Η MG θέλει να επιστρέψει στις ρίζες της και να βγάλει στην αγορά ένα νέο σπορ μοντέλο που θα τεθεί απέναντι από το Mazda MX-5. Όπως είπε ο Zhu Chao, επικεφαλής της MG Αυστραλίας, η εταιρία σκέφτεται ένα νέο σπορ μοντέλο, συμπληρώνοντας πως οι υπάρχουσες πλατφόρμες της MG δεν επιτρέπουν στην δημιουργία ενός πισωκίνητου σπορ μοντέλου.

Σύμφωνα με τον Chao, η εταιρία ετοιμάζει ένα πρωτότυπο σπορ μοντέλο που θα δείχνει το πως θα μοιάζει η έκδοση παραγωγής. Ωστόσο το ανώτατο στέλεχος της εταιρίας δεν αποκάλυψε το πότε θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου μοντέλου, ενώ δεν έκανε καμία αναφορά για το πότε να περιμένουμε στην αγορά την έκδοση παραγωγής.

  • crazyfrog

    καλα κρασια :P. δε μπορουσε να το ανταγωνιστει ουτε παλια θα το κανει τωρα?

    • roverakiasG7

      Είχες ποτέ σου η είναι λόγια του αερα

    • crazyfrog

      λογια του αερα.

  • Anestis Genk

    Την Μιάτα δύσκολα την πιάνεις. Θα μπορούσε να κάνει διαφορά αν ήταν FR διθέσιο και τρίπορτο(liftback), αλλά οι καγκουροκινέζοι θα θέλουν καμπριολέ (πάμε για κάνα καφέ;)

  • Mika

    Το ΜG TF ηταν πολυ ομορφο (στα δικα μου ματια τουλαχιστον) αλλα παντελως αναξιοπιστη κουδουνιστρα!
    :p

    • Smartass

      Και ολίγον δύσκολο στην οδήγηση. Δεν αγαπά ιδιαίτερα τα πέταλα.

    • Spider

      Συμφωνώ για την ομορφιά,διαφωνώ με την έκφραση αναξιόπιστη κουδουνίστρα.
      Ως, πρώην κάτοχος (επι δεκαετίας+) MG TF-160 μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αν το πρόσεχες και ήσουνα ψείρας και σχολαστικός με την συντήρησή,δεν σε άφηνε ποτέ. Το βασικό του θέμα ήταν η φλάντζα του κινητήρα που καιγόταν. Η αιτία δεν ήταν εξακριβωμένη-πολλές θεωρίες υπήρχαν για αυτό- αλλά με ένα απλό παγουράκι νερού με αισθητήρα πτώσης της στάθμης κόστους 120 λιρών γλύτωνες τα χειρότερα. Γενικά ήθελε πολύ καλούς δρόμους για να μην κοπανάει η πολύ σκληρή και καθόλου ενδοτική ανάρτηση (ξέρετε σαν τους δικούς μας).Επίσης πολλά ανταλλακτικά του δεν ήταν και πρώτης ποιότητας με αποτέλεσμα να φθείρονται γρήγορα.
      Ήταν επίσης αρκετά ελαφρύ, πολύ γρήγορο,με πολύ λίγη ροπή χαμηλά( για αυτό και ήταν δυσκολο να το ελέγξεις αμα το έχανες)και απότομο ξέσπασμα από τις 6.000 και πάνω, δεν εκαιγε πολύ,αλλά ήταν αρκετά κουραστικό σε ταξίδι.
      Έστριβε όμως απίθανα μέχρι λίγο πριν (το πάρα πολύ υψηλό) του όριο. Μετά έπρεπε να είχες μεγάλη εμπειρία,ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ και μυαλό για να μην κάνεις τετ α κε. Γενικά δεν ήταν για πιτσιρικάδες που συνήθιζαν να φέρνουν σβούρες στις πλατείες. Το TF για να το πας γρήγορα έπρεπε να το οδηγείς με καθαρές γραμμές χωρίς τιμονιές και με μεγάλη συγκέντρωση. Το MX-5 από την άλλη, ήταν πολύ εύκολο στον έλεγχο. Δεν με εντυπωσίασε ποτέ κανένας οδηγός MX5 στον έλεγχο της υπερστροφής,όχι γιατί δεν το άξιζε, αλλά γιατί το 70% της δουλειάς την έκανε το ίδιο το αυτοκίνητο.
      Το δικό μου πουλήθηκε πριν 2 χρόνια σε απίστευτη κατάσταση, με μπλοκέ διαφορικό,full εξάτμιση janspeed, ΕCU evo II (100 Ron) με κόφτη στις 7500, Piper εκεντροφόρο εξαγωγής (με ειδικά τοποθετημένα έκκεντρα -παράκεντρα..),ITG carbon εισαγωγή,ελαφρωμένη τροχαλία στροφάλου,δίσκο πλατώ AP Racing,ανάρτηση VHS bilstein,ακόμη μεγαλύτερα πίσω φρένα,τακάκια,σωληνάκια κλπ καλούδια χωρίς να έχει αλλαχθεί η φλάντζα του!!!
      Γενικά πολύ ιδιόρυθμο αυτοκίνητο το οποίο όμως άλλαζε άρδην προς το καλύτερο όταν το οδηγούσες ανοικτό.

    • Mika

      Ανεφερα τι εχω διαβασει γι αυτο, γιατι ειναι ενα μοντελο που εμφανισιακα μ αρεσε πολυ…Το 160αρι ειχες??Ακουγεται ενδιαφερον οπως το περιγραφεις, ποσταρε καμια φωτο!!!
      :p
      Δεν κουδουνιζε στους χαρχαλοδρομους μας?

    • Spider
    • Renesis1

      Κούκλα το έχεις, (φτου) μη στο ματιάσω!

    • Spider

      Το είχα…..

    • Renesis1

      Εντυπωσιάστηκα τόσο που μπερδεύτηκα.. :) Το είχες πάντως στη πένα, τυχερός ο επόμενος..

    • και στο τελος ποσο το εδωσες ????
      με την κουκουλα δεν ειχες κανα θεμα ??

    • Spider

      Τι θέμα να έχω δηλαδή?

    • αμα εμπαζε νερα….

    • Spider

      Όχι ποτέ. Αν και όλα, μα ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που ανοίγουν με μεταλλική ή πάνινη οροφή,είτε είναι Ferrari, είτε Lamborghini ,είτε Mercedes SL,είτε ένα ταπεινό fiat panda των 90s μια σχετική υγρασία θα την βάλουν μέσα…

    • η υγρασια ομως που μπαινει σε αυτα με τις μεταλλικες οροφες και με διπλα λαστιχα μονωσης δεν συγκρινεται καν με την υφασματινη κουκουλα ενος layer του MG!

    • Mika

      Yπεροχο,ιδως το χρωμα του!
      Good job!

    • Συγχαρητηρια για την απαντηση που εδωσες, πολυ κατατοπιστικη και πραγματικα καποιος που δεν ξερει το MG μαθαινει πολλα απο αυτα που εγραψες! (εχουμε αγγλικο δεξιοτιμονο MG απο το 2010 κ επιβεβαιωνω ολα οσα λες μηχανολογικα κ κυριως για τα οδηγικα του)
      …αυτο που θα ηθελα να σε ρωτησω με μεγαλη περιεργεια ειναι σε τι αυτοκινητο πηγες μετα το TF???

    • Συγχαρητηρια για την απαντηση που εδωσες, πολυ κατατοπιστικη και πραγματικα καποιος που δεν ξερει το MG μαθαινει πολλα απο αυτα που εγραψες! (εχουμε αγγλικο δεξιοτιμονο MG απο το 2010 κ επιβεβαιωνω ολα οσα λες μηχανολογικα κ κυριως για τα οδηγικα του)
      …αυτο που θα ηθελα να σε ρωτησω με μεγαλη περιεργεια ειναι σε τι αυτοκινητο πηγες μετα το TF???

    • Spider

      Abarth 595.
      Ούτε το TF βέβαια ήτανε ποτέ το κύριο αυτοκίνητό μου, ούτε το Abarth είναι τώρα…

    • ποιο ηταν/ειναι το κυριο αυτοκινητο σου? δεν σου λειπει η αισθηση του cabrio?

    • Spider

      Golf 7 1.4 Tsi.
      Ναι μου λείπει,κυρίως την άνοιξη και το φθινόπωρο. Δυστυχώς στην Ελλάδα το να διατηρείς 2 αυτοκίνητα είναι δύσκολο,πόσο μάλλον 3. Ασε που δεν χωρούσε 3 άτομα,οπότε ή την γυναίκα μου θα άφηνα έξω ή τον γιό μου..

  • Sakma

    Πολύ μικρή η πίτα της κατηγορίας, πολύ αναξιόπιστη η MG και με το miata στην πιάτσα , απλά δεν αξίζει τον κόπο.

  • Dimitri87

    Εδώ MG ZR 160 mk1! Καλά πάει ακόμα και είμαι ευτυχισμένος :)