Στα τέλη του περασμένου μήνα, η DS παρουσίασε το DS 7 Crossback, το νέο της crossover που προορίζεται και για την αγορά της Ευρώπης, σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία, με τη γαλλική εταιρεία να φέρνει φυσικά το DS 7 Crossback στην Έκθεση της Γενεύης.

Το μοντέλο βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα της PSA και διαθέτει LED φωτιστικά σώματα και στο εσωτερικό του υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις, χρωμιομένα διακοσμητικά και δύο οθόνες 12 ιντσών, με την μία να λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και την άλλη ως η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Το DS 7 Crossback έχει μήκος 4,57 μέτρα, πλάτος 1,89 μέτρα, ύψος 1,62 μέτρα. Κίνηση παίρνει από βενζινοκινητήρες απόδοσης 130, 180 και 225 ίππων και από από δύο κινητήρες πετρελαίου απόδοσης 130 και 180 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, με την υβριδική E-Tense έκδοση να αποδίδει συνδυαστικά 300 άλογα, με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, να στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Έχει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ, με τις μπαταρίες 13 kWh να φορτίζουν μέσα σε 4,5 ώρες με χρήση απλής οικιακής πρίζας. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες 109 ίππων ο καθένας.

Εξοπλίζεται με μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας όπως DS Connected Pilot, Stop & Go Active Cruise Control, DS Park Pilot, DS Night Vision, DS Driver Attention Monitoring, DS Active LED Vision και άλλα. Το DS 7 Crossback τοποθετείται απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3 και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, με την DS να ετοιμάζει και δύο ακόμη μικρότερα crossovers, όπως και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Από τις 7 Μαρτίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2017, θα προσφέρεται και η έκδοση DS Crossback La Premiere, η οποία μπορεί να συνδυαστεί με τους κινητήρες BlueHDi 180 και THP 225. Αυτή θα είναι διαθέσιμη σε τρία εξωτερικά χρώματα (γκρι, λευκό και μαύρο) και θα έχει δερμάτινες επενδύσεις σε απόχρωση Art Rubis.

Οι παραδόσεις του DS 7 θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2018 και η επιτυχία του θεωρείται ζωτικής σημασίας για την DS, προκειμένου να πιάσει τους στόχους πωλήσεων που έχει θέσει ως ένα premium brand. Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο Mulhouse στη Γαλλία αλλά και στο εργοστάσιο Shenzhen στην Κίνα.

  • bravakias

    Όμορφο. Πολύ καλή η προσπάθεια απο τους Γάλλους και ωραια εναλλακτική για τα γερμανικά που τα θεωρω λίγο βαρετά

  • Γιώργος Βαρδου

    Αουντίζει

  • Koss

    Ωραία σαν εναλλακτική αλλά εμφανισιακά είναι σαν μίξη audi με infiniti.

  • VaggD

    Δεν μου γεμίζει το μάτι, ίσως φταίει ότι το 3008 έβαλε πολύ ψηλά τον πήχη!