Στην έκθεση του Σικάγο η Hyundai παρουσίασε στους Αμερικάνους το νέο Elantra GT ή αν προτιμάς το νέο i30 που είδαμε στην έκθεση του Παρισιού τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το σώμα είναι κατασκευασμένο από 53% χάλυβα υψηλής αντοχής, το διπλάσιο από το ποσοστό που χρησιμοποιούσε η προηγούμενη γενιά, κάνοντας το να ζυγίζει 28 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά, με την ακαμψία να αυξάνεται κατά 22%.

Η κορεατική φίρμα υπόσχεται περισσότερους χώρους στους επιβάτες όπως και περισσότερο διαθέσιμο χώρο στο πορτμπαγκάζ. Το μήκος του είναι 4.340 χιλιοστά, το πλάτος φτάνει τα 1.795 χιλιοστά, το ύψος τα 1.455 χιλιοστά και το μεταξόνιο τα 2.650 χιλιοστά. Οι διαστάσεις μεγάλωσαν κατά 40 χιλιοστά στο μήκος, κατά 15 χιλιοστά στο πλάτος, με το ύψος να μειώνεται κατά 15 χιλιοστά, με το μεταξόνιο να παραμένει το ίδιο, με το βάρος του να ξεκινά από τα 1.316 κιλά, ελαφρώς αυξημένο -κατά 10 κιλά- από την προηγούμενη γενιά. Παρά το ελαφρύτερο σώμα, το νέο αυτοκίνητο να διαθέτει περισσότερο εξοπλισμό, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί το βάρος.

Χρησιμοποιεί γόνατα MacPherson μπροστά με την πίσω ανάρτηση να αποτελείται από ημιάκαμπαο άξονα στις απλές εκδόσεις και με πολλαπλών συνδέσμων στην έκδοση GT. Σύμφωνα με την Hyundai, το Elantra GT έχει γίνει πιο ευέλικτο και ανταποκρίνεται καλύτερα στον χειρισμό, έχοντας ταυτόχρονα δυναμικά χαρακτηριστικά. Το τιμόνι έχει γίνει αμεσότερο, ενώ ανταποκρίνεται 10% καλύτερα, με τα φρένα να έχουν βελτιωθεί και αυτά. Όλα τα παραπάνω βελτιώνουν την οδηγική άνεση, κάνοντας το Elantra GT πιο δυναμικό, πιο ευέλικτο και πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Μηχανικά προσφέρεται με έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 162 ίππων που συνδυάζεται είτε με ένα 6άρι μηχανικό, είτε με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Επίσης υπάρχει ένας 2,0-λιτρος απόδοσης 147 ίππων, με την έκδοση Elantra GT Sport να φορά τον 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 201 ίππων που συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό είτε με 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Το Elantra GT Sport διαθέτει ζάντες 18″ και μεγαλύτερα δισκόφρενα.

Στο εσωτερικό η Hyundai έχει τοποθετήσει στο μοντέλο λιγότερους φυσικούς διακόπτες, μεγάλη “πλωτή” οθόνη αφής 8″ η οποία βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό, μιας και η βασική έκδοση έχει οθόνη 5″. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, υπάρχει ασύρματος επαγωγικός φορτιστής smartphone, σύστημα πλοήγησης της TomTom, με την εικόνα του εσωτερικού να δείχνει ποιοτική, μιας και συναντάμε τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλς, αλουμινένια και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, δερμάτινες επενδύσεις και προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή. Ο χώρος των αποσκευών ανέρχεται στα 395 λίτρα, που μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.301 λίτρα.

Η Hyundai έχει τοποθετήσει αρκετά χαρακτηριστικά ασφαλείας στο Elantra GT, όπως αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, ενεργό cruise control, σύστημα ειδοποίησης τυφλής γωνίας, σύστημα ειδοποίησης διασταυρώσεων, αυτόματη μεγάλα σκάλα, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα που καταλαβαίνει πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος, όπως και ένα σύστημα που σαρώνει τον χώρο πίσω από το αυτοκίνητο όταν κάνει κάποιος όπισθεν.

Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του στις ΗΠΑ από το καλοκαίρι.

  • SAMURAI-66

    Εμφανισιμο και με ομορφο εσωτερικο αλλα μεχρι εκει…μπορουν περισσοτερα οι κορεατες.

  • rous

    Σαν να λεμε KIA με σηματα HYUNDAI.

  • panos

    πισωγυρισμα σχεδιαστικα το i30, δεν ειναι υπερβολη οτι το παλιο δειχνει
    πιο συγχρονο απο το νεο..

  • crazyfrog

    μπραβο στη χιουνται και την κια.παρολο που βρισκονται στη γειτονια εχουν βαλει τα γυαλια στο γιαπωνεζικο συνοθυλευμα της κακογουστιας.

  • Anestis Genk

    Μοιάζει με άλλες μάρκες και αυτό είναι κακό, προτιμώ το κορεάτικο design και ας το θεωρούν οι Ευρωπαίοι άσχημο.

  • Mrdesperado32

    Μοιαζει με γκλοφ και αυτο δεν ειναι καλο.πολυ υπνος το σχεδιο…

  • LefterisKa.Ch

    για καποιο λογο αυτο το αυτοκινητο μου αρεσει αρκετα!