Το δικό της ρεκόρ κατάφερε και έσπασε η AMS Performance, καθώς από τον περασμένο Νοέμβριο κατείχε το τίτλο του ταχύτερου GT-R του κόσμου.

Στον χθεσινό αγώνα, όμως, ο αμερικάνικος βελτιωτικός οίκος κατάφερε με το Nissan GT-R Alpha G των 3.000+ ίππων να σπάσει για πρώτη φορά το φράγμα των 7 δευτερολέπτων, ολοκληρώνοντας το 1/4 του μιλίου σε χρόνο 6,937 χλμ/ώρα με ταχύτητα εξόδου τα 315,99 χλμ/ώρα. Το τρελό της υπόθεσης είναι ότι η ομάδα είχε αρκετά θέματα με τον κινητήρα, και κατέληξαν στον τρίτο τους κινητήρα, προτού γίνει το πολυπόθητο πέρασμα των 6 δευτ.

  • Pandal

    WTF!!!!

    • Mika

      Τωρα παμε για το 6.5??
      :p :p

    • to 6.5 θα το πετυχουν οταν βαλουν φουλ εσωτερικο……τωρα ετσι γυμνο που ειναι δεν παταουσε τοσο καλα !!!! :-P

    • Mika

      Aυτο σκεφτηκα κι εγω!Μας δουλευε ο τυπος..
      Το αλεξιπτωτο πισω δεν ανοιξε, η δεν χρειαστηκε??

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Σε τόσο υψηλό επίπεδο ταχυτήτων,τα αυτοκίνητα ΔΕΝ τα γδύνουν για ”μείωση” βάρους που νομίζετε.
      ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ από τους κανονισμούς, να φοράνε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ROLL CAGE ME ΔΕΣΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ,
      ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ,
      AΛΕΞΙΠΤΩΤΑ μέχρι ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΟΧΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
      Πήγαινε στο 2:28 του video για να ηδονιστείς.Θα δεις την κουρμπαριστή καγκελαρία παντού, μέχρι και σε όλο το πλαίσιο της πόρτας. : )
      Υ.Γ Το κτήνος έχει ακουμπήσει τα 4.000 άλογα!
      Πάει για την ταληρού! JDM BABY!
      Εσείς ασχοληθείτε με εκείνη την ερπετοχαρχάλω Chiron,
      των 27 εκατομμυρίων κόστος. : )
      http://cdn.revvedmag.com/image/2016/02/2016-02-03_01-38-00.jpg

    • και παλι δεν ειδα να βαζουν ομως ερμα για το ”χαμενο” βαρος…….
      η μπουγκατι που ανεφερες ειναι ενα ΘΑΥΜΑ της αυτοκινησης………εχει λιγο χαμηλοτερες επιδοσεις ντραγκ…..αλλα τις κανεις σε δημοσιους δρομους….και οχι μονο μια φορα…..αλλα αρκετες φορες !!!!
      τα εχουμε ξαναπει…..ας μην τα ξαναλεμε!!!! :-D

      παντως μακαρι να φτασει τα 4000 και 5000ps !!! τα ωραια πραματα τα θαυμαζουμε….σε αντιθεση με αλλους !!! :-D

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To έρμα είναι μπροστά στα μάτια σου, άλλο που δεν το βλέπεις. Σου ανέβασα επίτηδες την φωτό…..
      Οι κουρμπαριστές καγκελαρίες,τα ραψίματα,ΕΙΝΑΙ
      ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΒΑΡΙΑ από τα καθισματάκια που νομίζετε πως αφαίρεσαν για επιδόσεις. : )
      Επίσης υπάρχει και η ΠΡΟΣΘΕΣΗ εξαρτημάτων, πυροσβεστήρες-αλεξίπτωτα-και πολλά μηχανικά,που προσθέτουν βάρος.

      Ο χώρος της μηχανής δε,(μηχανοστάσιο),είναι πολύ πιο βαρύς από τον εργοστασιακό,μιας και έχει αγελαδοτουρμπίνες κτήνη, τεράστιες σωλήνες εξατμίσεων με external,
      κορμό μηχανής πολύ πιο βαρύ,με βαρύτερα πιο ενισχυμένα πιστόνια για να αντέχουν χιλιάδες αλόγων.
      Το όλο κατασκεύασμα, έχει δεχθεί περισσότερο βάρος από όσο φαντασιώνεστε.

  • sergio360

    Που πηγε το καλυμα της δεξιας τουρμπνας?

    • Mika

      Εφυγε μαλλον μαζι με το κατω κομματι του πισω προφυλακτηρα…..Δεν χρειαζοταν!
      :P

  • edurakias