Πλησιάζει η ώρα που θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια της νέας M5, και διαρρέουν κάποια νέα τεχνικά χαρακτηριστικά στοιχεία για το νέο γερμανικό supersedan. Αυτό αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου χρόνου, καθώς θα έχει προηγηθεί η παρουσίαση του στα τέλη του έτους.

Οι μέχρι σήμερα πληροφορίες αναφέρουν ότι η γρήγορη έκδοση της νέας 5αρας θα διαθέτει ένα σύστημα που θα επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει μετατρέπει το αυτοκίνητο από τετρακίνητο σε πισωκίνητο, με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με το Drift Mode της νέας Mercedes E63 AMG, αλλά αυτό της M5 θα την μετατρέπει σε αποκλειστικά πισωκίνητη.

Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες η M5 λέγεται ότι θα διαθέτει και μια επιπλέον επιλογή, που θα ονομάζεται xDrive sport, αλλά παραμένει άγνωστο τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Ο ουρανός του μοντέλου θα είναι από carbon, όπως συμβαίνει και στις M3/M4/M6, ενώ η χρωματική παλέτα θα διαθέτει το Marina Bay Blue χρώμα. Νέες θα είναι και οι ζάντες του αυτοκίνητου, οι οποίες θα είναι 20 ιντσών, σε μαύρο χρώμα με ασημί λεπτομέρειες. Ακόμα, θα υπάρχει ένας μεγάλος διαχύτης, μια μικρή αεροτομή, τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, με τους εξωτερικούς καθρέφτες να είναι μεγαλύτεροι από αυτούς των M3/M4.

Κάτω από το καπό λογικά θα βρίσκεται ο 4,4-λίτρων twin-turbo quad-cam V8, απόδοσης 600+ ίππων και 850 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και όχι με το 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη. Το BMWBlog έχει αναφέρει στο παρελθόν ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 3,5 με 3,6 δευτερόλεπτα, καθιστώντας την 0,7 ταχύτερη από την απερχόμενη γενιά.

Παλιότερα ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing του τμήματος M, Peter Quintus, είχε δηλώσει πως η νέα M5 θα κλείσει την διαφορά με την Mercedes-AMG E 63 S, με ή χωρίς τετρακίνηση, με την επιτάχυνση και το στήσιμο του αυτοκινήτου να είναι οι προτεραιότητες της γερμανικής εταιρίας, ενώ υποσχέθηκε πολύ “πισωκίνητα” χαρακτηριστικά, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνει ότι το νέο αυτοκίνητο θα είναι τελικά τετρακίνητο.