Και αυτό γιατί η γερμανική εταιρία θέλει να εξοικονομήσει χρήματα, για χάρη του κόστους του dieselgate. Τουλάχιστον αυτό συζητήθηκε στο ετήσιο Volkswagen Session, με το αντικείμενο να ήταν αν θα παρουσιαστούν νέες γενιές στα συγκεκριμένα μοντέλα.

Ο Arno Antlitz, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, απάντησε σε σχετικά ερώτηση:

Τα Beetle και Scirocco είναι εκπρόσωποι μιας συναισθηματικής και όμορφης κατηγορίας οχημάτων, αλλά ο προϊοντικός σχεδιασμός της VW δεν έχει πάντα την συνέχιση αυτοκινήτων από γενιά σε γενιά.

Το πρώτο τρίμηνο του έτους το Beetle πούλησε πανευρωπαϊκά μόλις 5.774 μονάδες, ενώ όλο το 2016 κατάφερε 25.127 μονάδες. Ακόμα χειρότερα ήταν τα νούμερα του Scirocco, καθώς το ίδιο διάστημα φέτος είχε μόλις 2.054 πωλήσεις, ενώ πέρσι συνολικά 10.752 νέοι πελάτες απέκτησαν ένα. Αυτό σημαίνει ότι το άθροισμα των πωλήσεων και των δύο μοντέλων για το 2016, ήταν μικρότερο από τις πωλήσεις του Golf τον φετινό Ιανουάριο.

Με την VW να μπαίνει σιγά-σιγά στην ηλεκτρική εποχή, νομίζω ότι είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα θα “μας αφήσουν χρόνους”.

Η VW ελπίζει έως το τέλος του έτους να έχει λειτουργικό περιθώριο κέρδους μεταξύ 2,5 και 3,5%, αυξημένο από το 1,8% που είχε το 2016. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, η VW είχε κέρδη μετά φόρων 3,4 δισ. ευρώ (2,37 δισ. ευρώ το 2016) αύξηση της τάξεως των 43,9%.