Στη περασμένη έκθεση της Γενεύης η Alpina είχε παρουσιάσει την B7 BiTurbo και πλέον μια τέτοια βρίσκεται στην μεγαλύτερη αντιπροσωπεία BMW στον κόσμο, σε αυτή του Abu Dhabi.

Βαμμένη στο καφέ με χρυσαφί τόνους individual χρώμα, η B7 στην Ευρώπη είναι διαθέσιμη ως πισωκίνητη, ενώ στις υπόλοιπες αγορές προσφέρεται αποκλειστικά ως τετρακίνητη. Στο εσωτερικό συναντάμε καφέ επενδύσεις και κάτω από το καπό της κρύβεται ο twin-turbo V8 κινητήρας των 4.4 λίτρων που αποδίδει 600 άλογα από τις 5.750 έως τις 6.250 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το κλασικό, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF, η B7 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

Η Alpina B7, εφοδιάζεται με την DDC αερανάρτηση που σε συνδυασμό με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και το Road Preview σύστημα που χρησιμοποιεί το GPS για να “βλέπει” μπροστά, μεταβάλλει κατάλληλα τις ρυθμίσεις για να ταιριάζουν στις επερχόμενες στροφές. Επίσης ρυθμιζόμενη, είναι η απόσταση από το έδαφος αφού για παράδειγμα, πάνω από τα 225 χλμ/ώρα, η ανάρτηση χαμηλώνει κατά 2 εκατοστά και η γωνία κάμπερ των εμπρός τροχών αυξάνεται για να βελτιωθεί η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης. Από την άλλη, σε ταχύτητες κάτω των 32 χλμ/ώρα, ο οδηγός μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 2 εκατοστά ώστε να περάσει πάνω από κάποιο εμπόδιο. Τέλος, να σημειώσουμε ότι το σύστημα πέδησης, αποτελείται από δίσκους 394 χιλιοστών στους εμπρός τροχούς και 368 χιλιοστών στους πίσω με τετραπίστονες δαγκάνες παντού.

Στο αισθητικό κομμάτι, η Alpina B7 έχει ότι θα περίμενε κανείς να έχει. Νέο εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, νέο πίσω προφυλακτήρα και τις κλασικές, πολυάκτινες ζάντες – σήμα κατατεθέν του βελτιωτή σε διάσταση 20 ιντσών. Αποφεύγει τις υπερβολές, όπως αρμόζει τόσο στο στυλ της Alpina, όσο και στον χαρακτήρα του μοντέλου.