Άκουσε τα φετινά Porsche 919 Hybrid και Toyota TS050 Hybrid

Σχετικά άρθρα

Την περασμένη εβδομάδα η Porsche και η Toyota παρουσίασαν τα φετινά τους LMP1 αγωνιστικά για το WEC και τον 24ωρο αγώνα αντοχής και σήμερα ήρθε η ώρα να τα ακούσουμε κατά τη διάρκεια των δοκιμών που έγιναν στην πίστα της Monza.

Η Porsche 919 Hybrid φορά έναν turbo 2,0-λίτρων V4 κινητήρα που έχει αναλάβει την κίνηση των τροχών του πίσω άξονα και σύμφωνα με την Porsche, είναι ο πλέον αποδοτικός κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής. Ο κινητήρας αποδίδει κοντά στα 500 άλογα που με την βοήθεια των δύο συστημάτων ανάκτησης ενέργειας (από το φρενάρισμα και από τα καυσαέρια) που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα του εμπρός άξονα, η συνολική ιπποδύναμη της 919 Hybrid είναι κοντά στα 900 άλογα, με τον ηλεκτροκινητήρα να διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου, με το 60% να φορτίζει από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το 40% από τα καυσαέρια, το οποίο κάνει χρήση μιας μικρής τουρμπίνας που είναι τοποθετημένη στην εξάτμιση και περιστρέφεται με έως και 120.000 σ.α.λ. Η τουρμπίνα είναι συνδεδεμένη με μια γεννήτρια, που αναλαμβάνει να φορτίσει τη μπαταρία ιόντων λιθίου.

Το Toyota TS050 Hybrid διαθέτει υβριδικό σύστημα 8 ΜJ και έναν βελτιωμένο turbo V6 2,4-λίτρων βενζινοκινητήρα. Ο κινητήρας έχει αυξημένο λόγο συμπίεσης, με τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας να καταλαμβάνουν μικρότερο μέγεθος, ζυγίζοντας λιγότερο, κάνοντας χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...