Όπως δήλωσε η υπεύθυνη Τύπου της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ», Ειρήνη Ζαβρίδου, δεν θα υπερβαίνει τα 30 λεπτά του ευρώ η αύξηση που θα προκύψει στα διόδια από την έναρξη της λειτουργίας των νέων σηράγγων των Τεμπών στην Εθνική Οδό Αθηνών- Θεσσαλονίκης.


Ο σημερινός σταθμός διοδίων του Πυργετού θα καταργηθεί, ενώ το τίμημα στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς θα αναπροσαρμοστεί.

Όποιος κάνει το κομμάτι με τις καινούργιες σήραγγες θα πληρώνει μια αύξηση 30 λεπτών. Αυτό συμβαίνει γιατί γίνεται αναπροσαρμογή στον σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς για τη διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα.

Στην έξοδο υπάρχει ο σταθμός του Μακρυχωρίου όπου και εκεί θα υπάρξει αύξηση,

λέει η κα Ζαβρίδου και εξηγεί:

Σήμερα για να κάνει κάποιος αυτή τη διαδρομή, περνούσε μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών και είχε να πληρώσει και τα διόδια στον Πυργετό.

Αυτός ο σταθμός διοδίων παύει να υφίσταται στον κεντρικό άξονα. Τα διόδια στη Λεπτοκαρυά αυξάνονται στα 3,10 ευρώ από 1,90 σήμερα, ενώ στο Μακρυχώρι το τίμημα αναπροσαρμόζεται επίσης και από 1,40 ευρώ γίνεται 2,50. Αν αφαιρέσουμε τα 2 ευρώ που πληρώνει κάποιος στον Πυργετό σήμερα, η διαφορά που προκύπτει είναι 30 λεπτά.

Κατά την κα Ζαβρίδου, έχουν κατασκευαστεί πλευρικοί σταθμοί διοδίων, ένας στον Πλαταμώνα (από/προς Λάρισα) και ένας στον Ευαγγελισμό (από/προς Θεσσαλονίκη).

Δηλαδή είναι η είσοδος και η έξοδος από τον αυτοκινητόδρομο. Κάποιος που είναι στον παράδρομο και θέλει να μπει στον αυτοκινητόδρομο και να κάνει χρήση των σηράγγων, θα πληρώσει,

επισημαίνει η κα Ζαβρίδου.

Διάβασε επίσης: Νέοι αυτοκινητόδρομοι, νέα διόδια [Τιμές]

Στο μεταξύ, μέχρι το βράδυ αναμένεται ότι θα έχει οριστεί η ακριβής ημερομηνία τέλεσης των εγκαινίων για την ολοκλήρωση των έργων στα Τέμπη, καθώς αυτή μετατέθηκε χρονικά εκ νέου και δεν θα γίνει στις 3 Απριλίου όπως είχε ανακοινωθεί. Ο χρόνος πάντως κυλάει αντίστροφα ώστε να παραδοθεί στην κυκλοφορία, ένα από τα μεγαλύτερα έργα στα Τέμπη που θα αλλάξει ριζικά τον οδικό χάρτη της Ελλάδας.

Την ημέρα των εγκαινίων δεν θα είναι εύκολη η λειτουργία του αυτοκινητόδρομου για πρακτικούς λόγους, λόγω της πιθανής προσέλευσης μεγάλου αριθμού πολιτών.

Εμείς έχουμε τη συμβατική υποχρέωση στις 31 Μαρτίου, την Παρασκευή, να έχουμε ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο να μπορεί να μπει σε λειτουργία και αυτό με πιστοποίηση του ανεξάρτητου μηχανικού και του Δημοσίου. Την ημέρα των εγκαινίων δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να δοθεί στην κυκλοφορία, λόγω μεγάλης προσέλευσης κόσμου.

σημείωσε.

Διάβασε επίσης: Έτοιμοι οι 4 μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι που αλλάζουν την εικόνα της Ελλάδας

Το έργο κατασκευής τμήματος της Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 25 χιλιομέτρων, τρεις δίδυμες υπερσύγχρονες σήραγγες που θα παρακάμπτουν την κοιλάδα των Τεμπών, αλλά και τις γέφυρες που οδηγούν στις σήραγγες. Οι σήραγγες έχουν μήκος περίπου 11 χιλιόμετρα, ενώ ξεχωρίζει αυτή των Τεμπών, η οποία είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη των Βαλκανίων.

  • SEB

    Τα παράπλευρα στον Πλαταμώνα θα είναι 0,60€

    • mb190rules

      Ολοι στον Αγιοκαμπο παιδια.. χαχα

    • Mikoyan Gurevic

      Πάντα στα Λαρισινά παράλια κάνουμε μπάνιο. Μέχρι Μεσάγγαλα – Καστρί Λουτρό φτάνουμε. Ασχέτως αν η πλειοψηφία των Πλαματαμωνιτών αλλά και στην Σκοτίνα είναι Λαρισαίοι. Εδώ στην Ελλάδα ελάχιστοι γνωρίζουν ότι ο Νομός Λάρισας έχει 62 χιλιόμετρα ακτογραμμής με εκπληκτικές παραλίες και ευτυχώς όχι οργανωμένες.

  • georgekaras

    Ελπιζω τουλαχιστον να δωθει σε κυκλοφορια εστω απο 1η Απριλη και να μην περιμενουν οι οδηγοι τις κορδελες .Και μερικες μερες αρκουν για να γινει κατι κακο και να υπαρχει η δρομαρα ετοιμη

    • Nikolaos

      Όσο τα κανόνιζαν μεταξύ τους, οκ, τώρα που κάνει κουμάντο η ΕΕ δεν τους παίρνει…