bmw-m52

Πριν περίπου ένα μήνα η Mercedes-AMG παρουσίασε την κορυφαία έκδοση της E-Class, την E 63 S, η οποία αποτελεί πλέον το δυνατότερο και γρηγορότερο “παίχτη” της κατηγορίας, αφού η γερμανική φίρμα έβαλε τα δυνατά της, κάνοντας το πανίσχυρο sedan ακόμα πιο δυνατό. Βλέπεις, παίρνει δύναμη από έναν 4,0-λιτρο V8 κινητήρα, με διπλά turbo, ο οποίος είναι ικανός να βγάλει δύναμη 612 αλόγων και 850 Nm ροπής. Αυτό, σε συνδυασμό με το σύστημα 4κίνησης, μεταφράζεται σε 3,4 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ώρα, ενώ σταματά στα 300 χλμ/ώρα, αν επιλέξεις το προαιρετικό AMG Driver’s Package.

Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει περίπτωση να αφεθεί “αναπάντητο” από το M division της BMW, με τον αντιπρόεδρο πωλήσεων και marketing του τμήματος, Peter Quintus, να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι η νέα M5 θα κλείσει την διαφορά με την Mercedes-AMG E 63 S, με ή χωρίς τετρακίνηση.

Ο Quintus πρόσθεσε ότι η επιτάχυνση και το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι οι προτεραιότητες της γερμανικής εταιρίας για την 7η γενιά της M5, και υποσχέθηκε πολύ “πισωκίνητα” χαρακτηριστικά, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνει ότι το νέο αυτοκίνητο θα είναι τελικά τετρακίνητο. Ειδικότερα δήλωσε:

Όπως είμαστε γεμάτη τεχνολογία, είμαστε επίσης της φιλοσοφίας. Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ότι θα πάμε στην τετρακίνηση για τη νέα M5, αλλά σε περίπτωση που το κάνουμε – ως μια εταιρεία που έχει μια μακρά ιστορία στη κίνηση στους πίσω τροχούς – θα είναι με πολύ πισωκίνητα χαρακτηριστικά με διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.

2018-bmw-m5-f90-testing-again-on-the-nurburgring

Ο Quintus επιβεβαίωσε, όμως, ότι η νέα M5 θα αποδίδει τόσα άλογα όσα και ο ανταγωνισμός, με τις φήμες να λένε ότι θα κινείται από τον 4.4-λίτρων twin-turbo quad-cam V8, απόδοσης 600+ ίππων και 850 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο. Χαρακτηριστικά τόνισε:

Ένα 600-ίππων αυτοκίνητο με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και απενεργοποιημένο το ESP είναι πολύ δύσκολο να το χειριστείς, ακόμα και αν είσαι έμπειρος. Έτσι, ίσως υπάρχουν κάποιες ιδέες για το πώς μπορούμε να κάνουμε ένα καλύτερο στο χειρισμό αυτοκίνητο. Λέγοντας αυτό, είναι σημαντικό να επιμείνουμε στη φιλοσοφία μας: να είναι ένα καλά διαχειρίσιμο αυτοκίνητο, να επιμείνουμε στα αγωνιστικά μας γονίδια, την τεχνολογία, την ευελιξία και την ακρίβεια που αντιπροσωπεύει η μάρκα M. Εμείς ποτέ δεν θα συμβιβαστεί σε κάτι από αυτά.

Να θυμίσω ότι έχουν διαρρεύσει τα προσχέδια της νέας Μ5, της οποίας το ντεμπούτο αναμένεται να γίνει στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, με την κυκλοφορία της να ξεκινάει τον Μάιο.

  • πλεον τοσο γρηγορη….που θα θελουμε την απλη !!!! :-D

  • rous

    Σιγουρα θα ειναι 4κινητη.

    • manowar

      Δεν νομιζω θα υπαρχει προαιρετική εκδοση

  • manowar

    Τελειοτητα λιμουζινα με πανω απο 600 ιππους 3.5 0-100 κυριλα σπορτιλα ποιοτητα τεχνολογια κλειδακι τυπου (σμαρτφον) με οθονη και ενα σωρο επιλογες…απλα bmw M5 the…..
    ?….

    • mother1russia

      Θα τους σπασει ολους περιμενε να δεις ;p

  • Mika

    Λογικο ειναι, για λογους πρεστιζ κι οχι μονο!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Θα είναι σούπερ ουαου, και με υψηλή ποιότητα και τεχνολογία και με 600 άλογα και τούμπανο θα χτυπήσει την κορυφή! Ανυπομονώ!