Και ως γνωστόν ο όρος μείωση δαπανών συνήθως σημαίνει πως κάποιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αρχίσουν να μη θεωρούν τη θέση τους δεδομένη.

Μετά λοιπόν και από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, έρχεται και η σειρά της Ford να επανεξετάσει τη στρατηγική της στο Μεγάλο Νησί, μετά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος για το Brexit. Η ανησυχία της Μπλε Οβάλ εντείνεται και από τον ρυθμό ανάπτυξης στην ευρωζώνη, ο οποίος ελαττώνεται συνεχώς.

Το εργοστάσιο της εταιρίας στο Bridgend, όπου κατασκευάζονται οι 4-κύλινδροι κινητήρες EcoBoost, φαίνεται να είναι αυτό που θα επηρεαστεί κατά κύριο λόγο. Προς το παρόν η παραγωγή είναι αρκετή, ώστε να εγγυηθεί την διατήρηση των 1.100 θέσεων εργασίας, αλλά οι εκτιμήσεις για την εξέλιξη της ζήτησης για τους εν λόγω κινητήρες δεν είναι και οι πλέον αισιόδοξες, απ’ τη στιγμή που θα παρουσιαστούν οι νέοι 3-κύλινδροι EcoBoost.

Δεν χρειάζεται να πούμε πως η μονάδα παραγωγής του Bridgend θα πρέπει να εξασφαλίσει την ανταγωνιστικότητα της για να προσελκύσει νέες επενδύσεις, και οι πιθανοί τρόποι για να γίνει αυτό είναι ψηλά στην ατζέντα μας. Εργαζόμαστε μαζί με τις ενώσεις εργαζομένων για να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση,

δηλώνει η Ford. Προς το παρόν δεν σχεδιάζεται “κόψιμο” θέσεων εργασίας, αλλά αν επαληθευθεί το χειρότερο σενάριο το εργοστάσιο θα μείνει με περίπου 600 εργαζόμενους αντί των 1100 σήμερα.