    • Talos the Robot

      Δεν είναι όλοι αυτοί που βλέπεις στα νούμερα απλοί καταναλωτές σαν εμενα και εσένα . Υπάρχουν εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων που αγοράζουν από Φιατ μέχρι και Πορσε, όπως και μεγάλες ανώνυμες εταιρίες με leasing. Και όλοι αυτοι κρατανε 2-3 χρονια τα αυτοκίνητα που αγοραζουν, τα πουλανε για να μην χάσουν τη μεταπωλικη τους αξια και μετα αγοράζουν παλι καινούρια.

    • Εμπέρ Γιώργος

      Δεν διαφωνω αλλα επειδη κινουμαι προς περιοχες απο Νεα Σμυρνη μεχρι Βαρκιζα, βλεπω ΠΟΛΛΑ supercars. Τι να λεμε τωρα. Εχω δει απο κοντα Ferrari 458 Italia, 599 gto, f430, Lamborghini galardo και aventador, mclaren mp4-12c, bmw i8 και πολλες ακομα Ferrari, Βentley Continental, Αston Martin, Αudi R8 και χιλιαδες (Το τονιζω ειναι χιλιαδες) porche εκ των οποιων 2-3 panamera και μια GT3 RS! Γενικα δεν ειμαι πεπεισμενος οτι περναμε οικονομικη κριση. Ο μεσος Γλυφαδιωτης κυκλοφοραει με μια Cayman / Macan.

    • Βελισσάριος

      Κριση σημαινει πολλα supercars και εξισου πολλοι πεινασμενοι.Αν κινηθεις στη Δυτικη Αθηνα,ειδικα στις λαικες αγορες,θα το καταλαβεις.Τα λεφτα δεν χανονται απλα αλλαζουν χερια και πανε σε ολοενα και λιγοτερους.

  • SAMURAI-66

    Εντυπωση που το celerio ξεπερασε τα picanto-smart-500ρακι-up-c1…το ονομα της suzuki κραταει την αξια του δικαιολογημενα λογω αξιοπιστιας σερβις και προσιτης τιμης στην χωρα μας.
    Η εποχη των παχιων αγελαδων εφτασε στο τελος της και τα ακριβα ειναι για τους εχοντες και μονο σημερα,μεσαια και πολυτελη σε ελευθερη πτωση.
    Θελω να δω την νεα χρονια η απολυτη πρωτια του yaris εαν θα επαναληφθει και μαλιστα ποσο θα βοηθησει αυτο και το νεο σπορ τουρμπο που θα εμφανιστει να κερδισει τους αγοραστες.
    Και βλεπω οτι επτα ηρωες απεκτησαν το mx-5….οι τυχεροι να το χαιρονται!!

  • SAMURAI-66

    Εντυπωση που το celerio ξεπερασε τα picanto-smart-500ρακι-up-c1…το ονομα της suzuki κραταει την αξια του δικαιολογημενα λογω αξιοπιστιας σερβις και προσιτης τιμης στην χωρα μας.
    Η εποχη των παχιων αγελαδων εφτασε στο τελος της και τα ακριβα ειναι για τους εχοντες και μονο σημερα,μεσαια και πολυτελη σε ελευθερη πτωση.
    Θελω να δω την νεα χρονια η απολυτη πρωτια του yaris εαν θα επαναληφθει και μαλιστα ποσο θα βοηθησει αυτο και το νεο σπορ τουρμπο που θα εμφανιστει να κερδισει τους αγοραστες.
    Και βλεπω οτι επτα ηρωες απεκτησαν το mx-5….οι τυχεροι να το χαιρονται!!

    • Φωτόνιον

      Κι εγώ τους ζηλέυω τους μάγκες που τσίμπησαν το mx-5. Ωραίοι.
      Για του χρόνου προβλέπω το yaris να εκθρονίζεται απ το νεό Μίκρα (ιδίως αν το δούμε να ξεκινάει πληρέστατο από 9900 Ευρωπαϊκά όπως το προηγούμνο).

    • SAMURAI-66

      Δεν ειναι απιθανο να το πετυχει γιατι ειναι σαφως ομορφοτερο και νεοτερο το micra αν και στην ελλαδα ειναι βαθια ριζωμενη στην καρδια του πελατη η toyota γιατι προσφερει υπηρεσιες που δεν διαθετουν οι ανταγωνιστες της και θα ειναι σκληρη η μαχη μεταξυ τους.
      Δες εδω τα βελτιωμενα απο την gazoo vitz-yaris δηλαδη και το aqua-prius c στην αμερικη οπως το ειχαμε δει προ μερικων ημερων να εμφανιζεται σε σκοτεινη φωτο και τωρα εκαναν την παρουσια τους στο σαλονι του τοκιο σαν προγευση του yaris turbo.
      …….https://youtu.be/euP1-t6zbJY

    • Φωτόνιον

      Κι εγώ τους ζηλέυω τους μάγκες που τσίμπησαν το mx-5. Ωραίοι.
      Για του χρόνου προβλέπω το yaris να εκθρονίζεται απ το νεό Μίκρα (ιδίως αν το δούμε να ξεκινάει πληρέστατο από 9900 Ευρωπαϊκά όπως το προηγούμνο).

  • ad276

    Ολα καλα αλλα γιατι βρε παιδια στα μικρομεσαια “χωνουν” qasquai και gla? Ποιος ηλιθιος για να μην πω κατι αλλο τα εβαλε εκει?Δηλαδη το Pulsar τι ειναι …….SUV?Για εμενα παντως πρωταθλητης στα μικρομεσαια ειναι το Αστρα και δεν παν να λενε αυτοι οτι θενε.
    Α τελος θα ηθελα απο ολες τις πωλησεις αυτες ποσες απο αυτες ειναι με leasing και τα ενοικιαζομενα των νησιων.Εκει φαινεται τι πραγματικα αγοραζει ο Ελληνας

    • Φωτόνιον

      Φαντάζομαι ότι Qashqai και GLA πέφτουν στην κατηγορία μικρομεσαίων λόγω δικίνητων εκδόσεων. Όσον αφορά στην τιμή το Nissan ξεκινάει από χαμηλά, οπότε πέφτει τιμολογιακά στα μικρομεσαία η δε GLA μάλλον αλλού ανήκει, αλλά ΟΚ, ας τη δεχτούμε ως υπερυψωμένη Α class.

    • ad276

      Δικινητο ειναι και το Mokka και το Ateca και το tiguan με τιμες παραπλησιες μικρομεσαιων και ου το καθ εξης…..

    • Φωτόνιον

      Σωστός. Ας τα έβαζαν κι αυτά στα μιρκομεσαία ή να έκαναν κατηγορία crossover.

    • ad276

      μολις ανοιξα το pdf που παραθετει το autublog παραπανω και παρατησα οτι ενω υπαρχει κατηγορια dual purpose που περιλαμβανει tiguan,sx4 και αλλα,αν πας στα σουπερμινι θα δεις αναμεσα τους το captur,το mokka κ.α. ενω στα μικρομεσαια θα δεις το ASX,το quasquai,το cactus κ.α.
      εν ολιγεις τα εχουν κανει μπαχαλο με τις κατηγοριες,και φυσικα για ολα φταινε τα SUV που οι εταιριες πασαρουν το ενα μετα το αλλο συνεχως.προβλεπω σε λιγα χρονια τα αυτοκινητα να ολα κροσοβερ ΔΥΣΤΥΧΩΣ……

    • Φωτόνιον

      Φαντάζομαι ότι Qashqai και GLA πέφτουν στην κατηγορία μικρομεσαίων λόγω δικίνητων εκδόσεων. Όσον αφορά στην τιμή το Nissan ξεκινάει από χαμηλά, οπότε πέφτει τιμολογιακά στα μικρομεσαία η δε GLA μάλλον αλλού ανήκει, αλλά ΟΚ, ας τη δεχτούμε ως υπερυψωμένη Α class.

    • εκει τα εβαλαν οι nissan , mercedes

    • εκει τα εβαλαν οι nissan , mercedes

    • εκει τα εβαλαν οι nissan , mercedes

    • Ακριβώς την ίδια απορία είχα και εγώ συν του γιατί έβαλαν την Cla στην ίδια κατηγορία με την c-class και το A4. Πραγματικά η λίστα είναι λίγο ότι να ναι απο θέμα κατάταξης μοντέλων.

  • Γιώργος Βαρδου

    πως γίνεται να ταξινομήθηκε 1 καινούργιο Atos κι ένα Citroen Visa, και Dacua Lodgy και Dokker?

  • Γιώργος Βαρδου

    πως γίνεται να ταξινομήθηκε 1 καινούργιο Atos κι ένα Citroen Visa, και Dacua Lodgy και Dokker?

  • gv

    βαλατε το s90 στην υπερπολυτελη κατηγορια?
    ειναι πιο πολυτελες απο μια E-class δηλαδη?
    με E,5αρα και Α6 και πολυ του ειναι..

    • Ο διαχωρισμός των αυτοκινήτων δεν εγινε αυθαίρετα απο εμας, αλλα ειναι η επίσημη κατηγοριοποίηση απο τον σεαα

    • Εννοείται πως δεν θεωρούμε υπεύθυνους εσάς παιδιά σε καμία περίπτωση. Αυτοί που έκανα την κατηγοριοποίηση όμως τα έκανα λίγο μαντάρα….

  • manowar

    Ελα ρε ελληνες BIMMERS. Ομαδαρααααααα με τα εργαλεια μας τα πισωκουνητα γ@μω την τρελα μου….παντου πρωτη ειδικα οσο μεγαλωνουν οι κατηγοριες

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    Σαρακάκη ρίξε τις τιμές! Θα μας λένε πουθενάδες εμας με τα χοντα!

  • Βελισσάριος

    Το Volvo v40 που ειναι;Τοσο πολυ επεσαν οι πωλησεις του;

  • charris

    το mini cabrio sport αυτοκινητο?…εμετος…!!!

  • mixalhs7

    Η αναμονή αλλαγής σκυτάλης στην αντιπροσωπευση των Hyundai KIA στη χώρα μας αποτυπώνεται στις ταξινομήσεις του 2016.
    Απ το β’ 6μηνο του 2017 αναμένεται η ανάκαμψη στις πωλήσεις των Κορεατικών οχημάτων στην Ελληνική αγορά κυρίως μέσω των νέων προγραμμάτων χρονομισθωσης που θα κυριαρχήσουν στην αγορά τα επόμενα χρόνια, όπως γίνεται στις υπόλοιπες χώρες.

  • mixalhs7

    Η αναμονή αλλαγής σκυτάλης στην αντιπροσωπευση των Hyundai KIA στη χώρα μας αποτυπώνεται στις ταξινομήσεις του 2016.
    Απ το β’ 6μηνο του 2017 αναμένεται η ανάκαμψη στις πωλήσεις των Κορεατικών οχημάτων στην Ελληνική αγορά κυρίως μέσω των νέων προγραμμάτων χρονομισθωσης που θα κυριαρχήσουν στην αγορά τα επόμενα χρόνια, όπως γίνεται στις υπόλοιπες χώρες.

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Ειχα την εντυπωση οτι εχουμε κριση αλλα μ αυτα που βλεπω!!!
    Τα Α class-gla πουλανε παραπανω απο quasqai ,golf και astra!!!!!!!!!!!!!
    Το Χ1 σχεδον 1ο!!!!!!!
    φτωχεια καταραμενη………………..

  • Alex

    Είμαστε πολύ κακόγουστος λαός τελικά…