Διθυραμβικά είναι τα σχόλια που έχει γραφτεί και ειπωθεί για την Porsche 911 GT3 RS. Και πώς να μην είναι, όταν η γερμανική εταιρεία έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που έχει όλα τα καλούδια για ατελείωτους και πολύ γρήγορους γύρους στην πίστα. Επιπλέον, τα 500 ατμοσφαιρικά άλογα και 460 N·m ροπής είναι νούμερα που δεν εντυπωσιάζουν στις μέρες μας, όμως είναι υπεραρκετά για ένα τέτοιο όχημα.

Αν σε ρωτούσα, τι είναι ταχύτερο στην πίστα, η 918 Spyder ή η 911 GT3 RS, τι θα μου έλεγες; Μάλλον θα πόνταρες τα λεφτά σου στο hypercar, όμως εξαρτάται από την πίστα. Για παράδειγμα, στο Hockenheim η 911 GT3 RS είναι κατά μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη, δείχνοντας έτσι πως, σε μία μικρή πίστα με μικρές ευθείες, τα 887 άλογα και 1.280 N·m ροπής δεν είναι το παν!

  • mixalhs7

    Για το βάρος της η 918 έβαλε τα γυαλιά σε πολλούς. Μην ξεχνάμε πως τα GT μοντελα της γενιάς 991 χρησιμοποιουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της 918 συν την 4διευθυνση της!

    • Sciroccakias

      Δεν είναι αυτοκίνητο πίστας η 918. Είναι αυτοκίνητο εντυπωσιασμού με άφθονη μηχανική και τεχνολογική τεχνογνωσία. Η απόλαυση σε κάθε επίπεδο είναι εδώ. Στην GT3.

    • mixalhs7

      Για την εταιρεια η 918 ειναι ενα technological showcase οπως καθε super sportscar που βγαζει καθε 10 χρονια.
      Για τον αγοραστη ειναι ενα roadcar που μπορει και να τρεξει στη πιστα.
      Η GT3 ειναι κι αυτο ενα roadcar που μπορει να τρεξει σ ενα trackday χωρις να χρειαστει ενα επιτελειο μηχανικων να το υποστηριξει.
      Η απολαυση ειναι point of view.

  • Mika

    Οπως και να εχει,ειναι εντυπωσιακο….