Η VW ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του έτους, όπου είδε τα καθαρά κέρδη να αυξάνονται κατά 43,9%, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών. Συγκεκριμένα, τα λειτουργικά κέρδη του VW Group για τους τρεις πρώτους μήνες του έτους έφτασαν τα 4,37 δισ. ευρώ, σε σχέση με τα 3,4 δισ. ευρώ του 2016, με τα καθαρά κέρδη μετά φόρων να ανέρχονται σε 3,4 δισ. ευρώ (2,37 δισ. ευρώ το 2016) αύξηση της τάξεως των 43,9%.


Τα κέρδη είναι αποτέλεσμα των περικοπών που έχει κάνει η VW (εξορθολογισμό στην ανάπτυξη αυτοκινήτων, μείωση του κόστους υλικών, κατάργηση μη κερδοφόρων μοντέλων και εστιασμός σε εμπορικά σήματα και περιοχές που ανταποκρίνονται πιο γρήγορα στις ανάγκες της αγοράς) με τις πωλήσεις του ομίλου να είναι μειωμένες κατά 0,5% (2.495.000 αυτοκίνητα έναντι 2.508.000 το 1ο τρίμηνο του 2016), λόγω της πτώσης των πωλήσεων κατά 6,7% στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της VW. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 4,4% και 6% αντίστοιχα.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,3% στα 56,2 δισ. ευρώ (50,96 το 2016) αν και η VW διατήρησε την μετριοπαθή πρόβλεψή της ότι για το σύνολο του έτους η αύξηση των εσόδων δεν θα ξεπεράσει το 4%.

Τα τριμηνιαία μεγέθη μας επηρεάστηκαν θετικά από την ισχυρή απόδοση των εμπορικών σημάτων του Ομίλου και την παρουσίαση νέων προϊόντων,

δήλωσε ο Matthias Muller, διευθύνων σύμβουλος της VW.

Ο μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων στον κόσμο, ο οποίος έχει την κυριότητα τα brands Porsche, Audi, Skoda, πούλησε 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα το α’ τρίμηνο του 2017, 0,5% λιγότερα σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.

Τα κέρδη για τη μητρική Volkswasgen ενισχύθηκαν στα 869 εκατ. ευρώ, από 73 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2016. Τα κέρδη της Audi υποχώρησαν ελαφρά σε 1,2 δισ. ευρώ, από 1,3 δισ. ευρώ ενώ τα κέρδη της Porsche βελτιώθηκαν στα 932 εκατ. ευρώ, από 855 εκατ. ευρώ. Τ κέρδη της Skoda αυξήθηκαν κατά 31,8% στα 415 εκατ. ευρώ, ενώ της Seat αυξήθηκαν από τα 54 εκατ. ευρώ στα 56. Η Bentley είχε ζημιές 30 εκατ. ευρώ.

Η VW τόνισε ότι η αγορά θα είναι δύσκολη, “ιδιαίτερα λόγω της οικονομικής κατάστασης, του έντονου ανταγωνισμού στην αγορά, της μεταβλητότητας των συναλλαγματικών ισοτιμιών και του ζητήματος diesel” και διατήρησε τις εκτιμήσεις για λειτουργικό περιθώριο στο 6%-7%, από το 6,7% το 2016.

  • Mika

    θα τρελλανει ολες τις Κασσανδρες αυτη η εταιρια!
    :p

  • Christos Dimou

    Κάποιοι τρώνε τα καπέλα τους όπως ο Ρομπαξ.