Μετά την αποχώρηση της Audi από το πρωτάθλημα των αγώνων αντοχής της FIA, πλέον στο WEC έμειναν μόνο η Toyota και η Porsche ως επίσημες εργοστασιακές ομάδες της κορυφαίας LMP1 κατηγορίας, με την Toyota να παρουσιάζει σήμερα το νέο αγωνιστικό της, δηλώνοντας έτοιμη να πρωταγωνιστήσει, κατακτώντας το πρωτάθλημα αλλά και την νίκη στον 24-ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, που πέρυσι την έχασε στον τελευταίο γύρο λόγω μηχανικού προβλήματος.

Το νέο TS050 Hybrid διαθέτει υβριδικό σύστημα 8 ΜJ και έναν βελτιωμένο turbo V6 2,4-λίτρων βενζινοκινητήρα. Το νέο αγωνιστικό αποτελεί ένα εξελικτικό βήμα του περσινού, διατηρώντας το ίδιο monocoque σασί, βελτιώνοντας το στα σημεία. Ο κινητήρας έχει αυξημένο λόγο συμπίεσης, με τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας να καταλαμβάνουν μικρότερο μέγεθος, ζυγίζοντας λιγότερο, κάνοντας χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου.

Συνολικά αποδίδει περισσότερα από 1.000 άλογα και διαθέτει ψηλότερο μπροστινό splitter κατά 15mm και νέα sidepods, έχοντας ως στόχο την βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσής του. Η Toyota έχει ετοιμάσει δύο αεροδυναμικά πακέτα, τα οποία θα χρησιμοποιούνται ανάλογα με την πίστα που διεξάγεται ο αγώνας. Το αγωνιστικό έχει συμπληρώσει περισσότερα από 30.000 χιλιομέτρων δοκιμών, περιλαμβανομένων δοκιμών αντοχής 30 ωρών. Το φετινό πρωτάθλημα θα ξεκινήσει στις 16 Απριλίου.