Advertisement

1FP3

Κανέναν περιθώριο αμφισβήτησης δεν άφησε χθες ο Lewis Hamilton, όμως σήμερα η Ferrari αποφάσισε να δείξει ένα μεγαλύτερο μέρος της πραγματικής της ταχύτητας. Ο Sebastian Vettel είναι αυτός που είδε το όνομά του στην κορυφή, αλλά αξίζει να αναφερθεί ότι η παραδοσιακή προσομοίωση κατατακτήριων στα τελευταία λεπτά δεν έλαβε χώρα, λόγω κόκκινης σημαίας από το ατύχημα του Lance Stroll.

Στη δεύτερη θέση ο Valtteri Bottas, με τον Lewis Hamilton να είναι ελάχιστα πίσω. Ακολουθούν οι Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo, Romain Grosjean, Carlos Sainz, Daniil Kvyat και ο Kevin Magnussen που κλείνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε πώς εξελίχθηκε το FP3:

Οι συνθήκες ήταν πιο ζεστές σήμερα, μιας και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 27°C στον αέρα και τους 34°C στο οδόστρωμα, όταν στον αέρα υπήρχαν αρκετά σύννεφα. Τα μονοθέσια που έκαναν την αρχή ήταν οι δύο Haas, για να τους ακολουθήσουν λίγο αργότερα οι δύο Mercedes, αλλά και άλλοι οδηγοί που βγήκαν για το installation lap.

Ο πρώτος που ολοκλήρωσε γύρο ήταν ο τοπικός ήρωας, γυρνώντας σε 1:25.5, με την πολύ μαλακή γόμα, όμως ο Ricciardo δεν ήταν αλάνθαστος, πράγμα που σήμαινε ότι υπήρχε χώρος για πολλή βελτίωση, όπως έδειξε ο Raikkonen με το 1:24.8, πατώντας στα υπέρ-μαλακά ελαστικά. Ο Vettel ερχόταν πολύ γρήγορα πίσω, γι’ αυτό και βγήκε άλλο μισό δευτερόλεπτο, για το 1:24.3, με τον τετράκις Πρωταθλητή να έχει την υπέρ-μαλακή γόμα στην SF70H.

Ο Raikkonen ξεκίνησε νέο γρήγορο γύρο, με τον ταχύτερο όλων χρόνο στο πρώτο κομμάτι, αλλά ο Φινλανδός πήρε εντολή να σταματήσει, γιατί ίσως υπήρχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό. Ο «Iceman» σταμάτησε εκτός πίστας, αλλά στη συνέχεια επέστρεψε μόνος του στα pits, καθώς μπορούσε άνετα να κινηθεί από τη στιγμή που δεν είχε χαθεί πολύ αέρας από το ελαστικό.

Ο Vettel συνέχιζε στον ίδιο ρυθμό, βελτιώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο 1:23.9, αλλά με την απουσία των Mercedes να είναι χαρακτηριστική, παρόλο που πλησιάζαμε στη συμπλήρωση του πρώτου 20λέπτου. Εκείνη τη στιγμή, οι περισσότεροι οδηγοί βρισκόταν στα γκαράζ τους, έχοντας σημειώσει χρόνο οι 12 από τους 20, με τους Alonso και Hulkenberg να μην έχουν βγει καθόλου από το ξεκίνημα.

Ήταν η ώρα για τη Mercedes, όμως ο Bottas έκανε λάθη, με αποτέλεσμα να βρεθεί 7 δέκατα πίσω από τον Vettel, στη δεύτερη θέση. Ο Hamilton είχε πέσει στην τελευταία θέση και μετακινήθηκε στην δεύτερη, φορώντας τα πολύ μαλακά ελαστικά, εν αντιθέσει με τον Vettel που είχε την υπέρ-μαλακή γόμα και ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος.

Ο Alonso σημείωσε τον 13ο καλύτερο χρόνο, 1 δέκατο μπροστά από τον team-mate του. Ο Ferni ήταν ικανός να βελτιώσεις κι άλλο με τα πολύ μαλακά, βρίσκοντας άλλα 4 δέκατα, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να περάσει μπροστά από τον 12ο Perez. Τα μισά περίπου μονοθέσια ήταν στην πίστα στη συμπλήρωση του μισάωρου, με τους Grosjean και Hulkenberg να συμπληρώνουν τις δύο τελευταίες θέσεις της 10άδας, δείχνοντας ότι παραμένουν το ίδιο γρήγοροι με χθες.

Οι διαφορές στην κορυφή ήταν αρκετά μεγάλες, αν σκεφτούμε ότι η απόσταση μεταξύ του πρώτου Vettel και του τέταρτου Raikkonen ήταν 9 δέκατα, με τον πέμπτο Ricciardo να είναι άλλα 3 δέκατα πίσω, ενώ και ο δεύτερος Hamilton απείχε 6 δέκατα από την κορυφή, τη στιγμή που ο Bottas ήταν λιγότερο από ένα δέκατο πιο πίσω.

Με 25 λεπτά να μένουν για το τέλος, ο Raikkonen βγήκε με την υπέρ-μαλακή γόμα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:23.9, όντας μόλις 1 χιλιοστό πιο γρήγορος από τον Vettel! Ο Grosjean είχε καταφέρει να μετακινηθεί στην έκτη θέση, αλλά ο Vettel ερχόταν πολύ γρήγορα, σπάζοντας το απόλυτο -δικό του- ρεκόρ πίστας, γράφοντας το 1:23.380, όταν η προηγούμενη ταχύτερη επίδοση ήταν το 1:23.529, στις κατατακτήριες του 2011.

Στο τελευταίο 20λεπτο, ο Bottas προσπάθησε να απαντήσει, όμως ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Vettel. Το ίδιο έκανε και ο Hamilton, αλλά ο Βρετανός ήταν 11 χιλιοστά πιο αργός από τον team-mate του, έχοντας ένα κακό δεύτερο κομμάτι, παρόλο που σημείωσε μοβ στο πρώτο. Αν σκεφτούμε ότι η χθεσινή επίδοση του Hamilton ήταν 1:23.6 και πως ο οδηγός της Mercedes ήταν στο 1:23.8, εύκολα συμπεραίνουμε ότι μπορεί να πάει ακόμα πιο γρήγορα.

Πλησιάζαμε στο τελευταίο δεκάλεπτο και οι προσομοιώσεις των κατατακτήριων είχαν ξεκινήσει, καθώς βλέπαμε τον Hulkenberg να βάζει την υπέρ-μαλακή γόμα και να παίρνει την πέμπτη θέση. Δευτερόλεπτα αργότερα, ο Stroll έχασε τον έλεγχο της FW40 βγαίνοντας από τη στροφή 10, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον τοίχο και να σπάσει τις εμπρός και πίσω δεξιά αναρτήσεις, θυμίζοντας το ατύχημα του Maldonado πίσω στο 2012, όταν τότε οδηγός της Williams κυνηγούσε τον Alonso.

Φυσικά και υπήρξε καθεστώς κόκκινης σημαίας, πράγμα που σήμαινε ότι η περίοδος είχε ουσιαστικά ολοκληρωθεί, αφού ο χρόνος κυλούσε και το χρονόμετρο μηδενίστηκε χωρίς να δούμε την πράσινη σημασία.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 08:00 ώρα Ελλάδας.

Advertisement

2Αποτελέσματα

  • Mitsos Ribopaido

    Θα πέσει γέλιο στις δοκιμές μακάρι να δούμε και red Bull δυνατή.. Θα στείλω τον μηχανικό μου ρε να τους βρει 200 άλογα

  • thymios tsilimparis

    Μάλλον τα σχόλια χθες για τη νευρική Φερραρι είχαν να κάνουν με το set up. Πιθανόν να βρήκαν το… sweet spot που λένε κι οι Άγγλοι.
    Πρόβλεψη pole στο 1.22.750