Νομίζω πως έχουν γραφτεί τα πάντα για τον 2JZ. Ό,τι και να πω γι’ αυτόν τον 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα, είναι πραγματικά λίγο. Οι μηχανικοί της Toyota έδειξαν τι είναι ικανοί να κάνουν, κάτι που, για κάποιον λόγο, δεν συμβαίνει τώρα. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να βελτιωθεί με τεράστια ευκολία και να αντέξει τη θηριώδη δύναμη που θα πρέπει να προσφέρει.
Άρα, τι είναι 1.000 άλογα; Απολύτως τίποτα! Κάτι ακόμα που τον χαρακτηρίζει είναι το engine swap, ακριβώς επειδή είναι ένα μοτέρ με τεράστια αντοχή στον χρόνο και τη βελτίωση. Το Toyota GT86 από μόνο του δύσκολα πιάνει 4ψήφιο αριθμό αλόγων, αλλά όταν αναλάβει ο 2JZ, τότε το ιαπωνικό αυτοκίνητο μετατρέπεται σε κτήνος.