H εξαγορά της Opel από την PSA φαίνεται πως επανέφερε τις ορέξεις του Sergio Marchionne, του επικεφαλής της Fiat Chrysler Automobiles (FCA) για μια πιθανή συγχώνευση, προκειμένου να μειωθούν τα κόστη ανάπτυξης και παραγωγής και να αυξηθούν τα κέρδη. Ο Marchionne πέρυσι προσπάθησε να καταφέρει να πείσει την GM να συγχωνευθούν, αλλά οι προσπάθειές του απέβησαν άκαρπες και τώρα, από τη Γενεύη δήλωσε πως θα μπορούσε να υπάρξει μια συγχώνευση της FCA με την VW. Όπως χαρακτηριστικά είπε:

Πλέον δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία πως στο προσεχές διάστημα μπορεί η VW να καταθέσει μια πρόταση συγχώνευσης που θα μπορούσε να έχει βάση συζήτησης. Ο συνδυασμός PSA και Opel πλέον απειλεί την VW, μιας και ο νέος όμιλος γίνεται η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, με την VW να αποκτά έναν ισχυρό αντίπαλο.

και συνέχισε σχετικά με την GM:

Εγώ δεν κλείνω καμία πόρτα. Μπορεί να ξαναχτυπήσω την πόρτα της GM χωρίς ντροπή ή μπορεί να χτυπήσω οποιαδήποτε άλλη πόρτα αν πιστεύω πως αυτό θα είναι καλό για την FCA.

Ο Matthias Muller, ωστόσο, ο CEO της VW, με δηλώσεις του έριξε “πόρτα” στις όποιες ορέξεις του Marchionne. Συγκεκριμένα είπε:

Δεν είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε τίποτα αυτή τη στιγμή. Έχω να δω τον Marchionne για μήνες. Έχουμε άλλα προβλήματα τώρα.

Ο Marchionne μίλησε και για την California και για τα προβλήματα που αυτή έχει δημιουργήσει. Όπως είπε:

Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από τη California. Όσο και αν ακούγεται παράξενο, αυτό είναι το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης σήμερα στη Ferrari. Η California, είχε σχεδιαστεί αρχικά ώστε να βγει στην αγορά με τα σήματα της Maserati, αλλά η πολυπλοκότητα της δεν μπορούσε να δικαιολογήσει μια τιμή με τα σήματα της Maserati. Θα ήταν ζημιογόνα. Γι’αυτό και επιλέξαμε να την βγάλουμε στην αγορά με τα σήματα της Ferrari.

Μένει να δούμε αν ο Marchionne πάρει την απόφαση να καταργήσει την California T από τη γκάμα της Ferrari.