Η Nissan στην έκθεση του Τόκιο τον Οκτώβριο του έτους θα παρουσιάσει δύο πρωτότυπα, τα Z Concept και Juke e-Power Concept. Το πρώτο θα μας δείχνει πως θα μοιάζει η 7η γενιά του Z, με την τωρινή έκδοση, το 370Z, να βρίσκεται στην αγορά από το 2008. Το πρωτότυπο θα έχει έντονο σχεδιασμό, μικρότερο μεταξόνιο και θα κατασκευαστεί πάνω στην FR-L πλατφόρμα του Infiniti Q60 Coupe.


Κίνηση θα παίρνει από τον biturbo 3,0-λίτρων V6 που στη περίπτωσή του θα αποδίδει κοντά στα 400 άλογα με 474 Nm ροπής, με την κίνηση να περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2019 θα εξοπλίζεται και με έναν V6 3,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 300 ίππων, αλλά και με ένα υβριδικό σύνολο που θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνδυαστικά κοντά στα 460-500 άλογα.

Το Juke e-Power Concept θα αντλεί στοιχεία από το Gripz concept (φωτό) και κίνηση θα παίρνει από έναν 1.200αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης που θα χρησιμοποιείται ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες του. Το σύστημα έχει τοποθετηθεί ήδη στο Note e-Power ενώ θα μπει και στα υπόλοιπα μοντέλα της Nissan.

  • SAMURAI-66

    Θα δουμε πολλες εκπληξεις στο τοκιο φετος.
    Εδω μια πρωτη εικονα των δυο μοντελων της nissan οπως την παρουσιαζουν οι γιαπωνεζοι.
    https://uploads.disquscdn.com/images/8c45cfdd6ab3920a45c4a4365d82457e99b849f6001805caa02c722ec91d692b.jpg

  • Anestis Genk

    Αν δεν έχει Μ/Τ το χάλασαν. Όμως το Ζ είναι τόσο τέλειο που “κάτι” πρέπει να κάνουν για να μπορούν να το πουλήσουν ως καινούριο και ως “προηγμένο”. Αντί να δουλέψουν σε αγνές λύσεις όπως χαμηλό βάρος και τρελό στήσιμο-αίσθηση, προτιμούν να βάλουν λαμπάκια που φαίνονται και μπορεί ο χρήστης να καταλάβει την διαφορά με το μάτι.