H εξαγορά της Opel από την PSA φαίνεται πως επανέφερε τις ορέξεις του Sergio Marchionne, του επικεφαλής της Fiat Chrysler Automobiles (FCA) για μια πιθανή συγχώνευση, προκειμένου να μειωθούν τα κόστη ανάπτυξης και παραγωγής και να αυξηθούν τα κέρδη. Ο Marchionne πέρυσι προσπάθησε να καταφέρει να πείσει την GM να συγχωνευθούν, αλλά οι προσπάθειές του απέβησαν άκαρπες και τώρα, από τη Γενεύη δήλωσε πως θα μπορούσε να υπάρξει μια συγχώνευση της FCA με την VW. Όπως χαρακτηριστικά είπε:

Πλέον δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία πως στο προσεχές διάστημα μπορεί η VW να καταθέσει μια πρόταση συγχώνευσης που θα μπορούσε να έχει βάση συζήτησης. Ο συνδυασμός PSA και Opel πλέον απειλεί την VW, μιας και ο νέος όμιλος γίνεται η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, με την VW να αποκτά έναν ισχυρό αντίπαλο.

και συνέχισε σχετικά με την GM:

Εγώ δεν κλείνω καμία πόρτα. Μπορεί να ξαναχτυπήσω την πόρτα της GM χωρίς ντροπή ή μπορεί να χτυπήσω οποιαδήποτε άλλη πόρτα αν πιστεύω πως αυτό θα είναι καλό για την FCA.

Ο Matthias Muller, ωστόσο, ο CEO της VW, με δηλώσεις του έριξε “πόρτα” στις όποιες ορέξεις του Marchionne. Συγκεκριμένα είπε:

Δεν είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε τίποτα αυτή τη στιγμή. Έχω να δω τον Marchionne για μήνες. Έχουμε άλλα προβλήματα τώρα.

Ο Marchionne μίλησε και για την California και για τα προβλήματα που αυτή έχει δημιουργήσει. Όπως είπε:

Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από τη California. Όσο και αν ακούγεται παράξενο, αυτό είναι το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης σήμερα στη Ferrari. Η California, είχε σχεδιαστεί αρχικά ώστε να βγει στην αγορά με τα σήματα της Maserati, αλλά η πολυπλοκότητα της δεν μπορούσε να δικαιολογήσει μια τιμή με τα σήματα της Maserati. Θα ήταν ζημιογόνα. Γι’αυτό και επιλέξαμε να την βγάλουμε στην αγορά με τα σήματα της Ferrari.

Μένει να δούμε αν ο Marchionne πάρει την απόφαση να καταργήσει την California T από τη γκάμα της Ferrari.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Όλο και κάποια πόρτα στο τέλος θα ανοίξει.
    Για την California συμφωνώ απόλυτα, για μένα ίσως η πιο άσχημη Ferrari των τελευταίων 20 ετών. Ειδικά πίσω είναι εντελώς ακαλαισθητη. https://uploads.disquscdn.com/images/33db6c93ab48f493e27ac7b9732d6f96f75750de685f1998f640afbdc54577cd.jpg

  • Smartass

    O Σέρτζιο μου θυμίζει τον μικρό κατατρεγμένο Βασιλάκη Καΐλα.
    Δεν το θέλει κανείς τον καημένο.
    :D

  • gv

    πω πω εχει εξελιχτει στον πιο καημενο ceo της αυτοκινητοβιομηχανιας..
    σαν επαιτης που ζηταει λιγη βοηθεια..
    η vw εχει ηδη αρκετές εταιρειες για να κανει οικονομια κλιμακας και αν ποτε εκανε συγχωνευση δε θα το εκανε με την fca γιατι καποια brands της ερχονται σε ευθεια αντιπαραθεση με τα δικα της και θα ηταν δυσκολο να τα τοποθετησει στην αγορα χωρις να επηρεαζει το ενα το αλλο..
    επιλεγμενες εταιρειες θα αγοραζε μονο και αν..
    πχ εταιριες τύπου magneti marelli,bosch κτλ..

  • mixalhs7

    Το πιο πιθανό απ όλα είναι πιστεύω ο Σερτζιο να βάζει στο κάδρο το vag για να πιεστεί πιο αποτελεσματικα κάποιος άλλος σε συγχώνευση πχ η GM η οποία μετά την παραχώρηση της opel δεν έχει παρουσία στην Ευρωπαϊκή αγορά!
    Θεωρώ πως στο vag δεν έχουν καμία όρεξη αυτή την οικονομικά αβέβαιη εποχή πέρα απ τα 22 δις που καλούνται να πληρώσουν σε πρόστιμα να φορτωθούν και τα 27 δις χρέη του fca.
    Πόσο μάλλον τι στιγμή που ο συνδυασμός της υπάρχουσας γκάμας των δυο πολυεθνικών είναι απέναντι σε κάθε segment και δεν υπαρχει η δυνατότητα να αλληλοσυμπληρώνονται, αν υποθετικά συγχωνευτούν.

  • Mika

    Ευσεβεις ποθοι του πουλοβερακια, για να κανει τζερτζελο!!! Μα γιατι γλυφεσαι στους κακους Γερμανους??
    Ιn your face, Β%&Η!!!!!!!!
    :p :p

  • MPAMPIS

    από ποτε η πρόταση συγχώνευσης δυο κολοσσών για να μειωθούν τα έξοδα και να αυξηθούν τα κέρδη .. εκλαμβάνεται σαν επαιτεία ..!

  • SAMURAI-66

    Ασχημη εποχη και ωρα διαλεξε ο σερτζιο να μιλησει για γαμο και μαλιστα στο πλεον προβληματικο group που αντιμετωπιζει τεραστια οικονομικα προβληματα απο της απανωτες κατραπακιες του dieselgate που ακομα δεν εχει φτασει στο τελος του και εχει πολλα επεισοδια ακομα να δουμε.
    Αν δεν καρποφορησουν οριστικα οι συνομιλιες με την GM το επομενο βημα του θα ειναι να κοιταξει στην ανατολη βολιδοσκοπωντας honda και toyota.
    Βεβαια και παλι δυσκολο δειχνει σαν εγχειρημα δεδομενου οτι η πρωτη εχει γερες βασης και μεγεθος αρκετα μεγαλο…βγαζει μεχρι και αεροπλανα…και μαλιστα διπλα στα διτροχα που την φερνουν στην πρωτια του χωρου διεθνως νιωθει δικαιολογημενα ατρωτοι,η μεν δευτερη σαν παγκοσμιος κολοσσος εχει ηδη στενες σχεσεις με subaru-mazda-suzuki που καποια στιγμη θα μπουν υπο την σκεπη της και ειναι απιθανο αν ψαχνει ευρωπαιο παρτενερ οταν εχει μαλιστα δεδομενη συνεργασια και γλυκοκοιταει μαλιστα πολυ πιθανον και την bmw.
    Αν και ποτε δεν πρεπει να λες ποτε!
    Παντως θα γινει σιγουρα το ντιλ της fca με καποιο μεγαλο γιατι πιεζουν ασφυκτικα οι καταστασεις και θελει δικαιολογημενα βοηθο στην πορεια της.

    • manowar

      παραπληροφορεις τον κοσμο με τις αρλουμπες σου και με τα κολλήματα τα προσωπικα που εχεις γιατι μπορει να εισαι και κουμουνιστης (υποθετω δεν λεω) και λες οτι σ κατεβει ….κοιτα επιδη ειναι πολλα οσο αφορα αυτο το θεμα fca-vw και επιδη τα εχουμε διαβασει Πρόσφατα στο διαδικτυο εδω με την παρεα μου ,,,κατσε διαβασε τους λογους και ξεστραβωσου..προβληματικη η vw αυτον τον καιρο που εχει κατακτήσει τελευταια 5ετια wrc lemans σερι με τα τρυπανια που εχει παρουσιασει εμπρακτα….ειδε ο μαρκιονε τα λαμποργκινι και πετανε πανω στην ασφαλτο απο κει που ειχαν συμπεριφορά τρακτερ και τα εκραζαν απο τον ιδιο τον ενζιο μεχρι τον αρχιμηχανικο της αλφα ρομεο..ασχετε διαβασε πρωτα που κανεις copy paste τις γνωστες παραμυθες..

    • και άμα είναι κομμουνιστής τσολιά μου τί; θα τον εκτελέσετε εσύ και η παρέα σου; ρε πρόσεχε τί γράφεις, είσαι απαράδεκτος. εσύ δεν έχεις κολλήματα; δε μου τα έχεις ζαλίσει ΄σε κάθε θέμα είτε αφορά αυτοκίνητα είτε αφορά μπιέλες;

    • Herc

      Mαλλον δεν ξερεις τι σου γινεται.Μια χαρα αναλυση εκανε.Το παλικαρι εθειξε τα οικομικα-τις οικονομιες κλιμακως και τις αγορο-συνχωνευσεις των αυτοκινητοβιομηχανιων και εσυ ασχολησε με WRC-LeMans, αμορτισερ και το πως στριβουν τα αυτοκινητα, τα οποια ειναι εντελως ασχετα με το θεμα.Εντελως εκτος τοπου και χρονου.Μη σου θιξουμε το Group και την BMW.
      Kαι τελος ο Ακιο Toyoda ειναι γατα.Σιγα να μην ασχοληθει με την καθε χρεοκοπημενη εταιρεια.Εαν ηταν να σωνει εταιρειες θα γινοταν ναυαγωσωστης.Θα ειχε αγορασει προπολου εταιρειες οπως OPEL-SAAB-VOLVO-SEAT-SKODA-ALFA ROMEO-LOTUS, που η τελευται θα ηταν μια εξυπνη κινηση.
      Και να θυμαστε, οτι οι πολλες πωλησεις δεν φερνουν παντα τα πολλα κερδη.Γιατι ειναι πιο πολλα τα κερδη για την TOYOTA εαν πουλησει ας πουμε 5 εκατομμυρια corolla, και διαφορετικα, πιο μειωμενα το κερδη για το Group με 5 εκατομμυρια αυτοκινητα αντιστοιχα μοντελα τις Corolla π.χ leon-golf-octavia-a3 κτλ.

  • Giannisk

    Η εξαγορά της OPEL από την PSA δεν άνοιξε την όρεξη του Marchione αλλά ίσως να τον πανικόβαλε λιγάκι. Δημιουργείται ένας τεράστιος όμιλος με συνολικό όγκο πωλήσεων πάνω από 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως για το 2016. Ψάχνεται για στήριγμα αλλά κανείς δεν είναι πρόθυμος να του το δώσει.

  • με αυτα που εχω διαβασει εδω κατα καιρους….ευτυχως δεν εκλεισε η συμφωνια !!!!
    γιατι τα VW χαλανε λενε…..τα FCA χαλανε λενε…….
    θα αγοραζε καποιος VW-FCA και θα του ελεγαν ελα να το παραλαβεις απο το συνεργειο !!!!

    παντως περαν της πλακας……
    1-δεν ειναι καιρος για συνεργασιες για κανεναν απο τους δυο….αφου εκαστος εχει τα προβληματα του…..
    2- οταν τα φαν μποιζ τσακωνοντε για το ποια πολυεθνικη ειναι καλυτερη….οι CEO τους σκεφτοντε πως να τα κανουν πλακακια για μεγαλυτερο κερδος !! ;-)
    3- δεν ειδα κανεις να σχολιαζει το θεμα της california που ηταν να βγει σαν masserati αλλα κανεις δεν θα την αγοραζε με αυτο το σηματακι !!!

    • rous

      ελα να το παρεις απο το συνεργειο χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • λαδιερα που να σκουριαζει !!! μην σου τυχει !!!!! :-P

    • “2- οταν τα φαν μποιζ τσακωνοντε για το ποια πολυεθνικη ειναι
      καλυτερη….οι CEO τους σκεφτοντε πως να τα κανουν πλακακια για
      μεγαλυτερο κερδος !! ;-)”
      Σχόλιο της ημέρας! COTD!

    • τι ειναι το COTD ????

    • Comment Of The Day

    • manowar

      Ακου εδω c o t d ,,,,l a p d ειπες κατι πριν για τσολιαδες και σβηστηκαν ολες οι απαντησεις μπορει να ονειρευεσαι φουστανελες ,,επιδη μιλησες για εκτελεσεις εγω προσωπικα δεν μισω ελληνες ωστε να χρησημοποιω τακτικες (μελιγαλα) και πηγαδες…με πιανεις ??κουμουνι?και δεν υποστιριζω λογο ιδεολογίας αλλα και δουλειας ουτε εγω ουτε κανεις απο τα αδερφια που γνωρισα κανενα πολιτικο ακρο..λοιπον ασε το μπλα μπλα το πολυ γιατι οι τεχνικες σας σημερα ειναι μονο να βγαινετε με την ντουντουκα και να παραπληροφορειτε τον κοσμακη την τρελιτσα πουλα την σε κανενα πιτσιρικα.. βρες αλλον να το πριζεις τ @@ διαδικτυακα εδω ειναι αρθρο για αυτοκίνητα και ολοι μιλανε για μοτερ μπιελες

  • Ουδείς άνθρωπος θα ήθελε να μπλέξει με τον μαρκιόνε. “Έχουμε άλλα προβλήματα τώρα” …”πού να ασχολούμαστε και με τον μαρκιόνε, τον έχετε δει πώς ντύνεται;”

  • Christos Dimou

    H VAG έχει ένα τεράστιο αριθμό μαρκών που καλύπτουν κάθε περίπτωση.

    1. VW. Reference.
    2. Audi. Luxury.
    3. Seat. Sport
    4. Skoda. Family.
    5. Lambo. Supercar
    6. Bugatti. Exotic
    7. Porsche. Sportscar
    8. Ducati. Motorbikes
    9. MAN. Heavy Trucks
    10. Scania. Trucks & Buses

    Αν υπάρχει ένας τομέας που ίσως να ενδιέφερε την VAG από την FCA είναι το όνομα Jeep. Η AR θα μπορούσε ίσως, ίσως κάπου να χωρέσει αλλά πια το κενό καλύπτει με επιτυχία η Audi. Για την Lancia δεν το συζητάμε καν ενώ για τη FIAT δεν υπάρχει κανένας λόγος όταν υπάρχει η Seat. Για το τι γίνεται στην Αμερική είναι άλλη ιστορία αλλά και πάλι η VAG είναι committed να παραμείνει με το Reference mark και τις Audi, Porsche, Lambo κ.λπ. σε ειδικούς ρόλους…

    • Henry Gloval

      Ξέχασες την Bentley. Super luxury?

    • Christos Dimou

      Ακριβώς! Οπότε τι υπάρχει; Μία AR ίσως να βόλευε ως sport luxury αλλά όχι για την Γερμανία.

  • Bon Viveur

    Φοβερός μάνατζερ όπως και αυτός της Νίσσαν, αν είχα εταιρεία θα τον ήθελα για ceo