Από τις φετινές αλλαγές στους κανονισμούς, περιμέναμε τη Red Bull να είναι η πιο ευνοημένη. Η αεροδυναμική απόδοση είναι πιο σημαντική φέτος, ένας τομέας που η ομάδα του Milton Keynes έχει δείξει εξαιρετικά σημάδια τα προηγούμενα χρόνια, με τον Adrian Newey και τους λοιπούς σχεδιαστές να κάνουν τα μαγικά τους και να χαρίζουν τους τίτλους από το 2010 μέχρι και το 2013 στην ομάδα.


Ο σκληρότερος αντίπαλος για τη Mercedes, όμως, δεν είναι η Red Bull, αλλά η Ferrari. Οι πρώην Πρωταθλητές παρακολουθούν τη μάχη των δύο κορυφαίων ομάδων χωρίς να μπορούν να συμμετέχουν ακόμα σε αυτή, αλλά δεν τα έχουν παρατήσει. Ο μοναδικός τρόπος να φτάσουν μπροστά είναι η σκληρή δουλειά, ώστε να πετύχουν την καλύτερη βελτίωση εντός της σεζόν.

Το μέρος που βλέπουμε πληθώρα αναβαθμίσεων κάθε φορά είναι η Βαρκελώνη, και αυτό δε θα αλλάξει φέτος. Η Red Bull εργάζεται σκληρά πάνω σε μια πολύ μεγάλη αναβάθμιση εν όψει του Ισπανικού Grand Prix, ελπίζοντας πως η ανταγωνιστικότητα της RB13 θα αυξηθεί σημαντικά. Πολλά μέρη του μονοθεσίου θα αλλάξουν, γι’ αυτό και ο Helmut Marko, αγωνιστικός σύμβουλος της ομάδας, θεωρεί ότι το νέο πακέτο θα αποτελέσει «τεράστια» αλλαγή.

Έχουμε δύο προβλήματα: η Renault είχε κάποια θέματα αξιοπιστίας, που τους έχουν καθυστερήσει στην ανάπτυξη, κι εμείς δεν έχουμε το σασί που θα έπρεπε. Αλλά δουλεύουμε μέρα και νύχτα για να καλύψουμε αυτές τις αδυναμίες. Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι ότι θα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα στη Βαρκελώνη, όπου θα αλλάξουν πολλά εξαρτήματα. Η αναβάθμιση θα είναι τεράστια, το σασί θα αλλάξει στη Βαρκελώνη και η Renault σχεδιάζει κάτι για τον Καναδά.

  • Mitsos Ribopaido

    Rb πονας….όταν έρθουν αναβαθμίσεις από τους 2 θα τους βλέπετε όχι με κυαλι… Αλλα σε replay..

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αν καταφέρει η Renault και αναβαθμίσει σημαντικά τον κινητήρα έχουν ελπίδες γιατί ο Newey μπορεί να κάνει θαύματα.
    Αλλά μέχρι την Βαρκελώνη και η Ferrari και Mercedes θα έχουν αναβαθμιστεί, οπότε δύσκολα τα πράγματα.

    • Mika

      Μηπως ομως φετος ο Newey κι η ομαδα του υπερεκτιμησαν τις ικανοτητες τους και το επαιξαν ευκολακι???
      Τωρα τρεχουν και δεν φτανουν…Δεν ξερω αν σωζεται η χρονια τους για φετος,αλλα ηταν κατι που πιστευω ουτε οι ιδιοι δεν περιμεναν…Το υπεραπλουστευμενο design δεν φαινεται να μπορει να κανει υπερβαση…

    • μηπως επειδη ολοι μιλουσαν πως οι νεοι κανονισμοι ειναι ραμμενοι στα μετρα της RBR….αφησαν τους πρωτους 3 αγωνες για ξεκαρφωμα ????
      και τωρα θα αρχιζουν να ραβουν κουστουμια ??? :-D

    • Mika

      Ειναι κι αυτος ενας τροπος για ξεκαρφωμα!!!! Να χασεις το φετινο πρωταθλημα και να αρχισεις να χτυπας παλι σερι τα επομενα!!!

    • Satsok

      Ελα ρε συ και πέρσι στην αρχή 3ή και με διαφορά ήταν αλλά στη συνέχεια είδες τη έκαναν.

    • Mika

      Αυτο λεω, γιατι δεν το εκαναν φετος απο την αρχη???Υπερεκτιμησαν τις δυνατοτητες τους?

    • ξεχνας την χοντα φιλε μου ..

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Χαχαχαχα, υπέπεσα σε πολύ σοβαρό σφάλμα.
      Άμα ανοίξει το Vtec θα τους πατήσει κάτω.

    • Κούκος

      ΚΛΑΜΑ

  • Akis-F1 FAN

    Αν, λέμε, αν κάνουν το θαύμα και στον Καναδά με την αναβάθμιση και του κινητήρα φτάσουν Μερκ και φερραρι μέχρι τότε θα είναι ήδη πολύ πίσω. Και με Σεμπ και Χαμ φορμαρισμένους δεν έχουν ελπίδες. Το πολύ πολύ να πάρουν 1-2 νίκες αν κάτσει κάνα στραβοπάτημα σε Μερκ και φερραρι.