Ανασκεύασε τις δηλώσεις του ο CEO του VW Group, ο Matthias Muller, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα είχε κλείσει την πόρτα στον Sergio Marchionne για μια πιθανή συγχώνευση του VW Group με την Fiat Chrysler Automobiles (FCA).

Πριν από μια εβδομάδα, ο Marchionne, στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης είχε μιλήσει για μια πιθανή συγχώνευση της FCA με την VW, προκειμένου να μειωθούν τα κόστη ανάπτυξης και παραγωγής και να αυξηθούν τα κέρδη. Όπως χαρακτηριστικά είπε:

Πλέον δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία πως στο προσεχές διάστημα μπορεί η VW να καταθέσει μια πρόταση συγχώνευσης που θα μπορούσε να έχει βάση συζήτησης. Ο συνδυασμός PSA και Opel πλέον απειλεί την VW, μιας και ο νέος όμιλος γίνεται η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, με την VW να αποκτά έναν ισχυρό αντίπαλο.

και συνέχισε σχετικά με την GM:

Εγώ δεν κλείνω καμία πόρτα. Μπορεί να ξαναχτυπήσω την πόρτα της GM χωρίς ντροπή ή μπορεί να χτυπήσω οποιαδήποτε άλλη πόρτα αν πιστεύω πως αυτό θα είναι καλό για την FCA.

Ο Matthias Muller τότε είχε πει πως:

Δεν είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε τίποτα αυτή τη στιγμή. Έχω να δω τον Marchionne για μήνες. Έχουμε άλλα προβλήματα τώρα.

Ωστόσο σήμερα, ο Γερμανός, κατά την ετήσια συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά της VW με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του VW Group για το 2016, είπε:

Δεν υπήρξε καμία επαφή με τον Marchionne για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά εγώ δεν είπα ποτέ πως αποκλείω ένα τέτοιο ενδεχόμενο [συνεργασίας της VW με την FCA].

Δεν έχουμε ασχοληθεί με αυτό. Από τότε που ανέλαβα τα ηνία στο VW Group το 2015, υπήρξαν διάφορα προβλήματα στην FCA που με έκαναν να μην επικεντρωθώ σε αυτή.

Κατά τη γνώμη μου, το μέγεθος δεν έχει σημασία. Θα λέω πάντα πως ο όγκος πωλήσεων δεν είναι ο μοναδικός μας στόχος. Θέλουμε να είμαστε ένας επιτυχημένος κατασκευαστής με κάθε τρόπο.

Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν ο κ. Marchionne επικοινωνούσε μαζί μου για να μου πει τις εκτιμήσεις του, παρά να τις λέει μόνο στους δημοσιογράφους.

Είμαι αρκετά βέβαιος για το μέλλον της VW, με ή χωρίς τον Marchionne.

  • oi φανατικοι του FCA λενε πως τα VW χαλανε και πως ειναι η ντροπη της αυτοκινησης…..
    οι της VW λενε πως τα FCA ειναι πιο ζημιαρικα και απο κινεζικα !!!
    οι JDM δηλωνουν ιταλακια μονο και μονο για να την πουν στους Groupatous……
    οποτε σε μια μελλοντικη συνεργασια FCA+VW….θα εχουμε μια παγκοσμια συσπειρωση του αγοραστικου κοινου κατα των υπολοιπων ????? https://uploads.disquscdn.com/images/fb6436e22ba37ed926ddfefce4da917e0cb05de49f94587ed4b61c77477395fd.gif

    • Christos F4
    • manowar

      Χρηστος ειπαμε?????αν σε λιγο καιρο βαλεις την αλφα 75 θα με παραδεχτω αν δεν την βαλεις εξώφυλλο δεν με παραδεχομαι χαχαχαχαχ

    • Christos F4

      χαχαχα κινω υποψιες με την τωρινη φωτογραφια ε??
      μην ανησυχεις παντως, αν και μου αρεσει πολυ δεν προκειται να τη βαλω. δεν ειμαι αυτος που νομιζετε :Ρ

    • manowar

      Σου αρεσει πολυ φιλε αλλα την πρωτη φορα που σε ειχα ρωτησει θυμασαι τι μου απαντησες??οτι δεν την βαζεις στα καλα..δςν σου ειπα οτι κοβω τα χερια μου απλα ταιριαζουν οι αντιδρασεις σας οταν καποιος προσβάλλει την αλφα φυσικα δεν προκειται για μενα εκτος απο ενα χρονικό διαστημα τωρα ξανα εγινε η αλφα που ηταν το 70 εγω γουσταρω πολλα αλφα μονο που δςν συμφωνω με αυτοκινητα που εχει βγαλει μια χρομικη περίοδο δεν βαριέσαι ολα καλα..? η 4c ειναι κουκλα

    • Christos F4

      μου αρεσει εμφανισιακα. αλλα σου ειχα πει οτι δεν εχω μπει ουτε οδηγος ουτε συνοδηγος για να ξερω πως τσουλαει. αλλωστε οι αντιδρασεις μας ειναι παρομοιες ανεξαρτητα απο τον βαθμο του οπαδισμου. δεν το ξερεις? οι αλφιστι ειμαστε διαφορετικα πλασματα :Ρ αλλα ο χαρυ κλυν εδω ηταν καθαρα χιουμοριστικος
      εγω παντως δεν μενω σε μια εποχη. ακομα και για το μαυρο προβατο που λεγεται 159, εγω τρεφω εν μερει συμπαθειες. οσο και να σου φανει περιεργο, η εταιρια (η μαλλον μια απο τις εταιριες) που συμπαθω λιγοτερο απο το γκρουπο ειναι η φερραρι. για διαφορους λογους… αλλα ειπαμε, ειμαστε διαφορετικα πλασματα χεχε

  • ThePetrolhead

    Αντε και σε 5 χρονια Ferrari με κινητηρα απο VW και δηλωσεις Marchione που θα χρυσωνουν το χαπι αλλα θα καταληγουν περιπου ως εξης:Ἡταν αναγκη της αγορας, δενμπορουσαμε να απογοητευσουμε τους πελατες κτλ κτλ και οτι τα αυτοκινητα αυταεξακολουθουννα εχουν το DNA της Ferrari. Σε συνδυασμο με την εξαγορα της Opel απο την PSA ορος individuality για αυτοκινητα του μεσου αγοραστη θα εξαφανιστει εντελως,

    • gv

      θα αγοραζουμε mazda :P

    • Spider

      Η Ferrari είναι εκτός group FCA…

    • Christos-

      Η Ferrari ευτυχώς είναι πλέον ανεξάρτητη εταιρία. Δυστυχώς όμως με πρόεδρο τον Marchionne.

  • Bon Viveur
  • Bon Viveur
  • cosacher

    Στην αρχη πορτα αλλα μετα παράθυρο. .. Αλλα μισο λεπτο. . . Vw και FCA δεν εχουν συνεργαστει καθολου μεχρι τωρα? Οι θυγατρικες τους δεν μετρανε? Φωτα, εγκεφαλους, ηλεκτρονικες κλειδωνιες ABS ESP ASR και ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα τα παιρνουν απο διαφορετικους προμμηθευτες? Μηπως θαυμασε κανεις τα φωτα του AUDI a4 με τα λεντακια κατασκευης magnetti marelli ή το Fiat punto που κατω απο το καπω του κινητηρα τα μισα εξαρτηματα γραφουν Bosch?

  • cosacher

    Στην αρχη πορτα αλλα μετα παράθυρο. .. Αλλα μισο λεπτο. . . Vw και FCA δεν εχουν συνεργαστει καθολου μεχρι τωρα? Οι θυγατρικες τους δεν μετρανε? Φωτα, εγκεφαλους, ηλεκτρονικες κλειδωνιες ABS ESP ASR και ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα τα παιρνουν απο διαφορετικους προμμηθευτες? Μηπως θαυμασε κανεις τα φωτα του AUDI a4 με τα λεντακια κατασκευης magnetti marelli ή το Fiat punto που κατω απο το καπω του κινητηρα τα μισα εξαρτηματα γραφουν Bosch?

  • SAMURAI-66

    Αυτο που εξαγω εγω σαν συμπερασμα απο την αλλαγη πλευσης των γερμανων ειναι πως η κατασταση του group οικονομικα ειναι αθλια γιατι χανει πολλα χρηματα εξυπηρετωντας της αποζημιωσεις απο της απατες και της δικαστικες διαμαχες του ανα τον πλανητη σε ενα σκανδαλο που δεν εχει κλεισει ακομα οποτε διολου απιθανο να εχει και αλλα να πληρωσει αν γινουν νεες αποκαλυψεις στο μελλον και το σκεφτεται καλυτερα γιατι αλλιως θα πεσει σε ξερα.
    Μονο που δεν θελει να φανει ο αδυναμος κρικος σε αυτη την σχεση και κανει το δυσκολο….περαν της εντονης ανησυχιας που νιωθει απο την καυτη ανασα της peugeot-citroen-opel να ερχεται κοντα του αποτελωντας τεραστιο κινδυνο για την επιβιωση του group σαν ο νεος μεγαλος παικτης στην ευρωπη.
    Δεν ειναι απιθανο αν φερθει σωστα και με της καταλληλες ενεργειες απο πλευρας του ο σερτζιο να τους παρει τα σωβρακα τωρα που αυτοι τον εχουν αναγκη και κοψιμο δημιουργωντας της συνθηκες που θα του επιτρεψουν να εχει το πανω χερι!!

    • manowar

      .για τους ιταλους τους γιους της απατης σε ολα τα θεματα τιποτα παλι ε η φιατ η αλφα η λανσια σεβαστηκαν τον πελατη με την αξιοπιστια και τα πολυ (φθηνα)ανταλακτικα ε?? ..βεβαια το ελληνικο θυλικο απομειναρικο ξωγαμο του σταλιν δεν χειραγωγήσε ποτε εναντίων του καραφλου βελους του μουσολινοβιτς..ηταν κλασσικος δημαγωγος αντι βοριο τρολλ η ασχημη κοντολαζα,,με την αλλη την λεσβοσγουρομαλλα που καπνιζει στα τηλεοπτικα παραθυρα 4 πακετα τσιγαρα με την γνωστη σλεσβο κλανομαγκια … ολος ο αλλος πλανητης ηταν αγαθουλιδες και μιξοπαρθενες κοιμάστε και ονειρεύεστε και υπνο δεν χορτενετε

    • cosacher

      Αν καταφερεις να συνδεσεις και το ποδοσφαιρο σε ολα αυτα θα σε παραδεχτώ…

  • Thanos

    … ο πουλοβεράκιας μπορεί να μιλάει “μόνο” στους δημοσιογράφους αλλά η giulia μίλησε στον δρόμο
    http://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/giulia/2017/alfa-romeo-giulia-bmw-330i-audi-a4-mercedes-benz-c300-cadillac-ats-jaguar-xe-lexus-is-200t-infiniti-q50-volvo-s60-comparison/

    1ST PLACE: ALFA ROMEO GIULIA

    2ND PLACE: AUDI A4 2.0T QUATTRO
    3RD PLACE: MERCEDES-BENZ C300
    4TH PLACE: LEXUS IS 200T F SPORT
    5TH PLACE: CADILLAC ATS 2.0T
    6TH PLACE: JAGUAR XE 25T
    7TH PLACE: BMW 330I
    8TH PLACE: VOLVO S60 T6
    9TH PLACE: INFINITI Q50 2.0T

  • mixalhs7

    Κλασσικές τακτικές χειραγώγησης μετοχών απ’τους δυο γάτους Sergio & Matthias.