Το Italdesign Aztec είναι μία πολύ ιδιαίτερη περίπτωση αυτοκινήτου. Παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τορίνο το 1989 και σε αντίθεση με ότι πιστεύει πολύς κόσμος, πέρασε σε περιορισμένη παραγωγή. Εξαιρετικά περιορισμένη… ενώ είχαν προγραμματιστεί να παραχθούν 50 κομμάτια, τελικά μόνο 18 είδαν το φως του ήλιου. Τον σχεδιασμό του οχήματος, επιμελήθηκε ο Giugiaro. Ο κινητήρας, είναι ένας 5-κύλινδρος της Audi, απόδοσης 250 ίππων, που συνδυάζεται με ένα κιβώτιο, προερχόμενο από την Lancia Delta Integrale 4×4, ενώ η ισχύς περνά στον δρόμο μέσω ενός συστήματος τετρακίνησης της Lancia.

Οδηγός και συνοδηγός, κάθονταν σε ξεχωριστά “διαμερίσματα” και μιλούσαν μέσω “ενδοεπικοινωνίας”. Ο συνοδηγός, είχε μπροστά του και ένα τιμόνι… το οποίο όμως δεν ήταν λειτουργικό. Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, είχε ένα πάνελ μέσω του οποίου μπορούσε κάποιος να αποκτήσει πρόσβαση σε διάφορα υποσυστήματα…

Ένα τέτοιο Aztec, παραγωγής Ιουλίου 1992, πωλείται έναντι του ποσού των 999.880 ευρώ και έχει διανύει 7.000 χλμ. Μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 247 χλμ/ώρα.

  • αυτο μπροστα απο τον συνοδιγο τι κανει ;; βλεπω ενα κουμπουτερακι αλλα το σταθερο τιμονι τι ρολο παιζει ;;

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ποιο ασχημο πεθαινεις

  • manowar

    Ναι ρε μλκες εκει στην ιταλιαν ντιζαιν να σας δωσω 1.000.000 ευρω να παρω τον ντενεκε αυτονα ,,και οπου περναω να λενε: ((δες τον 3καραγκιοζα δεν φτανει που εβαλε βοδυκιτ στο λαντα,,, το εκοψε και το εκανε καμπριοτροπετο))…τρομπες…αζντεκ λεει ονομα για αυτοκινητο..αφου δεν το βγαλανε τζεπετο..