Η BMW παρουσίασε την έβδομη γενιά της Σειράς 5 τον περασμένο Οκτώβριο, και τώρα βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης της νέας M5 (F90) ώστε να την παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2017.

Οι μέχρι σήμερα πληροφορίες αναφέρουν ότι η γρήγορη έκδοση της νέας 5αρας θα διαθέτει ένα σύστημα που θα επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει μετατρέπει το αυτοκίνητο από τετρακίνητο σε πισωκίνητο, με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με το Drift Mode της νέας Mercedes E63 AMG.

Κάτω από το καπό λογικά θα βρίσκεται ο 4.4-λίτρων twin-turbo quad-cam V8, απόδοσης 600+ ίππων και 850 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο. Το BMWBlog αναφέρει ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 3,5 με 3,6 δευτερόλεπτα, καθιστώντας την 0,7 ταχύτερη από την απερχόμενη γενιά.

Παλιότερα ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing του τμήματος M, Peter Quintus, είχε δηλώσει πως η νέα M5 θα κλείσει την διαφορά με την Mercedes-AMG E 63 S, με ή χωρίς τετρακίνηση, με την επιτάχυνση και το στήσιμο του αυτοκινήτου να είναι οι προτεραιότητες της γερμανικής εταιρίας, ενώ υποσχέθηκε πολύ “πισωκίνητα” χαρακτηριστικά, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνει ότι το νέο αυτοκίνητο θα είναι τελικά τετρακίνητο.

Να θυμίσω ότι έχουν διαρρεύσει τα προσχέδια της νέας Μ5 η οποία αναμένεται να ξεκινήσει εμπορική πορεία από τον Μάιο του 2017 και θα προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

  • bulgary

    Πύραυλος!

  • Neos

    “η νεα m5 θα κλεισει την διαφορα με την e63 amg”…εκει που ηταν το οροσημο της κατηγοριας τωρα προσπαθει να κλεισει την διαφορα.
    well done mercedes

    • Mika

      Noμιζω οτι αναφερεται σε αλογα, οχι σε δυναμικη συμπεριφορα, εκει η Μ5 ηταν μπροστα.Η νεα Ε 63 AMG S ομως ξεφυγε λιγο σε αλογα, κι αυτο ειναι που θελουν να κλεισουν….

    • Neos

      εγω στο συγκριτικο του motortrend ειδα οτι η e63 κερδισε ξεκαθαρα παντως.
      και σε απολυτους χρονους κ σε συμπεριφορα
      https://www.youtube.com/watch?v=rY5oSik1eHs&t=177s

    • manowar

      Μην ξεχνας ομως οτι η bmw το χει χαρακτηρισει το κατωτερο m5 απο τα υπολοιπα,,, βαση ανταγωνισμου και το συγκεκριμενο e πραγματικα το καλυτερο e που υπηρξε οδηγικα ποτε…θα επανορθωσει ομως με την σειρα g..αν και οι μαστοροι της μερσεντες ειναι τερατα γνωσεων ειδικα εκει στην amg την 5ετια που περασε εκαναν τρονερη επιθεση με εργαλεια διχως αυριο ,,,αλλα η bmw θα τους ριξει κανα. 2ποντους παλι λεγεται πως η πλατφορμα της G σειρας θα ει αι η πιο ελαφρια και η πιο ευκινητη εβερ θα δουμε. 😛

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Ενα συγκριτικο εχασε η Μ5 στο μοτορ σε ολα τα υπολοιπα ειναι μπροστα η Μ5 οπως και στο Αγγλικο Εvo και σε διαφορα αλλα

  • ποσο ποιο γρηγορα …. γινεται αραγε και ποιο γρηγορα ;;;

  • να εισαι με το 430 γυαλισμενο στο φαναρι…..να εισαι με το μωρο διπλα….να το παιζεις μπρουκλης….
    και να σκαει διπλα σου το Μ5….που διπλα ειναι η 45ρα…και πισω τα κουτσουβελα και τα μπαγαζια…..
    θα φας 3 πλαγιες ΤΑΥΓΕΤΟΥ τσαι……….

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχαχα

    • rous

      χαχαχαχαχαχαχ εκλαψα

  • manowar

    Χτηνος δεν ξερω αν ειναι οπως την m5 e60 v10 που ειχε ανεβασει τον πυχη στον ολυμπο σε σχεση με τα υπολοιπα αυτοκινητα που υπηρχαν τοτε δεν ξερω αν θα περασει αυτοκινητα σαν το 488 ,,,αλλα στην κατηγορια των σενταν θα κλαψουνε μανουλες

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σίγουρα θα είναι η γρηγορότερη Μ5 στην ιστορία με επιδόσεις που έχουν πολλά supercars!!! Πύραυλος έτοιμος για όλα περιμένουμε να τη δούμε!

  • Esperto

    paradosiaka to RS6 eixe ta (arketa) perissotera aloga meta h M5 kai meta E63 h paliotera E55. Twra parathrw oti h audi protima na meiwnei to baros ap to na auksanei ta aloga gia na petuxainei kaluteres epidoseis kai etsi blepw ta merc k bmw na exoun peripou ta idia me auth. Proswpika auto pou kanei h audi 8ewrw oti einai texnologia kai ekseliksh.