Ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς του DTM βρήκε νικητές τη Mercedes και τον νεαρό Αυστριακό οδηγό της, τον Lucas Auer σε έναν συναρπαστικό αγώνα στην πίστα του Hockenheim. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Γερμανός οδηγός της BMW Timo Glock, ο οποίος “άγχωσε” ιδιαίτερα τον Auer στους τελευταίους γύρους του αγώνα και το podium των νικητών συμπλήρωσε ο Mike Rockenfeller με Audi RS 5 DTM.
Ιδανικές συνθήκες επικρατούσαν στην πίστα και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του μεσημεριού, ο Lucas Auer κατέκτησε την πρώτη pole position της χρονιάς και δίπλα του στην εκκίνηση θα βρισκόταν ο Gary Paffett, επίσης με Mercedes. H εταιρεία από τη Στουτγάρδη είδε και τον Edoardo Mortara, φετινό απόκτημά της (αγωνιζόταν μέχρι πέρσι με την Audi) να καταλαμβάνει την τρίτη θέση στην εκκίνηση. Από φέτος, βαθμολογούνται και οι τρεις πρώτοι των δοκιμαστικών, με τους Auer, Paffett, Mortara, εν προκειμένω, να παίρνουν 3, 2 και έναν βαθμό αντίστοιχα.
Στην εκκίνηση, οι Auer και Paffett διατήρησαν τις θέσεις τους, όχι όμως κι ο Μortara που έχασε την τρίτη θέση από τον Glock, ενώ στις τελευταίες θέσεις του grid, ο 17ος Ekström απέφυγε αριστοτεχνικά την M4 DTM του Farfus που “κόλλησε” στην εκκίνηση. Ο Glock εκμεταλλεύτηκε το DRS και προσπέρασε τον δεύτερο Paffett μετά την parabolica και ήδη στον τρίτο γύρο, ο Auer είχε “χτίσει” μια διαφορά 2,9” από τον Glock. O Wickens, του οποίου η C 63 DTM ήταν βαμμένη στα χρώματα της ποδοσφαιρικής ομάδας της Στουτγάρδης, έβγαλε εκτός τον Blomqvist στη Spitz Kehre και ο Jamie Green πέταξε εκτός πίστας τον Maro Engel στην είσοδο στο στάδιο, αλλά ο Γερμανός οδηγός της Mercedes συνέχισε κανονικά τον αγώνα του με “πληγωμένη” την C 63 DTM. Wickens και Green τιμωρήθηκαν στη συνέχεια από τους αγωνοδίκες με ποινή διέλευσης από τα pits.
Paffett και Glock μάχονταν για τη δεύτερη θέση και ο οδηγός της BMW υπερασπιζόταν συνεχώς τη θέση του από τις επιθέσεις του πρωταθλητή του 2005. Ο Paffett, στον ένατο γύρο, έκανε το λάθος να φρενάρει πιο αργά από τον Glock στη Mercedes Arena με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν οι εμπρός τροχοί και να οδηγηθεί προσωρινά εκτός πίστας, χάνοντας την τρίτη θέση απ΄τον Mortara που καραδωκούσε. Πιο πίσω, ο Ekström προσπέρασε τον Wittmann για την έβδομη θέση και μέσα σε 13 γύρους, ο Σουηδός είχε κερδίσει δέκα θέσεις.
Ο Auer βρισκόταν αρκετά μπροστά από τον δεύτερο Glock στους πρώτους 17 γύρους και η μεταξύ τους διαφορά έφτασε τα 5”, στη συνέχεια όμως, η απόδοση των νέων, πιο μαλακών ελαστικών της Hankook μειωνόταν. Auer και Glock διαμαρτύρονταν για έλλειψη πρόσφυσης στον πίσω άξονα και οι δύο μπήκαν για το ένα υποχρεωτικό pit stop στο 17ο γύρο. Τα pit stop διάρκειας 2,5-3” τα ξεχνάμε από φέτος λόγω του λιγότερου αριθμού των μηχανικών που βρίσκονται στα pits. Ενδεικτικά, το γρηγορότερο pit stop το πραγματοποίησαν οι μηχανικοί του Ekström στα 6,9”. Auer και Glock δεν άλλαξαν θέσεις ούτε στα pits και στον 22ο γύρο, ο Glock προσπέρασε τον Rockenfeller στα φρένα για τη δεύτερη θέση. Ο Γερμανός οδηγός της Audi είχε βρεθεί αρκετά ψηλά στην κατάταξη διότι μπήκε στα pits σχετικά νωρίς, μόλις στον ένατο γύρο.
Οι δέκα πρώτοι της κατάταξης, στον 27ο γύρο κι αφού όλοι οι οδηγοί είχαν μπει στα pits ήταν: Auer, Glock, Rockenfeller, Μortara, Paffett, di Resta, Rast, Ekström, Wittmann και Martin. O Ekström προσπέρασε σε δύο γύρους τους Rast και di Resta, αφού προηγουμένως είχαν προηγηθεί οι μάχες του με τον Wittmann. Oι δύο πρωταθλητές έδωσαν εντυπωσιακές μάχες και τα προσπεράσματα εναλλάσσονταν το ένα το άλλο, αλλά ο Σουηδός βγήκε νικητής από αυτή τη μάχη.
Τα σύννεφα έκαναν την παρουσία τους πάνω από την πίστα και στον 31ο γύρο, Glock είχε μειώσει τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Auer. Μέσα σε πέντε γύρους, ο Auer υπερασπιζόταν ιδανικά την πρωτιά απέναντι στις συνεχείς επιθέσεις του Glock, δεδομένου ότι ο Γερμανός ήταν εντός του 1”, χρονικό διάστημα που επιτρέπει την ενεργοποίηση του DRS. Στην κλειστή δεξιά μετά την parabolica, ο Glock έδειχνε ότι “έχει’ τον Auer, ωστόσο, μια μικρή επαφή ανάμεσα στους δύο, έδωσε τη δυνατότητα να ανοίξει τη διαφορά ο Αυστριακός.
Τίποτα δεν άλλαξε στο τέλος, κι ο Gerhard Berger θα ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος που ο ανιψιός του κατέκτησε την καρό σημαία του τερματισμού και ο Glock δεν μπόρεσε να “κλέψει” τη νίκη στο τέλος. Rockenfeller, Mortara και Ekström ακολούθησαν και την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Rast, Paffett, di Resta, Müller και Wittmann.
Eπόμενος αγώνας αύριο στις 16.15 ώρα Ελλάδος. Aκολουθεί η τελική κατάταξη και το βίντεο του αγώνα.
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lucas Auer | Mercedes-AMG C 63 DTM | 57:23.598 | 36 | |
2 | Timo Glock | BMW M4 DTM | 57:25.540 | 01.942 | 36 |
3 | Mike Rockenfeller | Audi RS5 DTM | 57:26.949 | 01.409 | 36 |
4 | Edoardo Mortara | Mercedes-AMG C 63 DTM | 57:27.582 | 00.633 | 36 |
5 | Mattias Ekström | Audi RS5 DTM | 57:27.873 | 00.291 | 36 |
6 | Rene Rast | Audi RS5 DTM | 57:29.453 | 01.580 | 36 |
7 | Gary Paffett | Mercedes-AMG C 63 DTM | 57:30.554 | 01.101 | 36 |
8 | Paul di Resta | Mercedes-AMG C 63 DTM | 57:37.246 | 06.692 | 36 |
9 | Nico Muller | Audi RS5 DTM | 57:41.108 | 03.862 | 36 |
10 | Marco Wittmann | BMW M4 DTM | 57:42.788 | 01.680 | 36 |
11 | Maxime Martin | BMW M4 DTM | 57:44.398 | 01.610 | 36 |
12 | Bruno Spengler | BMW M4 DTM | 57:45.102 | 00.704 | 36 |
13 | Augusto Farfus | BMW M4 DTM | 57:48.949 | 03.847 | 36 |
14 | Loic Duval | Audi RS5 DTM | 57:57.941 | 08.992 | 36 |
15 | Robet Wickens | Mercedes-AMG C 63 DTM | 58:07.546 | 09.605 | 36 |
16 | Tom Blomqvist | BMW M4 DTM | 58:08.554 | 01.008 | 36 |
17 | Maro Engel | Mercedes-AMG C 63 DTM | 58:15.123 | 06.569 | 36 |
18 | Jamie Green | Audi RS5 DTM | 58:26.542 | 11.419 | 36 |