Επόμενος σταθμός της Formula 1 είναι το Μονακό, μια πίστα που χαρακτηρίζεται από αργές στροφές, όπου θεωρητικά το μικρό μεταξόνιο ευνοεί ένα μονοθέσιο. Η Mercedes ακολούθησε φέτος μια διαφορετική προσέγγιση, όπου αύξησε το μήκος του μεταξονίου κατά 260 χιλιοστά από πέρυσι, έτσι το μεταξόνιο της W08 είναι κατά 166 χιλιοστά μεγαλύτερο από της SF70H, όταν πέρυσι η διαφορά ήταν μόλις 6 χιλιοστά.

Η γερμανική ομάδα έχει ένα θεωρητικό μειονέκτημα στο Πριγκιπάτο, ωστόσο η πράξη ίσως είναι διαφορετική, καθώς η W08 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στο τελευταίο κομμάτι του Circuit de Barcelona-Catalunya, το οποίο αποτελείται από αργές στροφές. Αυτό δίνει ελπίδες στον Valtteri Bottas, ο οποίος πιστεύει ότι η ομάδα του Brackley θα είναι πολύ δυνατή και στο Μόντε Κάρλο, αλλά περιμένει για μία ακόμα φορά σκληρό ανταγωνισμό με τη Scuderia.

Όχι, δεν το πιστεύω, ήμασταν πολύ γρήγοροι στο τελευταίο κομμάτι της Ισπανίας. Αυτό έχει να κάνει με την ταχύτητα στις αργές στροφές, όπως συμβαίνει και στο Μονακό, έτσι πιστεύω ότι έχουμε όλες τις πιθανότητες για να είμαστε πολύ δυνατοί εκεί. Περιμένουμε να είμαστε κοντά με τη Ferrari ξανά, και ίσως το grid να είναι πιο κλειστό, με λιγότερες ευθείες, κάτι που ίσως να κάνει τη Red Bull πιο δυνατή. Όμως, πιστεύω ότι έχουμε όλες τις ευκαιρίες για ένα καλό 3ήμερο, οπότε δε νιώθω ότι έχουμε μειονέκτημα στο Μονακό.

Ο Φινλανδός δεν έχει τερματίσει ποτέ εντός της βαθμολογούμενος 10άδας στο Μονακό, με το καλύτερο αποτέλεσμα να είναι η 12η θέση (το 2016 και το 2013), λόγω προβλημάτων ανταγωνιστικότητας της Williams στη συγκεκριμένη πίστα. Ο 27χρονος πιστεύει ότι τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά φέτος, προσπαθώντας να κάνει ό,τι και στους προηγούμενους αγώνες, δηλαδή να δώσει τον καλύτερό του εαυτό και να περιμένει ένα καλό αποτέλεσμα.

Το Μονακό πάντα ήταν εντάξει, αλλά, με την ομάδα της Williams, δυσκολευόμασταν πάντα στο Μονακό, έτσι ποτέ δεν είχα το μονοθέσιο εκεί ώστε να παλεύω για τις πρώτες θέσεις. Πιστεύω ότι όλα είναι πιθανά. Είναι μια πίστα που οι κατατακτήριες έχουν πολύ μεγάλη σημασία και ο αγώνας πρέπει να γίνει χωρίς λάθη, έτσι σίγουρα η προσέγγισή μου θα είναι ίδια, να πάρω όσους βαθμούς γίνεται και μπορώ να μάθω από τον τελευταίο αγώνα, ώστε να κάνω το μέγιστο.

  • Akis-F1 FAN

    Εδώ την έχω την κακία ;-P

    • ριχτην !!!! :-D

    • Akis-F1 FAN

      Κάτσε όχι ακόμα γιατί θα με πουν κακό…περιμένω να δω πως θα κινηθεί στον αγώνα για να τον κράξω ;-P

  • Mika

    Για να δουμε…Εκ του αποτελεσματος κρινονται ολοι…

  • 1-2 ferrari 3 4 redbull kai 5 6 merk 7 μπαττον στις κατατακτηριες .. στον αγωνα μπορει να γινει και μπαχαλο …

    • Ahilleas Tsikelis

      Δυσκολο ειδικα η ρεντμπουλ ειναι στον κοσμο της.Επιπλεον αυτο που λεει ο Μποττας εχει λογικη ,ωστοσο στην Ρωσια παλι δεν πατουσαν πουθενα και στην Ισπανια στο 3ο ηταν κυριαρχοι….ειδομεν

  • sotirisb

    Μεγαλο μεταξονιο και γρηγορο rotation στις αργες στροφες??? Αψηφει τους νομους της φυσικης η W08!!