Από το περασμένο καλοκαίρι διαβάζουμε ειδήσεις σχετικά με την επιστροφή της παραγωγής του κλασσικού Land Rover Defender, μιας και ο Jim Ratcliffe, ο μεγιστάνας της εταιρείας χημικών Ineos, θέλει να το επαναφέρει στη ζωή.

Αυτό τελικά θα συμβεί όχι όμως με το όνομα Defender, μιας και η Ineos πήρε την απόφαση να ξεκινήσει την παραγωγή ενός SUV που θα μοιάζει πολύ στο Defender, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα αποτελεί αυθεντική ρέπλικα του σκληροτράχηλου μοντέλου. Ο Ratcliffe όντας μεγάλος θαυμαστής του Defender και αποφασισμένος να το επαναφέρει στη παραγωγή υπό κάποια μορφή, που θα έχει έντονη ομοιότητα με το Defender, αλλά χρησιμοποιώντας διαφορετικό όνομα, δηλώνοντας:

Νομίζω ότι το Defender μπορεί να αναβαθμιστεί για να γίνει το καλύτερο και πιο στιβαρό off-road του κόσμου.

Ο διευθυντής της Ineos, Tom Crotty δήλωσε πρόσφατα πως η εταιρία του θέλει να δημιουργήσει ένα νέο SUV “χωρίς συμβιβασμούς” μέχρι το τέλος της δεκαετίας, που δεν θα φέρει υψηλή τεχνολογία, αλλά θα είναι πολύ ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές. Θα πωλείται παγκοσμίως, θα παίρνει κίνηση από έναν κινητήρα πετρελαίου που θα προέρχεται από κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, και θα έχει τιμή κοντά στις £25.000 (€30.000), Επίσης εξετάζονται τόσο υβριδικές, όσο και ηλεκτρικές λύσεις ώστε να ενταχθούν στην γκάμα του μοντέλου αργότερα.

Η Ineos εκτιμά πως θα χρειαστεί τουλάχιστον τρία χρόνια μέχρι να ολοκληρώσει την ανάπτυξη και την εξέλιξη του νέου οχήματος, ο σχεδιασμός του οποίου θα είναι “old school”. Μάλιστα ο Crotty όταν ρωτήθηκε για το ποια είναι η στάση της Jaguar Land Rover για τις βλέψεις της εταιρίας του, είπε πως η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη ενημερωθεί για τα σχέδια τους και πως κρατά μια “ουδέτερη” στάση. Συμπλήρωσε πως η Ineos θέλει να βελτιώσει την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, έχοντας ως σημείο αναφοράς το Toyota Land Cruiser. Τέλος θέλει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στην Βόρεια Αγγλία, με επένδυση ύψους £250.000.000, ώστε να είναι ικανό να παράγει 20.000 μονάδες του SUV ετησίως.

  • Petros K
  • Anestis Genk

    Κάποτε ήταν το απόλυτο off road, μετά βγήκε το Suzuki Samurai.

    • to NIVA που το βαζεις ???? πανω η κατω απο το samurai ?

    • Smartass

      To NIVA είναι άλλη κατηγορία γιατί έχει αυτοφερόμενο πλαίσιο.
      Όμως είναι εξίσου σκληροτράχηλο όπως το Samurai και το LR.

    • Anestis Genk

      Κάτω, μόνο επειδή έχει μεγαλύτερο τεκμήριο και τέλη κυκλοφορίας.
      Μερικά διορθώσιμα φάουλ είναι καλτ, όπως και το made in ussr.

  • DΛMIΣN

    Δώσε πόνο μωρή Ινεός!!!