Την περασμένη εβδομάδα η Porsche και η Toyota παρουσίασαν τα φετινά τους LMP1 αγωνιστικά για το WEC και τον 24ωρο αγώνα αντοχής και σήμερα ήρθε η ώρα να τα ακούσουμε κατά τη διάρκεια των δοκιμών που έγιναν στην πίστα της Monza.
Η Porsche 919 Hybrid φορά έναν turbo 2,0-λίτρων V4 κινητήρα που έχει αναλάβει την κίνηση των τροχών του πίσω άξονα και σύμφωνα με την Porsche, είναι ο πλέον αποδοτικός κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής. Ο κινητήρας αποδίδει κοντά στα 500 άλογα που με την βοήθεια των δύο συστημάτων ανάκτησης ενέργειας (από το φρενάρισμα και από τα καυσαέρια) που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα του εμπρός άξονα, η συνολική ιπποδύναμη της 919 Hybrid είναι κοντά στα 900 άλογα, με τον ηλεκτροκινητήρα να διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου, με το 60% να φορτίζει από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το 40% από τα καυσαέρια, το οποίο κάνει χρήση μιας μικρής τουρμπίνας που είναι τοποθετημένη στην εξάτμιση και περιστρέφεται με έως και 120.000 σ.α.λ. Η τουρμπίνα είναι συνδεδεμένη με μια γεννήτρια, που αναλαμβάνει να φορτίσει τη μπαταρία ιόντων λιθίου.
Το Toyota TS050 Hybrid διαθέτει υβριδικό σύστημα 8 ΜJ και έναν βελτιωμένο turbo V6 2,4-λίτρων βενζινοκινητήρα. Ο κινητήρας έχει αυξημένο λόγο συμπίεσης, με τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας να καταλαμβάνουν μικρότερο μέγεθος, ζυγίζοντας λιγότερο, κάνοντας χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου.