O Sergio Marchionne από τη Γενεύη δήλωσε πως είναι πεπεισμένος πως οι μικρές diesel κινητήρες είναι καταδικασμένοι να πεθάνουν στα μικρά αυτοκίνητα πόλης, συμπληρώνοντας πως η επόμενη γενιά του Fiat 500 δεν θα προσφέρεται με τον 1.300αρη MultiJet πετρελαιοκινητήρα, λόγω των εκπομπών NOx.

Ο Marchionne μεταξύ άλλων είπε:

Υπάρχουν πολύ λίγα πράγματα που είναι βέβαια στην αγορά, εκτός από ένα, πως οι μικροί diesel κινητήρες έχουν πεθάνει. Για τα άλλα πειραματιζόμαστε. Στη κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης, οι κατασκευαστές πρέπει να προσφέρουν μοντέλα που θα εξοπλίζονται με υβριδικούς κινητήρες και θα έχουν τιμή παρόμοια με αυτή των μοντέλων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Ωστόσο η δημιουργία πλήρων υβριδικών εκδόσεων των 500 και Panda θα ήταν πολύ ακριβά, κάτι που θα ήταν θανατηφόρο για την Fiat. Πρέπει να βρούμε άλλες λύσεις γι’αυτό πιστεύω πως πρέπει να αγκαλιάσουμε τα 48-volt συστήματα με πιο ρεαλιστικό τρόπο.

Η λύση έρχεται στα ήπια υβριδικά συστήματα 40 Volt, τα οποία μπορούν να προσφέρουν μερικά από τα κέρδη ενός πλήρους υβριδικού συστήματος, με πολύ μικρότερο κόστος.

Νομίζω πως τα υβριδικά είναι αναπόφευκτα. Το ζήτημα δεν είναι η τεχνολογία των υβριδικών, αλλά το κόστος αυτής, και το κατά πόσο ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να την πληρώσει. Θα πρέπει να προσφέρουμε ποικιλία λύσεων,

συμπλήρωσε ο Marchionne.

H επόμενη γενιά του Fiat 500 αναμένεται στην αγορά το 2019.