Πίσω το 2009, η Porsche το 2009 είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης την 911 Sport Classic, μια ειδική έκδοση της τότε γενιάς (997) της 911 η οποία βγήκε σε μόλις 250 μονάδες στη παραγωγή. Η συλλεκτική έκδοση της 911 φορά τον 3,8 λίτρων κινητήρα που στην περίπτωση του αποδίδει 408 άλογα και μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 302 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 10,6 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 στα 250 γρ/χλμ.

Διαθέσιμη αποκλειστικά με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, η Sport Classic διαθέτει επίσης κεραμικά φρένα, σπορ αναρτήσεις PASM που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 20mm, μηχανικό διαφορικό στον πίσω άξονα και χειροποίητες ζάντες της Fucks 19″ . Στιλιστικά διαθέτει σπορ γκρι γραμμές κατά μήκος του αυτοκίνητου, οροφή με 2 “τρούλους”, νέο spoiler μπροστά σχεδίασης “SportDesign”, μια τεράστια πίσω αεροτομή που θυμίζει σχεδιαστικά αυτήν την Carrera RS 2.7 του 1973 ενώ το πίσω μέρος είναι φαρδύτερο κατά 44 mm. Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ bucket καθίσματα επενδυμένα με καφέ δέρμα και ύφασμα ενώ συναντάμε επίσης οροφή επενδυμένη με Alcantara, δέρμα “Espresso Nature” στο ταμπλό καθώς και αλουμινένιες πινελιές στο χειρόφρενο και στον λεβιέ των ταχυτήτων.

Η 911 Sport Classic πουλιόνταν από την Porsche έναντι €169.300 χωρίς ΦΠΑ και τέλη ταξινόμησης και η συγκεκριμένη έχοντας διανύσει μόλις 500 χλμ, αναζητά νέο ιδιοκτήτη, με την εταιρία που έχει αναλάβει την πώλησή της να ζητά 395.000 ευρώ.

  • gv

    με τιποτα ομως..
    δινεις καμια 100στη ακομη και παιρνεις μια singer που ειναι απειρως πιο ομορφη και special!

  • Mika

    Υπεροχη αλλα οχι….Παιρνεις νεα 911 Turbo S και GT3, και παιζει να εχεις και ρεστα!
    :p

  • Mika

    Υπεροχη αλλα οχι….Παιρνεις νεα 911 Turbo S και GT3, και παιζει να εχεις και ρεστα!
    :p

  • Βελισσάριος

    Ο πατέρας μου έλεγε ”όταν έχεις λεφτά πάρε ακίνητο”.170 χιλιάρικα το τριάρι στο Αιγάλεω το 2009 σήμερα ..50.
    170 χιλιάρικα η Πόρσε το 2009 σήμερα 400!
    Και δεν ξέρω που έχω καταχωνιάσει το δίκανο..