Μετά την Toyota, σειρά της Porsche να παρουσιάσει φετινό LMP1 αγωνιστικό της. Η φετινή 919 Hybrid έχει έναν και μοναδικό στόχο. Να διατηρήσει τα περσινά κεκτημένα, κερδίζοντας τόσο το πρωτάθλημα, όσο και τον 24ωρο αγώνα του Le Mans.

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Adreas Seidl, η νέα Porsche 919 Hybrid είναι 60% με 70% νέα σε σχέση με τη περσινή. Το monocoque carbon σασί είναι παρόμοιο με το περσινό, αλλά όλα τα άλλα μέρη του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί.

Η νέα σεζόν του WEC φέρνει νέους κανονισμούς σε ότι αφορά την αεροδυναμική πίεση των μονοθεσίων, κάνοντας τα αυτοκίνητα να παράγουν λιγότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση, μειώνοντας την ταχύτητα στις στροφές, προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια τους. Έτσι η 919 Hybrid 2017 εναρμονίζεται στους κανονισμούς, έχοντας διαφορετική μύτη και sidepods, με την Porsche να ετοιμάζει δύο διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα κατά τη διάρκεια της σεζόν, ώστε να είναι ανταγωνιστικό σε όλες τις πίστες. Στιλιστικά διαθέτει νέα, μεγαλύτερα LED φωτιστικά σώματα.

Κίνηση παίρνει από τον υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρος V4 κινητήρα που έχει αναλάβει την κίνηση των τροχών του πίσω άξονα και σύμφωνα με την Porsche, είναι ο πλέον αποδοτικός κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής. Ο κινητήρας αποδίδει κοντά στα 500 άλογα που με την βοήθεια των δύο συστημάτων ανάκτησης ενέργειας (από το φρενάρισμα και από τα καυσαέρια) που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα του εμπρός άξονα, η συνολική ιπποδύναμη της 919 Hybrid είναι κοντά στα 900 άλογα, με τον ηλεκτροκινητήρα να διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου, με το 60% να φορτίζει από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το 40% από τα καυσαέρια, το οποίο κάνει χρήση μιας μικρής τουρμπίνας που είναι τοποθετημένη στην εξάτμιση και περιστρέφεται με έως και 120.000 σ.α.λ. Η τουρμπίνα είναι συνδεδεμένη με μια γεννήτρια, που αναλαμβάνει να φορτίσει τη μπαταρία ιόντων λιθίου.

Το ένα πλήρωμα αποτελείται από τους Neel Jani, Andre Lotterer και Nick Tandy και το άλλο από τους Timo Bernhard, Brendon Hartley και Earl Bamber. Το φετινό WEC ξεκίνησε σήμερα με τον παραδοσιακό “Πρόλογο” στο Paul Ricard, ενώ ο πρώτος αγώνας, οι 6 ώρες του Silverstone είναι στις 16 Απριλίου. Η κορωνίδα του πρωταθλήματος, οι 24 ώρες του Le Mans, θα διεξαχθούν στις 17 και 18 Ιουνίου.